Gå til innhold

Odd Grenland tråd, klubben i vårt hjerte!


Anbefalte innlegg

Så har jeg laget en tråd for alle Odd supportere som vil diskutere, angående sesongen, kamper spillere osv. Med tanke på at sesongen hittil har vært begredelig og at vi ligger i fare for nedrykk, så tenkte jeg at jeg ihvartfall skulle opprette en tråd mens vi fortsatt er i det gode selskap. :)

 

Hadde vært kjekt og sett om det var noen andre her på forumet som holder med Odd. Det er en liten klubb så jeg har ikke store forhåpninger for å si det sånn. :whistle:

 

odd_grenland.jpg

Endret av wurrzagh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, det blir en veldig viktig kamp for begge lag. Men sitter med en følelse om at RBK vinner, fordi de ofte er gode på å vinne når det ikke er særlig gunstig for de andre lagene i toppen. Tenker da på at brann tapte tre poeng mot Lyn.

Rosenborg er gode når det gjelder.

Men for all del, det blir tøft! Kampen går på zebra, så jeg får nøye meg med sofaen denne gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
[Det er en liten klubb

 

Eg har aldri hørt om den klubben Odd Grenland kvor spiller de. 

kvor kjem den klubb frå odda  :hmm:  :hmm:  :hmm:

8890843[/snapback]

fra Skien(virker ikke som du er særlig oppegående)....

Lenke til kommentar

jaja, så følger kanskje Pelle Nilsson etter i fotsporene til Solli, Hoff, F. Johnsen, Occean, S. Tchoyi, Rambekk, A. Aas og forsvinner fra Odd til sommeren. Enda en stor Odd-profil ser ut til å havne i et annet tippeligalag. Det er ikke lenge til alle lag i tippeligaen har odd spillere på laget.

Men slik er hverdagen for en liten klubb som Odd...

_Money Talks_

Lenke til kommentar

Vel, jeg holder nervene i sjakk inntil videre og venter med kritikken og de sinte utbruddene. En skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt var det noen som sa...

Jeg tar rykter som rykter og forholder meg til hva Odd sier og gjør i media.

Fotballen er rar den. Plutselig kommer Arsenal på banen og kjøper Pelle for 20 mill og lar Odd leie Theo Walcott fram til jul. :cool:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Avansement er bra.

Begynner virkelig å se lysninger i skogen her nå..

Gleder meg til Lillestrøm-kampen :)

 

Tipper dette laget mot LSK.

 

Jarstein

Ruud - Muri - Borchers - Könönen

Amundsen - Fevang - Svindal Larsen - Taz

Berlin - Dale/Pospech

 

Odd kommer ikke til å spille i sitt gode 3-5-2 fra starten av, pga LSK sitt faste 4-3-3 system. Hvis LSK tar ledelsen, vil vi nok se et offensivt odd i 3-5-2.

 

Heia Odd :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...