Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det galt å sjekke kjærestens private meldinger i all hemmelighet selv om vedkommende driver med noe h*n ikke burde?

 

Postet av anonym: 6cda08a3dd9a74401c665f257f7d9177

 

Synes man må kunne stole på partneren sin, tillit er viktig i et forhold. Gjør vedkommende noe han/hun ikke burde, konfronterer du han/henne med det. Å lese private meldinger i all hemmelighet bak kjærestens rygg, blir alt for kontrollerende etter min mening.

Lenke til kommentar

Tingen er at vedkommende allerede har brutt tilliten min et par ganger, og selv om den er bygget opp igjen til en viss grad klarer jeg ikke stole på personen slik jeg kunne før. Men jeg har ikke tenkt å bryte det av, da jeg elsker vedkommende veldig høyt, og forholdet er komplisert. Vi har jobbet hardt for å få ting som de er nå, og jeg er lykkelig. Sjalu, men lykkelig.

 

Ikke misforstå, jeg prøver ikke å være kontrollerende, men jeg klarer ikke legge fortiden bak meg selv om ting er tilgitt.

 

Postet av anonym: 6cda08a3dd9a74401c665f257f7d9177

 

Postet av anonym: 6cda08a3dd9a74401c665f257f7d9177

Lenke til kommentar

Hei hei,

 

Jeg er litt rådvill for øyeblikket!

 

Hvilke alternativer har man når man har bedt ut ei jente for fjerde gang og har nada peiling på hva som skal skje den spesifikke dato? Hva gjelder denne jenta så er fjelltur+pils, biljard og filmkveld "oppbrukt", og jeg vil nødig gjøre det "samme" om igjen - om du skjønner.

 

Uansett, fjerde gang ut på eventyr er av kategorien "over kneika" for meg - satser på hu også har den feelingen - og jeg sitter her med forbanna angst fordi jeg ikke klarer å komme på noe å by med på denne dato. Toskete som jeg var så ante jeg ikke hva vi skulle finne på når jeg spurte - impuls is a bitch - og dette vet hun. Jeg kunne bare ønske det var sommer og sol ute - opphold i det minste - for jeg sitter kun med være-ute-forslag. Men her jeg er kommer det til å pissregne i dagene fremover.

 

Årsaken til hvorfor jeg skriver denne posten er fordi min brainstorming går ingensteds henn og jeg håper noen kan komme meg på rett spor. Fjerde gang ut er som nevnt "over kneika", i alle fall for min del, og har jeg har lyst å by på en knall aften, være seg casual eller ei.

 

Tørre fakta; 2 stk i starten av 20årene med lommebok som ei kirkerotte. Til sammen. Studenter altså. Det er ikke det at jeg er gniten av meg, snarere tvert i mot - men jeg må tross alt ha mat til uka. Jeg synes helaftens middag er kleint, og jeg aner ikke hva hun synes selv. Hun er ekstremt sporty av seg, og virker å være med på det meste. Jeg er samme type person, hvilket vil si rastløs.

 

Takk på forhånd til både leser og skribent!

 

:)

 

Postet av anonym: 6d6f821ab0a02dfc4b35602928069e84

Lenke til kommentar

Du har selvfølgelig helt rett, kaninen.

Jeg tror jeg gikk i den klassiske tenke-seg-ihjel-fella her nå og skapt meg et problem, for jeg har sittet og grublet en stund nå ser du.

 

Men cheers! det var noe du sa som fikk meg til å se, føle og ta på lyset!

- "Du kan jo evt spørre hva hun har lyst til å gjøre?"

 

Jeg tror ikke jeg trenger å spørre om det, for jeg kom på nå i farten noe hun nevnte første gang vi var ute. Superb! Takker!:)

 

 

 

 

Edit: Forresten aner jeg ikke hvordan jeg kom borti knappen som anonym diskusjon på forrige innlegg. Merkverdig.

Endret av MrBrightside
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...