Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hva folk klager om, jeg bestilte meg en ny pc skjerm, og et par minnebrikker igår, og idag er de sendt :)

 

 

Leif

Det er fordi du har bestilt etter det store kaoset som oppstod hos Komplett i sommer. :)

 

Nå er nok det værste over og helt sikkert fått ordnet systemet i lageret.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke hva folk klager om, jeg bestilte meg en ny pc skjerm, og et par minnebrikker igår, og idag er de sendt :)

 

 

Leif

9520939[/snapback]

 

Fint for deg, du var sikkert heldig.

 

Skjønner du ikke hva vi klager over? Seriøst? ...

9520954[/snapback]

Jo, jeg skjønner vell egentlig det, var vell en liten del ironi i det.. :)

 

Men jeg har aldri opplevd at komplett har vært trege med meg, og jeg har rundt 30-40 ordrer med dem, og jeg har bestilt en masse fra dem i denne ombyggingsperioden deres.

 

 

Er det roboter de holder på å sette opp? De blir sikkert temmelig raske når de får dem i sving :)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva folk klager om, jeg bestilte meg en ny pc skjerm, og et par minnebrikker igår, og idag er de sendt :)

 

 

Leif

Det er fordi du har bestilt etter det store kaoset som oppstod hos Komplett i sommer. :)

 

Nå er nok det værste over og helt sikkert fått ordnet systemet i lageret.

9520961[/snapback]

 

Lite tyder på det. Jeg har de siste dagene har jeg avbestillt bit for bit fra en ordre på nær 20k bestillt for 14 dager siden.

 

Lykke til komplett, men det blir nok lenge til neste gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg skjønner ikke hva folk klager om, jeg bestilte meg en ny pc skjerm, og et par minnebrikker igår, og idag er de sendt :)

 

 

Leif

Det er fordi du har bestilt etter det store kaoset som oppstod hos Komplett i sommer. :)

 

Nå er nok det værste over og helt sikkert fått ordnet systemet i lageret.

9520961[/snapback]

 

Lite tyder på det. Jeg har de siste dagene har jeg avbestillt bit for bit fra en ordre på nær 20k bestillt for 14 dager siden.

 

Lykke til komplett, men det blir nok lenge til neste gang.

9521803[/snapback]

 

enig i den, jeg gidder faen meg ikke vente lenger. de får enten sende pakkene eller tilby rabbat. gud som de kommer til å tape ry og rykte på det her...

*tasser avgårde til MPX for å sjekke priser*

Lenke til kommentar

hmm..og jeg som trodde mine 27.aug var tregt...men nå er hvertfall hentelappen kommet ;) men tror kanskje det blir ps.no om jeg bestiller noe i den nærmeste fremtid..

komplett bør fyre på med no mongotilbud når de får orden på systemene synes jeg passer seg :)

noe ala timesalget til netshop..evt bare billigere. samme om de går i tap, litt må de fortjene å svi for den usannsynlige dårlige planleggingen og gjennomføringen av ombyggingen.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva folk klager om, jeg bestilte meg en ny pc skjerm, og et par minnebrikker igår, og idag er de sendt :)

 

 

Leif

Det er fordi du har bestilt etter det store kaoset som oppstod hos Komplett i sommer. :)

 

Nå er nok det værste over og helt sikkert fått ordnet systemet i lageret.

9520961[/snapback]

Det verste er slett ikke over. Minst en måneds teveringstid hos Komplett og Norek

Lenke til kommentar
#@"##¤%! Venter fortsatt på min PC bestilt fra Amentio 10. August. Lurer på om jeg kan "overføre" ordren min til Komplett, så den kanskje får litt høyere prioritet :\

9522120[/snapback]

 

Hvorfor i all verden har du ikke pratet med dem om det for lenge siden?

9524921[/snapback]

Hvor sa jeg at jeg ikke hadde kontaktet dem?

Har vært på tlf. med Amentio 2-3 ganger hver av de par siste ukene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...