Gå til innhold

Ditt kjæledyr - bildetråd


Anbefalte innlegg

Vi har jo en bildetråd for oss selv, jeg vil også ha en av kjæledyrene våre :) Alle mulige slags kjæledyr. Sånn rent bortsett fra hybelkaniner og andre typer døde kjæledyr.

 

Det er lov å kommentere selve bildene og dyrene på bildene, men den generelle praten kan vi ta i trådene som er for den typen dyr.

Litt sånn RPP-dyr, kanskje? :!:

 

Her er hvertfall et par bilder av Mona. Jeg syns det er veldig morsomt å legge ut bilder på nettet av henne, hehe.. Liker å vise frem gullungen :love:

 

post-104005-1181584080_thumb.jpg

 

post-104005-1181584169_thumb.jpg

 

post-104005-1181584204_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RPP for kjæledyr, hehe.

Har ingen nye av Kaos, men bildene har vel forsvunnet langt bak i hundetråden, og her ser jeg en sjanse til å komme på første-siden. :ph34r:

 

Min hund, Kaos, en bokser, i gamle sofaen. Den måtte vist byttes, da noen klør rev den i stykker... (:

kaos.jpg

Flere bilder følger :

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

DSC00175.jpg

DSC00176.jpg

DSC00184.jpg

Det siste var litt lite.

 

Kommer nok flere bilder etterhvert, men de ligger på mamma sin maskin for øyeblikket.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Nå som vi flytter nordover blir det hvertfall litt nærmere da :innocent:

Post noen bilder av Hera :D

 

Edit: Får vel ta med et bilde til av Mona da, så det ikke bare blir prat! Hehe.

 

post-104005-1181669644_thumb.jpg

8844434[/snapback]

 

Ja det blir jo myyye nærmere! :D Tror Hera hadde blitt redd Mona jeg haha. Hun er ikke så fan av hunder som er større enn seg selv. :p

 

Ok, kan legge ut et par av godjenta mi :innocent:

 

uskyldig2.jpg

 

hund29.jpg

 

 

Så fine de andre hundene var også. Kan tenke meg sofaen ble ødelagt hehe. men men.

Lenke til kommentar
Marsvinet mitt Putte som døde for et år siden 10. juni...  :(

8856529[/snapback]

Marsvinet mitt heter også putte!

 

Putte på vei ut fra hodeputa mi, etter at han har hatt en liten turne i senga mi.

post-57741-1181777018_thumb.jpg

 

Putte som slapper av på dyna mi.

post-57741-1181777079_thumb.jpg

 

Avdøde Muffe, det snilleste lille dyret som noen gang har eksistert.

post-57741-1181777144_thumb.jpg

 

Eina, en nydelig men muggen liten terrier.

post-57741-1181777315_thumb.jpg

 

Skal poste bilde av skybert i morgen. Har ikke tatt så mange bilder av han enda.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Hehe, ja, jeg syns vi må få litt liv i dyreholdemnet ogå :wee:

Nå skulle jeg nettopp gå tur med Mona, ned åkeren og inn i skogen. Halvveis ned åkeren stopper hun og begynner med ett eller annet. Jeg tenker at hun kommer nok etter, og fortsetter å gå. Men etter et par minutter; fremdeles ingen Mona har kommet. Jeg måtte snu og gå tilbake. Så 100 meter fra huset ser jeg at hun står på trappa :huh: Nekter å komme når jeg roper, selv om jeg har med godteri og alt. Hun kommer bort da jeg står bare fem meter inn i åkeren, men hopper og spretter og vil ikke inn i åkeren. Så jeg tror det var ett eller annet der som skremte henne skikkelig. Hun nektet og gå mer og ville bare inn :p Så det får bli en tur senere i dag.

 

Miko er bare sånn man vil klemme på :love: Lov meg at du skal holde han i god form så han ikke blir en sånn slapp, kjedelig golden!

 

post-104005-1181811692_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...