Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte meg deler for 18 tusen den 5. desember.. har ringt 2 ganger. men ikke fått tinga mine enda :/:/.. ikke så ille som fleste av dere sikkert.. men plager meg syyykt..

 

jeg har i alle fall fått mail fra dem av at dem beklaga seg...

 

han i tlf sa at delene skulle komme innen 2 uker fra da de bestilte.. og det har gått 2 uker idag. .så nå venter jeg spent :p..

Lenke til kommentar
#@"##¤%! Venter fortsatt på min PC bestilt fra Amentio 10. August. Lurer på om jeg kan "overføre" ordren min til Komplett, så den kanskje får litt høyere prioritet :\

9522120[/snapback]

 

Hvorfor i all verden har du ikke pratet med dem om det for lenge siden?

9524921[/snapback]

Hvor sa jeg at jeg ikke hadde kontaktet dem?

Har vært på tlf. med Amentio 2-3 ganger hver av de par siste ukene.

9525285[/snapback]

 

Da vet du vel hva som holder den tilbake også da... Hadde noen samtaler med dem i forrige uke for å finne ut hvorfor enkelte av mine deler ikke var sendt, og fant ut at det var noe som ikke var på lager. Amentio har mye de kunne forbedret med systemet sitt, spesielt med tanke på informasjon om status på ordre. Men jeg er likevel fornøyd pga at jeg fikk gode svar fra dem over telefon.

Lenke til kommentar
Hva i allverden er det som foregår? Nå står ordren som "SE på eller endre" igjen?

 

Jeg sverger jo på at det stod SENDT tidligere idag!!

 

 

 

 

Har sjekket mailen, og har ikke fått noenslags bekreftelses mail...  :thumbdown:

9522863[/snapback]

He he, så NÅ skjønner du kanskje hva folk klager for likevel da...? :tease:

Lenke til kommentar
Can't believe it !

 

Bestilte Din side PC den 1.09..

Bestillingen sto som åpen, og that's it.

Sendte mail til Komplett idag der jeg sa jeg sterkt vurderte tilbud fra andre, og vips, nå står den som frigjort for plukk :D

 

Noen her som vet gangen i det ?

Blir delene plukket, og lagt i ny kø for produksjon, eller har dem begynt å sette den sammen ??

Når kan jeg forvente å få nylekene ??

Har bestilt posten hjem på kvelden.

 

Northy

9517681[/snapback]

 

Det er gått over 2 døgn, og ordren står fortsatt som "Frigjort for plukk"

Slett ikke bra...

 

Northy

Lenke til kommentar

når jeg snakket med dem på telefonen.. sa dem at komplette Pc-er, skjermer, bærbare osv.. blir funnet med en gang og sendt dagen etter du bestiller.. men når du bestiller flere forskjellige deler under samme bestilling tar det lenger tid. for det er som dem sier.. mye surr på lageret, så dem må finne tinga dine på en helt annen måte :/...

 

 

så når nye systemet dems er i orden. vil roboten finne delene igjen :D...

 

(det kan hende jeg tar noe feil.. men det var omtrent det dem sa til meg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...