Gå til innhold

Radeon HD 2900 XT med GDDR4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med den store endringen på minnet vil jeg tro dette kortet er raskere en 8800GTX. Så gjenstår det og se prisen på det, men kan ble et spennende produkt!

8895028[/snapback]

Dette er tvilsomt. Dette kortet har veldig like spesifikasjoner med 2900 XTX, og XTX klarte ikke å slå 8800GTX i så og si noen benchmarks.

 

Jeg ville ikke hatt for høye håp om dette kortet.

Lenke til kommentar
Med den store endringen på minnet vil jeg tro dette kortet er raskere en 8800GTX. Så gjenstår det og se prisen på det, men kan ble et spennende produkt!

8895028[/snapback]

Det spoerst, siden som andre sikkert allerede har sagt, 8800GTX Ledet over 2900XT i alle benchmarkene.

 

Men hvis det skulle knuse 8800gtx av en eller annen grunn, saa vil jeg tro dette vil koste rundt 4-5500,-

Lenke til kommentar
Med den store endringen på minnet vil jeg tro dette kortet er raskere en 8800GTX. Så gjenstår det og se prisen på det, men kan ble et spennende produkt!

8895028[/snapback]

Det spoerst, siden som andre sikkert allerede har sagt, 8800GTX Ledet over 2900XT i alle benchmarkene.

 

Men hvis det skulle knuse 8800gtx av en eller annen grunn, saa vil jeg tro dette vil koste rundt 4-5500,-

8895184[/snapback]

 

Samma om det er treigere enn 8800gtx. Det blir sannsynligvis billigere. Pr idag er kanskje ATI sitt toppkort dårligere enn 8800gtx, men prisen er bedre! Vil nok tro at om du regner på pris mot framerate, tror jeg nok ati sin løsning vil være billigere. Grafikken vil jo uansett være prikk lik for det vanlige øyet, og den minimale forskjellen man får om man spiller med 8800gtx tror jeg ikke er verdt penga

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...