Gå til innhold

Hovefestivalen - Kun to uker til!


SirOppvask

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse bandene gleder jeg meg mest til på Hove:

 

1. Killers

2. Queens Of The Stoneage

3. Clipse

4. Slayer

5. Ludacris

 

Er egentlig ingen rocker selv om det er det som preger topp-fem lista mi. Men siden det ikke kommer noen gigant navn innafor HIPHOP er det rock som kommer til å ta av på Hove. Clipse slapp for litt siden en rå fet plate, men tror ikke de er like fete live som Killers og Queens Of The Stoneage!

 

Modest Mouse hva er det for et band egentlig? Hørt at det er noe rock av no slag som visstnok skal være bra. Noen som vil utdype litt mer om bandet?

Lenke til kommentar
Modest Mouse hva er det for et band egentlig? Hørt at det er noe rock av no slag som visstnok skal være bra. Noen som vil utdype litt mer om bandet?

8898054[/snapback]

Er en av favorittbandene mine.

 

De spiller indie rock, og har mye forskjellig. Mye av det gamle er tyngre og mer rocka enn de nyere platene.

 

Masse palm muting i de gamle sangene, de er vel kanskje kjente for å bruke det mye.

 

Typisk Modest Mouse sang:

 

Hmm, hva mer skal jeg si egentlig. Spør om det er noe du lurer på.

 

Finner masse Modest Mouse videoer på Youtube forresten, sjekk dem ut! :)

 

Edit: Enda en fantastisk sang, denne gangen er det fra det nyeste albumet. (Musikkvideo) http://youtube.com/watch?v=VydoO8rbXu4&mode=related&search=

Endret av xantir`
Lenke til kommentar
Modest Mouse kan bli rå bra live! Ville kansje ikke kjøpt en cd med dem og satt den i stereoen, men i sommersolen på Hove vil de slå veldig ann.

Hvor er de fra egentlig?

8902925[/snapback]

Ja det blir veldig koslig! :) Håper bare de spiller noen av de gamle sangene, hehe. Samme gjelder de fleste band egentlig, kjipt hvis de bare spiller fra det nyeste albumet.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Modest_mouse

Lenke til kommentar

Jeg reiser med tog fra Oslo på mandag kl. 11.15 eller noe sånt. Reiser ned en dag tidligere for å få sikkret en ålreit plass på campen. En dag tidligere bør holde, for de har jo lovet plass til alle.

 

Noen som vet hvordan strømtilgangen blir? Skal ha med meg kamera nedover og er veldig avhengig av strøm for å lade opp batteriet....

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan strømtilgangen blir? Skal ha med meg kamera nedover og er veldig avhengig av strøm for å lade opp batteriet....

8910746[/snapback]

Det skal visst være ladestasjoner for mobiltelefoner o.l. I hvert fall for oss som er frivillige. Regner med at det blir muligheter for strøm for andre også. Det må det jo være.

Lenke til kommentar

Sent og sent fru blom, er jo da det egentlig begynner :p og jeg vil egentlig tro at du får være nok på campen fra tirsdag til søndag. Bare kom tidligst mulig på tirsdagen det så får du satt opp teltet og pakket ut før konsertene begynner.

 

Stikker fra Bergen tidlig søndag morgen med 3 andre, siden vi har et passe stort telt satser vi på at det er en del ledig da.

Lenke til kommentar

Vi har 10 manns lavo, så er litt avhengig av god plass! Og nekter å ligge bak en utedass eller ved et ved en vannspring! Kommer derfor ut på mandagen for i hvertfall å ha litt å velge i! Konsertene starter jo ikke før tirsdag, men Hovefestivalen åpner jo på lørdag og jeg regner med at de aller ivrigste er har slått opp fra da....

Lenke til kommentar

Gleder meg spesielt til Arcade Fire, Modest Mouse, The Killers, Tv on the Radio og alle de nye bandene jeg kommer til å oppdage. Men synes det er utrolig synd at Arcade Fire og The View kræsjer..

 

Skal ikke bo på campen, har sommerhus i nærheten. Det er jo litt dumt å gå glipp av den gode festivalfølelsen, så kan hende jeg flytter til campen dersom været blir bra og det er plass.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...