Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestemt at jeg skal være sammen med kjæresten og hans familie i jula, det blir første gang borte fra familien (har egentlig annenhvert år med mamma og pappa). Litt 50/50 fordi jeg bor i England og å reise i jula føles bare stressende, samt at vi skal i bryllup her i England 22. desember.

Jeg vet at det nok er litt viktigere for MEG at vi er sammen i jula enn det er for han, så jeg håper det "blir verdt det" og at vi får det koselig. Vet de har absolutt helt annerledes tradisjoner rundt jul enn det vi har i min familie :p

Lenke til kommentar

For en jente høres det nok ut som en god plan ettersom du kan velte deg i 90 single gutter villige til å gjøre det verste for å komme i buksene dine.

 

Vil tro at forholdet mellom gutter og jenter vil være NOGET skjevt. :!:

 

Hehe,du sier noe. MEN da blir det vanskelig å velge for meg da. Særlig med tanke på at ingen får lov å komme i buksene mine! :p

Lenke til kommentar

Vil tro at forholdet mellom gutter og jenter vil være NOGET skjevt. :!:

Forholdet mellom antall gutter og jenter er alltid skeivt. Jentene får muligheten til å vrake og velge mellom godgutter og mannfolk.

Hehe,du sier noe. MEN da blir det vanskelig å velge for meg da. Særlig med tanke på at ingen får lov å komme i buksene mine! :p

"Nei så pene bukser du har, de hadde sett aldeles nydelig ut på soveromsgulvet mitt."

Lenke til kommentar

Vil tro at forholdet mellom gutter og jenter vil være NOGET skjevt. :!:

Forholdet mellom antall gutter og jenter er alltid skeivt. Jentene får muligheten til å vrake og velge mellom godgutter og mannfolk.

Hehe,du sier noe. MEN da blir det vanskelig å velge for meg da. Særlig med tanke på at ingen får lov å komme i buksene mine! :p

"Nei så pene bukser du har, de hadde sett aldeles nydelig ut på soveromsgulvet mitt."

 

Jaaa, vi får se om de ser like nydelige ut der som du tror da. Haha ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...