Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg forbinder ihvertfall nordlendinger med rundt ansikt, bollekinn, kort hår og gjerne litt smålubben. :wee:

Helt sikkert folk av alle slag der da.

Skrevet (endret)

Vil egentlig bare si at jeg er veldig glad i kjæresten min jeg. Nå skal jeg legge meg i armkroken hans. Han lukter så godt. :love:

Endret av yvonne2
Skrevet

Noen som har lyst å hjelpe meg litt? :) Er så usikker på hva eg bør gjøre.. Om eg skal gjøre det slutt eller ikke :/

Er det på tide å gjøre det slutt?

Er verdens snilleste jente, men eg klarer rett og slett ikke å ha det gøy med henne, blir irritert over den minste ting.. Har heller ikke så veldig med felles interesser. Eg liker godt å trene, men hun er mer sånn film-jente :)

Ja, du skal gjøre det slutt.

Skrevet

Livet er herlig. Sitter med føttene i ett godt og varmt fotbad, får servert kaffe-kakao så snart samboeren er ferdig med den, er blitt lovet fotmassasje når han er ferdig med å legge gulljenta vår, så blir det god middag etterfulgt av vårt første forsøk på sjokoladesuffle. Min kjære er hææærleg. ^^

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Min er best, han gir meg blodtrykksfall. :D

Skrevet

Jeg hater virkelig alt som heter vulkaner for tida. Skulle egentlig til Frankrike for å treffe ei jente på tirsdag.

Det ser ikke akkurat kjempelyst ut, men får vente og se.

Skrevet

Var ikke Nie's kjære en sånn DNFK-type som forsvant når hun ble gravid?

Ja, og nei. Ja, han var en sånn DNFK-type, men han gikk lei lenge før jeg ble gravid. Før vi flyttet sammen også, tror jeg. Eller, han forsvant helt når vi flyttet sammen og hadde så dårlig internett at det var til å spy av, men han dabbet hardt av før det. Hvordan det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...