Gå til innhold

St.Hans HW treff, lørdag den 23. Juni


Hoenheim

Anbefalte innlegg

Det så ut som det var en del drikking på det forrige treffet og derfor ble jeg litt skeptisk. Er 14 år og har ikke tenkt å begynne å drikke i så ung alder.

 

Var det mye drikking?

8908295[/snapback]

Du må jo uansett ikke drikke om noen andre gjør det. Og som Hoenheimsa; det var ikke mye drikking sist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Martin da. Jeg var en nøler. Men har funnet ut at jeg ikke kan :( . Trist men sant.

8905230[/snapback]

Sorry, trodde du sa du skulle hvis Aidskake skulle xD

 

Hvilken "gressholme" og hvor?

 

Du burde oppdatere førstepost med den nye infoen..

 

Vel jeg har oppdatert når jeg faktisk har sittet foran pc'en, gjør andre ting en forumet skønner du. Gressholmen er som sagt i Oslo nærmere bestemt Oslofjorden, det er en øy hvis du ikke skjønte det.

8907406[/snapback]

 

Takke.. det betyr at jeg ikke kan komme..:(

Lenke til kommentar
Så, så. Kan du ikke svømme, så går det båt over.

8911140[/snapback]

 

Jeg snakker om frakt, foreldre og ja, Frakt over til Holmen.

Så hvis ingen fra hønefoss\ringerike got some room for an passenger

Da kan jeg ikke komme

For informasjonens skyld: koster det en god del med frakt over?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Jeg synes vi kan utsette treffet litt hvis det ikke blir fler påmeldte, og heller samle opp enda fler til en litt seinere anledning! "The more the merryer", eh?

 

Kanskje stemme på tidspunkt slik at det blir bedre for fler? Stedet er vel forsåvidt ypperlig!

 

Bare en idé fra meg! Kast eller klem! :)

Lenke til kommentar
Jeg redigerte meg selv inn som påmeldt ;)

 

Jeg skal til oslo nå på fredagen så man blir nok med på dette også så bare pass dere ;)

 

 

edit; nårtid på dagen skal man møtes? det er kindoff litt essensielt å vite :p

8911482[/snapback]

Øyh selv redigering er slemt :p

 

@Poor Leno: Dette er ment som et lite St.Hans treff ikke egentlig et fullverdig mega forum treff som fotballen var. Og det er mulig å treffe folk mer enn en gang i løpet av sommeren...

Lenke til kommentar
Vi har fremdeles ikke noe tidspunkt for oppmøte? o_O

8918575[/snapback]

Dette er litt mistenkelig. Jeg tror Hoenheim skal kidnappe oss for å så drepe,partere og legge oss i fryseren.

 

Men um..var det ikke 12? o.O

8918879[/snapback]

Faktisk så har jeg ikke tenkt til det(nå lenger), men 12 er vel litt tidlig?

Lenke til kommentar

Jeg siterer meg selv:

Da har jeg fått tid til å sjekke litt rundt, og det ble ikke noe på lørdag likevel. Det betyr at jeg er med!

 

Om noen har partytelt bør nok det tas med. Noe å sitte på anbefales også. Så vidt jeg har skjønt er det meldt lignende vær i dag og i morgen, og været i dag er ikke akkurat strålende.

 

Ang. oppmøtetid:

Rundt middagstider kanskje? 15 eller 16? Da har vi passe tid til å komme oss ut, grille, og komme oss tilbake igjen.

 

Et annet alternativ å være inne et eller annet sted, men jeg vet ikke hvor det skulle være.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...