Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

En liten update på min ordre:

 

Ringte og forhørte meg, og til tross for at den var frigjort for plukk regnet de ikke med å få den ferdig før tidligst fredag/lørdag.

 

Nå har jeg venta lenge nok, og avbestiller.

 

Edit:

 

Dette er jo et tilvirkingskjøp, så da skal vel angreretten på 14 dager gjelde fra jeg bestiller, jeg betalte når jeg bestillte.

 

Siden jeg bestillte den 28/8, så gjelder kanskje ikke angreretten?

Hvilke muligheter har jeg?

Endret av wickedsick
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte 29/8, og det står fremdeles 'Frigjort for plukk'. Hva er dette for tull? Valgte å bestille fra Komplett pga. gode erfaringer tidligere, men dette er IKKE bra. Hva er det som tar sånn tid? Å automatisere et lager skal da ikke ta tre uker! :thumbdown:  :nei:

Har du sendt en e-mail til Komplett om det? Mitt var også ''Frigjort for plukk'' i helgen og ble sendt i dag. Sendte forøvrig en e-mail, vil tro at det fikk et lite spark i leveransen.

Lenke til kommentar
TL1000S

PS:

Min siste ordre har nå vært åpen i 17 dager.

Greit nok, jeg har ikke hastverk.

Men KompLotto har ikke akkurat imponert med informasjon i denne tiden. Heller ikke forklart meg (eller andre) hvorfor andre har fått levert ordre "på dagen" (i samme tidsrom).

*Det* hadde vært fint om en representant for KompLotto dukket opp i tråden og kom med en *god* forklaring.

Og da tenker jeg ikke på Repaguy og tilsvarende brukere..

Nei, men si meg, har du/dere som har ventet tolmodig på varene i 2-3 uker uten reaksjon (og mens andre poster historier om lynrask levering, men litt dårlig posthåndtering... :p ) i det hele tatt fått noe informasjon fra Komplett?

 

Til dere som bekymrer dere over varer på lager; man skal kanskje aldri si aldri, men systemet er normalt slik hos Komplett av varene naturligvis blir registrert som solgt med en gang man bestiller. Vet dette av erfaring både fra da alle Opteron 146 ble revet vekk i løpet av noen nattetimer, og ved bestilling av demovarer, da forsvinner også varen med en gang fra nettsiden.

Så hvis ikke også denne delen av systemet har gått over til tilfeldighetenes spill, har dere ikke noe å frykte så lenge det var positiv lagerbeholdning når bestillingen gikk inn.

Lenke til kommentar
hoho.. fant et triks som funka bra! :D jeg ringte til komplett å spurte hvem som var den største konkurenten dems, og fikk svar MPX.. så sa jeg: få fart på ordrenr: xxxxxxx, ellers kan dere slette den bestillingen  så bestiller jeg fra mpx istedenfor.. 30 min senere var pakka sendt fra komplett! :D

9516871[/snapback]

 

Ble ikke Mpx nettopp kjøpt opp av Komplett? Men jeg tror generelt at det å kontakte kunderservice lett kan gi ordren en ekstra "push" mot utsending.

Endret av Kjstokka
Lenke til kommentar

Can't believe it !

 

Bestilte Din side PC den 1.09..

Bestillingen sto som åpen, og that's it.

Sendte mail til Komplett idag der jeg sa jeg sterkt vurderte tilbud fra andre, og vips, nå står den som frigjort for plukk :D

 

Noen her som vet gangen i det ?

Blir delene plukket, og lagt i ny kø for produksjon, eller har dem begynt å sette den sammen ??

Når kan jeg forvente å få nylekene ??

Har bestilt posten hjem på kvelden.

 

Northy

Lenke til kommentar
hoho.. fant et triks som funka bra! :D jeg ringte til komplett å spurte hvem som var den største konkurenten dems, og fikk svar MPX.. så sa jeg: få fart på ordrenr: xxxxxxx, ellers kan dere slette den bestillingen  så bestiller jeg fra mpx istedenfor.. 30 min senere var pakka sendt fra komplett! :D

9516871[/snapback]

 

Ble ikke Mpx nettopp kjøpt opp av Komplett? Men jeg tror generelt at det å kontakte kunderservice lett kan gi ordren en ekstra "push" mot utsending.

9516977[/snapback]

 

dette var ca for et år sia..

Lenke til kommentar

på søndagen fikk jeg brev på komplett at PC-en min er sendt :) nå venter jeg spent ^^

 

jeg har bare ventet siden 27 August..

jeg hadde tenkt å sende klage mail til komplett men nå som den er sendt er det ikke så nøye, men dem har mistet en kunde.

heldigvis for komplett, liker jeg å glede meg deffør sendte jeg ikke klagebrev med en gang.

 

vet dere hvor lang tid det tar med tollposten å få en slik pc? :)

Lenke til kommentar
hoho.. fant et triks som funka bra! :D jeg ringte til komplett å spurte hvem som var den største konkurenten dems, og fikk svar MPX.. så sa jeg: få fart på ordrenr: xxxxxxx, ellers kan dere slette den bestillingen  så bestiller jeg fra mpx istedenfor.. 30 min senere var pakka sendt fra komplett! :D

9516871[/snapback]

 

Ble ikke Mpx nettopp kjøpt opp av Komplett? Men jeg tror generelt at det å kontakte kunderservice lett kan gi ordren en ekstra "push" mot utsending.

9516977[/snapback]

 

Joda, men de deler ikke "robotolageret" ennå etter det jeg vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...