Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og komplett er eneste som leverer til custom postkontor - eller?

9529601[/snapback]

 

Både ja og nei. De fleste lar deg spesifisere leveringsadresse. Jeg pleier da å modifisere denne på følgende måte, litt avhengig av hvilke felter de har med (har tatt et standardoppsett her nå);

Fornavn; Mitt Hele og Fulle Navn, både For og Etternavn

Etternavn: HENTES Asker Postkontor

Adresse: Hagaløkkveien 4 a

Postnr: 1383

Sted: Asker

 

Noen bruker også to adressefelter, da kan man modde litt den veien. Man klarer som oftest å modde det til slik at det passer inn

Endret av abrj
Lenke til kommentar

Er amentio kunde. Bestillt alle komponentene som skal sitte i kabinettet mitt. De sendte meg først en pakke med hk og psu. Så 1-2 dager etter fikk jeg hdd, dvd-brenner'n og ram.

 

Nå venter jeg på siste pakken. Med Noctua NH-U9F, Q6600 og XFX 8800GTS.

 

Har en mistanke om at disse komponentene blir sendt fra norek denne gangen. Forrigje pakke var fra hattelco (lageret er en liten kjøretur unna)

 

Håper norek ikke er sene med mine komponenter. Alt er på lager i høyt antall iallegall.

 

OffroadLAN neste helg :(

Lenke til kommentar
Er amentio kunde. Bestillt alle komponentene som skal sitte i kabinettet mitt. De sendte meg først en pakke med hk og psu. Så 1-2 dager etter fikk jeg hdd, dvd-brenner'n og ram.

 

Nå venter jeg på siste pakken. Med Noctua NH-U9F, Q6600 og XFX 8800GTS.

 

Har en mistanke om at disse komponentene blir sendt fra norek denne gangen. Forrigje pakke var fra hattelco (lageret er en liten kjøretur unna)

 

Håper norek ikke er sene med mine komponenter. Alt er på lager i høyt antall iallegall.

 

OffroadLAN neste helg :(

9533153[/snapback]

 

De er sene, har ringt til amentio og det kunne ta ca 2-3 uker, måtte til slutt velge noe annet tilsvarende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Om ikke lenge så har Komplett fått tingene på plass tenker jeg og innen 3 mnd er alt glemt og kundene vender tilbake.

9533850[/snapback]

 

Det er sikker korrekt, og noe KompLotto "spekulerer i". :)

 

PS.

Sendte selv en "sinna mail" etter 3 uker "Åpen" på en ordre med alt på lager (ikke hast), men de ler sikkert av den nå (Salg KompLotto). :D

 

Edit:

Fikk svar som bekreftet alt som er sagt/skrevet om KompLotto/JokerNord.

 

Hei,

 

Vi kan dessverre ikke si noe om når vi kan forvente å sende din bestilling. Alt vi har av informasjon et at lageret jobber med ordre med forventet sendingsdato 28 August - 19 September. Vi beklager virkelig at vi ikke kan gi bedre informasjon.

 

 

Det betyr at de som da får varen(e) ila kort tid kontra de som må vente i ukesvis plukkes etter "random-prinsippet".

Genialt! :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Henta komplettvarene mine i går (mobil og minnekort) bestillt 5/9-07. Morsomt å se at de har endret måten ting blir pakket på. Det ser ut som om det er roboten som har pakket. Istede for masse pappstrimler og rot så har roboten klistret en plastpose over delpakkene og klistret den ned i hovedpakken. Veldig praktisk vil jeg si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Marsan:

 

Roboten pakker jo ikke selve pakken, det roboten gjør er å plukke frem esker med varer - slik at plukkingen på plukkestasjonene går kjappere.

9535233[/snapback]

 

Ja, det er jo teorien bak innføring av robot(er).

Men jeg tror de som kodet styringsprogrammet ikke helt forstod spec'en, eller som jeg har antydet tidligere.

Spec'en var feilsendt fra Norsk Tipping.. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...