Gå til innhold

Omtale av Forza Motorsport 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Ok. etter noen timers spilling nå må jeg bare si at jeg DIGGER dette spillet! Er ikke kommet så veldig langt da..

 

Favorittbilen min til nå er Golf R32 (med upgrades) går ganske fett! :D

 

Gleder meg til BMW M3 jeg!

8866034[/snapback]

pøh, jeg sliter med BMW M3, drar bare sleng med den :D

men genial bilspill det skal det være, knuser fint *host*GT-serien*host*...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støtter opp den. M3 var den første bilen jeg kjøpte og gledet meg stort, men ingen BMW jeg har kjørt i virkligheten er så "tail-happy" som M3en. Selv etter masse oppgradering er fortsatt ræva (bokstavlig talt).

 

Ellers er spillet helt topp, med unntak av et litt krøkkete menysystem.

 

Litt Off-topic:

Hvordan fungerer MS Force rattet hvis man har det i fanget? Leste at det var en mulig opsjon.

Lenke til kommentar
menysystem.

 

Litt Off-topic:

Hvordan fungerer MS Force rattet hvis man har det i fanget? Leste at det var en mulig opsjon.

8866764[/snapback]

Jeg for min del syns det funker utmerket. Tenker rett og slett ikke på at det ligger i fanget. Kopp kaffe ved siden av og beina på pedalene så er jeg opptatt i et par timer. Rattet ligger stødig, og jeg har ikke opplevd at det "har falt av"..selv i krevende svinger.

Lenke til kommentar

Nei det fungerer ypperlig å ha det liggende i fanget. Er eineste muligheten eg har, men klart det mest optimale er jo å få festet det på eit bord slik at det henger skikkelig fast.

 

Men for all del, ikkje la dette hindre deg i å kjøpe rattet. Forza 2 er som skapt for dette også.

Lenke til kommentar

Hmm, tror ikke alle er like glade i min Golf R32.. Spilte på Live i går, og etter mye banning og steiking fra mine medspillere om at de ikke kunne "compete with that speed" (var i samme klasse "S") ble jeg sparket fra serveren..

 

enkelte folk er sure altså.. De kjørte rundt i biler som Mercedes SLK, Porsher osv.. :p

Lenke til kommentar

skjønner ikke at dere ikke får til m3-en.... det nytter ikke bare å kaste på alt av tuning og motor, må jo balansere tingene her hehe. I starten så slang m3-en min veldig også men jeg har fått fikset riktig kombinasjon med downforcen og marktrykket så jeg er iallfall strålende fornøyd!! tar gjerne og utfordrer den golfen din når som helst!!

Lenke til kommentar
Flott omtale! :)

Men hvordan får man til å leie inn førere i vanskelige løp? Er bare i Lv. 21 om det skulle ha noe å si.

8902111[/snapback]

 

Man får valget "Hire driver" rett før man starter løpet.

Husk at de beste sjåførene tar 100% av premien din, men det er kanskje av og til verdt det :)

En annen løsning er å stille med et beist av en bil og heller leie en av de dårligere sjåførene. De vinner uansett visst bilen er overlegen de andre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...