Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Noen som har forhåndsbestilt hos Gamerzone.no? De nekter jo å svare på mail og telefon, så jeg vet jo ikke hvordan det går der nede. Jeg vet heller ikke om de sender ut spill før utgivelse. Vurderer og avbestille hos de. Kundeservicen er jo møkk.

 

Legger enten inn en bestilling hos Platekompaniet eller Absolutt Spill. Men Gamezone hadde Special Edition av Crysis, så jeg vil jo ha den.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lest et sted at ytelsen er bedre i fullversjonen, noen som kan forsikre meg om at det er sant?

 

Ikke som jeg så noe til i alle fall. kanskje 2 eller 3 fps bedre på visse plasser. får håpe det gis ut nye drivere snart.

 

Hørte at en fyr fikk opptil 20 fps mer med samme grafikk som på demoen.

Lenke til kommentar
Noen som har forhåndsbestilt hos Gamerzone.no? De nekter jo å svare på mail og telefon, så jeg vet jo ikke hvordan det går der nede. Jeg vet heller ikke om de sender ut spill før utgivelse. Vurderer og avbestille hos de. Kundeservicen er jo møkk.

 

Legger enten inn en bestilling hos Platekompaniet eller Absolutt Spill. Men Gamezone hadde Special Edition av Crysis, så jeg vil jo ha den.

 

jeg bestilte special edition hos cdon.com til 449 kr + 30 kr i frakt ;)

er kanskje ikke den aller billigste nettbutikken på spill, men de er til å stole på :)

Endret av engjac
Lenke til kommentar

rettelse, omtalen av crysis kom tidligere på gamereactor enn forventet....vil ikke spoile karakteren, så les selv ;)

 

www.gamereactor.no

 

edit: ser ut for at det er akkurat samme artikkel som svenske gamereactor, bare at den er gjort om til norsk..men dog er jeg veldig fornøyd med den, veldig god anmeldelse og kritikk! :D 10/10 oh yeah! :thumbs::thumbs::thumbs:

Endret av engjac
Lenke til kommentar
Hvor mye må man klokke den prosessoren før Crysis storkoser seg med den da?

 

jeg merket veldig stor forskjell på 2333 og 3600Mhz. VELDIG stor forskjell faktisk. kunne gå opp en oppløsning og til high med like bra fps. vurderer nesten å slenge på en annen kjøler enn intel boxed og dra cpuen helt til 4000Mhz.

Lenke til kommentar
Til dere som håpte frameraten ble høyere på retail vs. demo:

 

Sitter med retail her nå og merker at spillet flyter bedre. Det virker ikke som det er så utrolig mye mer FPS det er snakk om, men litt.

 

hvordan kjører spillet på monstermaskina din? :p

 

Helt ok, men ikke til å skrive hjem om.

Lenke til kommentar
Til dere som håpte frameraten ble høyere på retail vs. demo:

 

Sitter med retail her nå og merker at spillet flyter bedre. Det virker ikke som det er så utrolig mye mer FPS det er snakk om, men litt.

 

hvordan kjører spillet på monstermaskina din? :p

 

Helt ok, men ikke til å skrive hjem om.

 

du kjører vel på very high ikke sant?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...