Gå til innhold

Post dine 8800 GTS OC her! Spørsmål tas her også!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okey hjelp jeg får ikke minne hastigheten til 2026 eller hva du hadde jeg da...får den bare til 900..og GPU core 600...så anner ikke hvordan du klarte det  :p

8979617[/snapback]

Som sagt tidligere det er fortsatt GDDR3 Altså Graphic Double Data Rate altså du skal gange det tallet du hat fått fremm med 2 :) altså nå kjører du minnet på 1,8GHz (effektivt) du klarer å presse det iallefall til 999*2 =)

Endret av SirSalemonsen
Lenke til kommentar
Okey hjelp jeg får ikke minne hastigheten til 2026 eller hva du hadde jeg da...får den bare til 900..og GPU core 600...så anner ikke hvordan du klarte det  :p

8979617[/snapback]

Som sagt tidligere det er fortsatt GDDR3 Altså Graphic Double Data Rate altså du skal gange det tallet du hat fått fremm med 2 :) altså nå kjører du minnet på 1,8GHz (effektivt) du klarer å presse det iallefall til 999*2 =)

8979951[/snapback]

 

Okey jeg fikk ordna det;) kjører nå 1,8Ghz som du viser der nå;) det gikk fint

Endret av ZGC
Lenke til kommentar
Sant det ja! Men tror ikke jeg gjør det enda! Har så høy FSB på cpuen min!xP

8967966[/snapback]

Hva i all grønnevideste verden er det du snakker om nå? det finnes DDR (GDDR) på skjermkortet også og det var det jeg tenkte på ..

8975246[/snapback]

 

Heisann! hvordan klokka du prosessoren. Jeg prøvde å klokke min men fikk svart skjerm.

 

:)

Lenke til kommentar
Okey hjelp jeg får ikke minne hastigheten til 2026 eller hva du hadde jeg da...får den bare til 900..og GPU core 600...så anner ikke hvordan du klarte det  :p

8979617[/snapback]

Som sagt tidligere det er fortsatt GDDR3 Altså Graphic Double Data Rate altså du skal gange det tallet du hat fått fremm med 2 :) altså nå kjører du minnet på 1,8GHz (effektivt) du klarer å presse det iallefall til 999*2 =)

8979951[/snapback]

 

 

Er det derfor det står 1800 på memory frekvensen i butikken og 900 på pc'en?

Endret av Sniken_123
Lenke til kommentar
Okey hjelp jeg får ikke minne hastigheten til 2026 eller hva du hadde jeg da...får den bare til 900..og GPU core 600...så anner ikke hvordan du klarte det  :p

8979617[/snapback]

Som sagt tidligere det er fortsatt GDDR3 Altså Graphic Double Data Rate altså du skal gange det tallet du hat fått fremm med 2 :) altså nå kjører du minnet på 1,8GHz (effektivt) du klarer å presse det iallefall til 999*2 =)

8979951[/snapback]

 

 

Er det derfor det står 1800 på memory frekvensen i butikken og 900 på pc'en?

9032449[/snapback]

Jepp! :thumbup:

Lenke til kommentar
Heisann! hvordan klokka du prosessoren. Jeg prøvde å klokke min men fikk svart skjerm.

 

:)

9014618[/snapback]

 

Må inn i biosen og rote ;)

Mulig du gikk for fort frem...?

9057415[/snapback]

 

Jeg fikk det til. men svidde rammen :( klokka viss rammen oxo i samme slengen. Core Duo fra nå av.

Lenke til kommentar
Heisann! hvordan klokka du prosessoren. Jeg prøvde å klokke min men fikk svart skjerm.

 

:)

9014618[/snapback]

 

Må inn i biosen og rote ;)

Mulig du gikk for fort frem...?

9057415[/snapback]

 

Jeg fikk det til. men svidde rammen :( klokka viss rammen oxo i samme slengen. Core Duo fra nå av.

9057485[/snapback]

Derfor man skal lese guider O.L For å vite hva man skal gjøre for å få det til bra :) Bra det bare var RAM'en du svidde! RAM prisene er veldig billig nå :thumbup:

 

Men nå er det vell nok OT gutter/Jenter (?)

Lenke til kommentar
Hei, jeg tenkte jeg skulle lage en egen tråd for 8800GTS overklokkinger.

 

Jeg kan vell gjerne starte siden jeg var den som startet denne tråden :!:

 

600/1998 MHz bilde kommer senere siden jeg ikke kunne legge opp bilde akkurat nå!

8823469[/snapback]

 

Åssen kjøling er det dere bruker a?? jeg har et Foxconn 8800 GTS men 340Mb minne og det kan jeg bare klokke 650/900 (orginal kjøler) og hvilket program bruker dere til og klokke med..prøvde med Ntune men det bare setter alt til orginal hastiget hver gang jeg rebooter :blush:

8911635[/snapback]

 

bare i tilfelle hvist du ikke vet, når han sier at han har 1998 på mem så har han 999*2

 

du har 900*2 altså 1800 på mem du har en god klokk på core foresten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...