Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Trenger litt råd her.. Har seg sånn at jeg liker ei jente ganske mye, og jeg vet hu liker meg og.. "Problemet" her er bare det at hun ikke er så "fin" hvis du skjønner.. Teit å gå etter utseende, jeg vet det, men har tenkt en god del på det de siste dagene, og får ikke tanken av kameratene mine som ler av meg fordi "jeg er desperat og går etter ikke-så-pene-jenter" (det har skjedd før og, er ikke desperat, tiltrekkes bare ikke i det hele tatt av berter og de "fine" bitchene).. Noen som har vært i lignende situasjon, har tips eller råd?

 

Postet av anonym: 8d25bac29f448a70bb78d4fbf3ea2d79

Lenke til kommentar

Hei! Trenger litt råd her.. Har seg sånn at jeg liker ei jente ganske mye, og jeg vet hu liker meg og.. "Problemet" her er bare det at hun ikke er så "fin" hvis du skjønner.. Teit å gå etter utseende, jeg vet det, men har tenkt en god del på det de siste dagene, og får ikke tanken av kameratene mine som ler av meg fordi "jeg er desperat og går etter ikke-så-pene-jenter" (det har skjedd før og, er ikke desperat, tiltrekkes bare ikke i det hele tatt av berter og de "fine" bitchene).. Noen som har vært i lignende situasjon, har tips eller råd?

 

Postet av anonym: 8d25bac29f448a70bb78d4fbf3ea2d79

 

Det var sånn med meg før også, men da var jeg ganske usikker og brydde meg om hva andre syntes om meg. Nå som jeg er mer selvsikker, er ikke slikt noe problmer lenger.

 

Man må gå etter jenter man liker, ikke etter de samfunnsmessige definisjonene på en fin kjæreste.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg har litt samme greia, ser på de mange fine jentene, men det er aldri de jeg faktisk får ordentlig kontakt med.

Skjedde senest på lørdag, så da må man bare se an situasjonen og drite i hva andre tenker.

Nå lo ikke akkurat kameratene mine av meg da, så all good :p

 

Et par andre ganger har jeg gått for det, og det funket ikke uansett. Denne gangen tror jeg at jeg står over med mindre jeg tilfeldigvis treffer på henne igjen (høyst usannsynlig).

Lenke til kommentar

Hadde samme greia jeg og, men har brydd meg mindre og mindre etterhvert. Vil si det er noe som forsvinner med alderen og. I ungdomsskolealder er kravene platinablondt hår, store pupper og det hele ett stort krav mens det på videregående og videre ikke er så ekstremt. Jeg følte det iallefall som ekstremt på ungdomsskolen, men allerede da brydde jeg meg ikke og hadde en kjæreste som andre så på som "stygg".

Lenke til kommentar

Jeg forstår meg ikke på jenter, snakket nettopp med x'en min, vi ble enige om å slå opp for en måned siden, vi sa begge at vi fortsatt skulle være venner.

Så da jeg nå snakket med henne spurte jeg om hun kunne møte meg så jeg kunne få igjen tingene mine som var hos henne men hun svarer bare med rare korte svar og det ser ut som hun ikke vil møte meg.

Det var henne som ikke brydde seg om meg den siste måneden vi var sammen selv om jeg prøvde alt for å fikse forholdet, så det var hun som egentlig ville slå opp å jeg var enig da jeg ikke fikk noen følelser tilbake.

 

Så hvorfor er hun så rar nå? Vi er jo fortsatt venner, jeg vet det skal mye til for å være venn med x'en sin men jeg følte det er helt greit, hvorfor vil hun ikke snakke med meg eller møte meg da? Vi snakket normalt som venner den uka etter vi slo opp.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg hadde vært litt skuffet om jeg endte opp med ei jente uten pupper, sånn helt ærlig.

 

Men jau, utseende er ikke så viktig, men det har noe å si.

Utseendet har alltid noe å si, poenget er hvem som ser.

Her var det ikke snakk om du skulle akseptere ei dame DU ikke syns var fin, men om du skulle akseptere ei dame DU liker, men som ANDRE ikke syns er så fin.

Big difference.

Så lenge DU tenner på dama di, er det revnende likegyldig om resten av verden snur seg når de ser henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...