Gå til innhold

Hovefestivalen - Kun to uker til!


SirOppvask

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må få lov til å si at det virker en smule mer kronglete og komme seg ut til festival plassen her enn på Quarten for å si det pent, parkere i sentrum og gå i 5 minutter så er du der (snakke nå Quarten). Her så ser det jo ut som om man må enten ta båt eller buss i gode votter og vinter før man kommer seg ut...

 

Er det noen som har addressen til Tyholmen fergeleie? Eller noe som ligger i umiddelbar nærhet sånn at det er mulig å finne en parkeringsplass og ta båten ut, virker jo som den minst tungvite løsningen...

Lenke til kommentar

Snikpellik: Har du fått en mail fra Hove, står du på en liste. Det er visstnok bare å møte opp i akkrediteringshuset. Dette har jeg fra Hoveforumet, hvor admin har svart en med samme problem. Nå er du vel kanskje dratt, men håper du finner ut av det.

 

Manx: Tyholmen fergekai ligger i sentrum. Å finne parkering på Tyholmen sommerstid blir kanskje ikke det enkleste, så ville heller satset på å sette bilen i parkeringshuset og gå fem min. til kaien. Det blir jo mulighet for parkering på Hove også, like ved og noen steder med litt avstand til selve festivalen for en femtilapp dagen.

 

FrenChie: Festivalcampen har vært åpen siden lørdag (i går), og de har lovet alle plass, så å sette opp telt mandagen skal ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Manx: Tyholmen fergekai ligger i sentrum. Å finne parkering på Tyholmen sommerstid blir kanskje ikke det enkleste, så ville heller satset på å sette bilen i parkeringshuset og gå fem min. til kaien. Det blir jo mulighet for parkering på Hove også, like ved og noen steder med litt avstand til selve festivalen for en femtilapp dagen.

8931576[/snapback]

 

 

Det var det som var planen å finne et parkeringshus ikke langt unna :) Men hvis det er muligheter for parkering ute på Hove også så hadde jo det vært det beste selv om mann må gå i noen minutter...

Lenke til kommentar
Når jeg ser på bildene fra Dagbladet og VG så er jeg ufattelig glad for at jeg ikke bestilte meg pass til Hove. Dette minner mer om en feltøvelse enn en festival.

 

Ja, jeg er en dandert fintrønder som ikke liker regn og gjørme.

8953572[/snapback]

Vel,er ikke HELE campen som er et gjørmehull,bare en liten del av den....

Lenke til kommentar
Hvor streamer dere fra?

8951976[/snapback]

 

http://rita.nrk.no/community/hove07/

 

:)

 

QOTSA-konserten var enorm, faen så bra. Homme er rå og Castillo er en maskin på trommer, rimelig muskuløs fyr og. Tok av med Songs for the Dead på slutten. Skulle ikke forundre meg om 6erne triller i tabloidene imorra.

8952009[/snapback]

 

Da skulle du har vært der, selv om det kanskje var tørrere å sitte og streame konserten :!:

 

Er vel lenge siden det har plaget meg så lite at det regnet for å si det sånn, kan jo si i samme slengen at Incubus også var meget bra...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...