Snikpellik Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 La oss bare ta disse ryktene på ein sivilisert og voksen måte folkens Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *hopper rundt med yoghurt i øyet* SECONDED! Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Update: Insiders withing Microsoft told us that most if it’s complete bullshit with some obvious educated guesses in there, such as Fable 2 and Banjo. Consider this rumor debunked http://www.xboxic.com/news/3067 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Kom vel neppe som noen overraskelse Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) hehe Dead Rising 2 kommer ikke til å bli 360-Only pga. ''We want all gamers to be able to play our games, that's why we have decided to make all our games multiplat.''Capcom sist jeg sjekket Dead Rising Published by: Capcom Developed by: Capcom Endret 16. juni 2007 av kim_a Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 - Epic Games to show some form of Gears of War 2 Trailer. *hopper rundt med yoghurt i øyet* Håper dette ryktet stemmer, selv om vi sikkert ikke får se noe til spillet før 2009... Ryktet om at det kommer en 2'er eller at det kommer en trailer til det? Spillet kommer jo, men at det har en trailer klar allerede? Tvilsomt. Det med at Dead Rising 2 blir multiplatform vil jeg sikkert kunne quote visse brukere etter, om en stund: Selvfølgelig gjør det det, alle skjønner jo at 360 ikke er verdt ett øre. Hvorfor det? Da blir det bare mindre eksklusive for oss 360 spillere. NOOO! Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Gleder emg til Banjo Kazooie jeg Har alltid digget de spillene. Første ordentlige spillet jeg engasjerte meg litt i, så jeg må nesten ha treeren også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Utviklingen ag GeoW2 startet nok rett etter de var ferdig med 1'ern, så en trailer fra det spillet er nok sannsynelig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Utviklingen ag GeoW2 startet nok rett etter de var ferdig med 1'ern, så en trailer fra det spillet er nok sannsynelig Vi snakker 6 mnd her... vil ikke si at det er "god tid" ? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 - Rare to show off Banjo Kazooie 3 (Banjo-Theerie). 8872700[/snapback] Skirveflei --> Banjo Threeie Må bare. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Utviklingen ag GeoW2 startet nok rett etter de var ferdig med 1'ern, så en trailer fra det spillet er nok sannsynelig Vi snakker 6 mnd her... vil ikke si at det er "god tid" ? 8877544[/snapback] Får nok ikke se noe av selve spillet... blir vel mer en slags teaser med noen få ord og en Gears logo med ett 2 tall etter.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Får nok ikke se noe av selve spillet... blir vel mer en slags teaser med noen få ord og en Gears logo med ett 2 tall etter.. Tror ikke de vil kalle det "Gears of War 2", eller håper det hvertfall. Mye bedre med noe som "Gears of War: Pendulum Wars" (vet at Pendulum wars var før selve spillet, men dte var ett eksempel) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Tror ikke de vil kalle det "Gears of War 2", eller håper det hvertfall. Mye bedre med noe som "Gears of War: Pendulum Wars" 8878210[/snapback] KISS. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Viss disse ryktene stemmer, da blir det flott oppvisning på E3 ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Savner Alan Wake der. Etter nesten 3 år i utvikling er det på tide å begnne å vise frem spillet for alvor. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Enig der. Alan Wake har blitt nevnt så mange ganger i pressen og hyllet opp i skyene, men jeg har aldri skjønt greia. Og jeg har lest previews og sett trailere, og jeg skjønner fremdeles ikke hva spillet går ut på og hva som er så stort med det... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Er det om morgenen denne konferansen blir? må stå opp tidlig den dagen da Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Er det om morgenen denne konferansen blir? må stå opp tidlig den dagen da 8881935[/snapback] Halv 6 norsk tid. Huff og gru! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Noen som gidder å skrive et lite referat til oss søvnige imorgen tidlig? EDIT: 11 Juli er fortsatt noen dager til. Endret 17. juni 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Hvilken dag er konferansen? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Hakke peiling, men noen sier at det er i juli, den 13. eller noe lignende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå