Gå til innhold

Rykter: Microsoft E3 ‘07


Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BS. De sa akkurat at det ville komme en stor DNF-nyhet innen noen måneder. Det var en eller annen dude i firmaet som hadde spilt det og sa at vi ikke kom til å bli skuffet. :shrug:

 

Edit:

BTW, her er programmet, regnet om til norske tidspunkter av kilik:

Onsdag 11.juli

 

* 05:30 - Microsoft Press Conference

* 18:30 - Nintendo Press Conference

* 20:30 - Sony Press Conference

* 23:00 - EA Press Conference

 

Torsdag 12.juli

 

* 00:15 - Activision Press Conference

* 01:30 - Midway Press Conference

* 02:45 - Konami Press Conference

* 17:30 - Take Two Interactive Press Conference

* 18:15 - THQ Press Conference

* 19:30 - Ubisoft Press Conference

* 22:30 - Namco Bandai Press Conference

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Kommer hjem ifra Spania den 13 jeg, så da kan jeg bare sjekke høydepunktene med en gang, istedenfor og vente og alt det dillet der  :D

8885587[/snapback]

Neida, du må bare vente en dag lengre du :!:

 

Mener dere seriøst at Epic allerede har startet på Gears of War 2 rett etter utgivelsen av 1'ern? Det tror jeg er feil. Cliffy B har jo sagt at de fortsatt jobber med spillet, og av vi kommer til å få flere updates (som vi allerede har gjort). Jeg tror det bare kommer en bekreftelse på at de planlegger/har begynt på 2'ern. Hvis det ikke bare er ett rykte da :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Så klart startet de med en gang. Med suksessen 1'ern fikk gjelder det å smi mens jernet er varmt. Grafikkmotoren har de jo allerede på plass, det er vel ingen som kjenner UT Engine 3.0 bedre en Epic selv, så der går nok ting rimelig raskt. Hadde Epic gått innfor det kunne de nok ha klar oppfølgeren i år, men det ville jo ikke være gunstig. Dessuten er vel UT 2007 som er høyeste prioritet akkurat nå, men at GeoW 2 har startet utviklingen er jeg overbevist om etter en slik braksuksess. Å tro det motsatte ville være det samme som å tro at Bungie ikke startet utviklingen av oppfølgeren til Halo, men startet på noe helt annet, noe vi vet ikke har skjedd.

At det fortsetter med updates til 1'ern har ikke noe med 2'ern å gjøre, slik updates krever ikke et team på 50-70 personer, langt derifra.

 

Å bare gi ut en pressmeldig at spillet er i utvikling gjøres sjelden med slike store spill, de kommer nesten alltid med en filmsnutt, eller teaser om du vil, spesielt når annonseringsstedet er E3, for slik å starte hypen.

Lenke til kommentar

Men Gears of war var aldri ment å være noe mer en ett spill, siden det egentlig var fra en grafikk-demonstrasjon. Og med tanke på at EPIC har hatt hele teamet på U3 siden gears ble ferdig, og de fremdeles ikke er sikre på om det kommer i 2007, har det neppe hatt tid til Gears 2. Men de har sikker lyst til å lage en til, så jeg utelukker for all del ikke en oppfølger, men jeg utelukker at et nytt gears blir annonsert mens det gamle fremdeles er populært og det bare er et halvt år siden forrige spill. Kankje det vil komme når Unreal engine 4.0 blir lansert? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er allerede blitt bekreftet at GeoW blir en triologi, noe som MS og Epic nok var klar over lenge før 1'ern var ferdig og vi fikk vite det var en triologi. Det hadde vært noe helt annet om de ikke hadde planlagt en oppfølger. Men dette var altså bestemt før spillet ble utgitt, og da ser jeg ingen grunn til å vente med tanke på spillets store suksess. Xbox-plattformen har ikke mange sterke franchiser utenom Halo, så MS vil nok være sikker på de har en bestselger klar til 2008/9 og GeoW er det logiske valget.

Når det gjelder E3 og GeoW 2 kan det godt hende MS har gitt Epic arbeidsro og ikke nevner spilet, men jeg blir som sagt ikke overrasket om de på slutten av konferansen sier de har en liten ting til å vise oss som blant annet innbærer en 2'er av et slag...

 

EDIT: det var visst komt noen innlegg mens jeg skrev

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Det var vel til og med slik at en eller annen Epic-dude gikk ut og sa "Hvorfor skal man begrense seg til akkurat en triologi?" Han mente at det var teit å lage en triologi bare for å lage en triologi og at settingen og verdenen til Gears hadde nok stoff i seg til å lage mye mer enn det. Så døra står vel på vidt gap sånn sett... :cool:

 

Edit: Kilde

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Der må gjerne sende meg en link til der det står, for det har bare vært et rykte satt igang etter at Cliffy B sa at han ville gjerne lage en Gears trilogi.

 

Og i den linken skal det være bekreftet! Ikke noe kanskje. ;)

8887974[/snapback]

Salgstallene bekrefter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...