Gå til innhold

Odd Grenland tråd, klubben i vårt hjerte!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Det går aldri sånn man tror det skal gå utifra budsjett etc- Bare se på TIL og Glimt ifjor.

 

Personlig har jeg stor tro på at Odd kommer til å gjøre det bra i år. Stallen er solid og opplegget rundt klubben er bedre enn noen gang. Jeg håper helt klart på øvre halvdel av tabellen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Vi må henge med her folkens. Herlig med poeng i Tromsø og ikke minst vanvittig herlig med 3 poeng hjemme mot Brann! Kovacs, som folk trudde ikke var god nok til TL ligger på 2. plass på toppscorerlista. Nice. 5 mål på 8 kamper. Bentley, Brenne, Fevang, Lekven. En god sesong er i vente!

Lenke til kommentar

Jepp ;)

Blir spennende å se hva som skjer med midtbanen. Er ikke lett å være Fagermo med 5 midtbanespillere i kanonform som kjemper om 3 plasser. Ser faktigst ut som Storbæk og Svindal Larsen som har vist klasse de kampene de har spilt i år, blir benket mot Lillestrøm, noe som tyder på en vanvittig sterk midtbane!

Lenke til kommentar

Vi kan klatre bra også hvis vi vinner på lørdag. De andre lagene vi konkurerer mot har relativt vanskelige bortekamper denne runden, så som Sjeiken skriver på oddrane forumet, så er det faktisk, med resultater som går vei mulig å innta 2 plassen i løpet av helgen :)

Lenke til kommentar

Blir spennende og nerveprirrende i hvert fall. Hannde vært vanvittig digg med en bortesier. Gleder meg til kampen i Kristiansand også. Toppkamp vøtt :)

 

Men 7Bolaños, har du liksom akseptert at dere taper mot brann den 16? Det må du jo har gjort hvis vi skal falle ned fra 2. plassen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...