Gå til innhold

Prosjekt [email protected] - vår egen server


Anbefalte innlegg

Hvorfor liker ikke de gamle CS gamerene CS:S engentlig? For at pcen ikke takler de store mapsa?

8907088[/snapback]

Får lett 80-100fps i CS:S men liker 1.6 bedre uansett..

 

Vet ikke helt hvorfor men syns CS:S er mer basert på flaks en skills og det blir alt for kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syns det er søtt (ja søtt :love:) at dere tviholder så på 1.6 faktisk. Det er beundringsverdig rett og slett og det står det respekt av :)

8913286[/snapback]

 

Det er fordi vi liker 1.6. Cs:s er like mye CS som BF for min del. Ja, jeg ser grafikken er MYE bedre. Man må treffe hodet der også. Problemet er at jeg ble forelsket i den eldste søstera. Hun er best der jeg liker det.. :roll:

 

Edit:

Vel.. Alle med litt vett i hovudet går over til CS:S no. Sjå berre på den kjende 4Kings spelaren. CS:S er det nye, ingen kan seia noko imot det. Veldig einig med NorthGarden btw.

8913286[/snapback]

 

Vel, jeg har nå vett i hodet jeg også. Faktisk så mye at jeg ikke trenger å gjøre som "den kjende 4Kings spelaren". Tro meg, det bryr meg midt bak at en "kjend 4 kings spelar i det heile tatt spelar cs". CS:s er et annet spill. Det er ikke bare grafikken som er bedre, da hadde det aldri vært snakk om en ny version av CS med grafikken til cs:s, men mer likt 1.6 i gameplay? (Hva het den versionen? ikke CZ, og hvor ble det av disse planene?)

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Aldri sagt nokon treng å gjere som andre. Men CS:S er framtida, og CS 1.6 er meir eller mindre historie. Eg respekterer at folk vil tviholde på ting dei synes er trygt, men det er lov å opne auga og prøve nye ting, utan å vere negativ i utgangspunktet. Meiningane mine har opphav i litt meir aktiv speling, og ikkje berre random public.

 

SRY OT. =/

Lenke til kommentar

La oss ikke gå inn på en slik diskusjon, men jeg bare må.

Hva er "trygt" med 1.6? Mange av dem som spiller / spilte 1.6 er sikkert like tidlig ute og prøver f.eks. BF. Tipper mange av dem med 1.6 prøvde CS:S tidlig også. Dessverre stod ikke cs:s til forventningene. Flott å se på.

 

At premiene på 1.6 avtar, samt at CPL nå kun er for CS:S gjør jo at folk som "spiller aktivt" må over til CS:S. Så i CPL er det nok "nåtiden", eller "framtiden" om du vil.

 

Se jeg "tviholder" på bokmål, enda jeg sier "eg".. :)

Lenke til kommentar

Beklager, men jeg holder meg til 1.6. Hvertfall til Promod blir gitt ut. Alle går over til CS:S? CoL, en gjeng med ukjente claner fra USA og en kjent 4k spiller(som du ikke har navngitt). Joa, jøss.

 

Edit: Og ja, er enig med Sovehest. Jeg prøvde CS:S samme dagen som det kom ut, og ble enormt skuffet. Prøver å spille litt CS:S innimellom nå også, men det er fortsatt en skam for Counter-Strike i mine øyne. :)

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
La oss ikke gå inn på en slik diskusjon, men jeg bare må.

Støttes ;) Men er vanskelig å la være. Mennesker er vanedyr, har du spelt cs sidan beta, så har du vanskelig for å gå over på noko heilt nytt. For ja, cs:s er eit heilt nytt spel, ikkje noko oppgradering av cs 1.6. Hadde eg spelt cs 1.6 før source kom, ville eg uansett ha gått over til source. Dette fordi eg allerede frå byrjinga ville ha visst at source ville overta. Noko som er uungåeleg. Eg respekterer alle folk uansett kva dei speler (med unntak av Mulle Mecks båtbyggeri eller ka f'n) men har så vanskeleg med å forstå kvifor 1.6 gamere er så ufattelege kritiske til source? Og kvifor ikkje omvendt? For 1.6 spillere er ikkje målet å plante bomba eller redde gisla, målet er rett å slett å ta knekken på alt som heiter source og tilhøyrande.

Lenke til kommentar
Folkes folken, vil dere diskutere css vs 1.6 så kan dere lage en egen thread for det. Det kommer en 1.6 server til de som ønsker det og da får dere alle spille så mye 1.6 dere bare kan ønske..slapp av :)

8913701[/snapback]

Jau da, beklager. Men blir lei av folk som sier at alle 1.6 spillere er redd for framtiden(ahaha, jeg skjelver), har dårlig PC etc.

 

Det er en grunn til at vi holder oss til 1.6, og den har blitt sagt alt for mange ganger i alt for mange 1.6 vs CS:S tråder. :)

Lenke til kommentar
Sånn angående framtiden. CSPromod. Cs:s er et og var et blaff ;)

Hehe.. Og det er ein annan ting.. Sjå sannheten, PROMOD kjem ikkje. Folka har ikkje resurssar eller tid til å lage ein konkurransedyktig mod. Det vil ta evigheter å bugteste moden, og proffesjonelle ligaer vil ha vanskar for å godta modden, når både 1.6 og cs:s er ute. Hjelper også lite at folka bak modden forsvinn og er borte i fleire månader utan å gi eit fnugg av tilbakemelding. Å håpe på at promod kjem og redder alle er som å håpe på at høna verper gullegg.

Lenke til kommentar

Hvorfor krangle om hvilket spill av CS:S og 1.6 som er best, når det ikke hjelper noe som helst? Det er tross alt bare fanboy-uttalelser her ("CS:S er bare flaks"...)

 

Det er vel nettopp derfor de setter opp både 1.6 og CS:S servere, så slepper man den kranglingen. Og når man får begge servere trenger man ikke krangle om hvilket spill som er best, man joiner bare den servere med det spillet man vil spille ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...