Gå til innhold

Omtale av Forza Motorsport 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Sitat: "Et lite irritasjonsmoment må du dessverre leve med om du spiller med ratt. Det eksisterer ingen knapper for å vri på hodet, annet enn å se rett bakover. Følgelig blir det vanskelig å holde oversikt over hva som skjer ved siden av bilen. Du må rett og slett bytte kameravinkel for å få overblikk, eller holde sporet og krysse fingrene."

 

Dette er jo utrolig viktig når du spiller online!

Jeg pleide å spille Forza med noen svensker, og da kjørte vi som regel med STCC(Swedish Touring Car Championship)-regler. Altså var bilene våres svært like prestasjonsmessig. Om vi ikke var obs, så kunne vi komme til å dytte en av de andre førerne ut av veien, og da var det utrolig vanskelig for den personen å ta igjen de andre.

 

Hvordan i all verden kan man gjøre en slik umenneskelig dum feil?

8823309[/snapback]

Fordi det har de ikke! Anmelderer tar faktisk feil her. Hvis man velger Alt.4 på ratt-oppsettet, så kan man bruke X og B for å se til venstre og høyre. Enkelt og greit. :)

 

Edit: håper spillet nå kan få sin rettferdige karakter: 10/10 ! :D

8835403[/snapback]

 

Oooh, genialt :) takker for tipset!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette stemmer da ikke... Det er mulig å gjøre slik at man kan bruke X og B knappene til å se venstre og høyre (Y vil fortsatt se bakover). Bare gå inn på setup og velg en annen knappemodell enn den som er default.

8824263[/snapback]

Kjempefint, det gikk både meg og andre i redaksjonen hus forbi. Omtalen oppdateres, takk for tipset.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å finne en god oversikt over baner, men sliter litt, så enten har mine google skills blitt drastisk redusert eller så er jeg blind.

 

Vurderer å kjøpe 360+ratt+f2 pakken til elkjøp, men jeg er mer glad i non sirkelbaner, så lurer på hvordan det er fordelt med det i F2, vet at det er endel av de, men en kompis mente det skulle være noen up/downhill tracks osv også.

 

Noen som har noe info?

Lenke til kommentar

har spillt dette sia torsdagen, og det er som folk sier veldig bra.

 

er litt skuffa over utvalget av styling deler og felger, da jeg synes de har tatt med litt mye søppel, spesielt i felg avdelingen.

 

men heldigvis er det få blir jeg vil bruke masse penger på, så det går bra å få de sånn brukbart pene.

Lenke til kommentar
Selv synes jeg dette spillet er uten tvil det beste bilspillet uavhengig av plattform! (dvs det beste bilspillet all time):)

8821505[/snapback]

 

:dontgetit: Da er du klin kokos. Jeg har prøvd det litt nå, og kommer på minst 4-5 titler som er mye bedre. Det er i-pose-og-sekk-prinsippet. Ikke helt arcade, men heller ikke simulator. Faller mellom to stoler, mener nå jeg.

8823232[/snapback]

 

 

Har prøvd de spillene du listet opp i et senere svar, men er totalt uenig med deg. Fysikken i forza er mye mer innviklet enn i de spillene (IMO) og for å ikke snakke om alle mulighetene som ligger i forza sammenlignet med de spillene. Styling/tuning delen, for å ikke snakke om online delen gjør det spillet helt hinsides bra for min del. Dessuten er de spillene som nevnt kun til PC og det blir litt feil å sammenligne pc mot xbox når en pc er vesentlig kraftigere og har flere muligheter. Det eneste negative jeg kommer på er at det ikke er noen skikkelige ratt og pedaler til xbox :(

Lenke til kommentar

Dette eier! Har spilt nesten konstant siden lørdag, tatt noen pauser for Ozzy Osbourne og skole, men ellers bare Forza.

 

Det er dritbra!

 

Fortjener virkelig 10/10, og jeg som bare er delvis interressert i biler (dvs. jeg kan ikke tyne det maksimale ut av en bil ved å stille inn på alle innstillingene) har det veldig gøy med å bare kjøre.

 

Har aldri spilt et bedre bilspill enn dette.

 

Lydene er fantastiske, helt utrolig hvordan de har fått det til, alt er fantastisk!

 

*Løpe å spille til tross for muntlig eksamen om to dager*

Lenke til kommentar
Dette stemmer da ikke... Det er mulig å gjøre slik at man kan bruke X og B knappene til å se venstre og høyre (Y vil fortsatt se bakover). Bare gå inn på setup og velg en annen knappemodell enn den som er default.

8824263[/snapback]

Kjempefint, det gikk både meg og andre i redaksjonen hus forbi. Omtalen oppdateres, takk for tipset.

8836682[/snapback]

 

Jeg savner fortsatt en del knapper i photo-mode, får ikke gjort alle instillinger / bevegelser med rattet, er nødt til å deaktivere det, og aktivere en vanlig kontroller.

 

Funker ikke å bruke kontrolleren så lenge jeg er signet inn med rattet... Knotete.

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd å finne en god oversikt over baner, men sliter litt, så enten har mine google skills blitt drastisk redusert eller så er jeg blind.

 

Vurderer å kjøpe 360+ratt+f2 pakken til elkjøp, men jeg er mer glad i non sirkelbaner, så lurer på hvordan det er fordelt med det i F2, vet at det er endel av de, men en kompis mente det skulle være noen up/downhill tracks osv også.

 

Noen som har noe info?

8837370[/snapback]

 

Wikipedia gir deg alltid svaret:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Forza_2#Track_listing

 

Dette er baneracing, ikke noe downhill/uphill. Det er en ovalbane, tho.

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd å finne en god oversikt over baner, men sliter litt, så enten har mine google skills blitt drastisk redusert eller så er jeg blind.

 

Vurderer å kjøpe 360+ratt+f2 pakken til elkjøp, men jeg er mer glad i non sirkelbaner, så lurer på hvordan det er fordelt med det i F2, vet at det er endel av de, men en kompis mente det skulle være noen up/downhill tracks osv også.

 

Noen som har noe info?

8837370[/snapback]

 

Wikipedia gir deg alltid svaret:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Forza_2#Track_listing

 

Dette er baneracing, ikke noe downhill/uphill. Det er en ovalbane, tho.

8846609[/snapback]

 

Nürburgring er jo en bane med både oppover og nedoverbakker :)

Lenke til kommentar

Dette er baneracing, ikke noe downhill/uphill. Det er en ovalbane, tho.

8846609[/snapback]

 

Nürburgring er jo en bane med både oppover og nedoverbakker :)

8848354[/snapback]

 

Nå vil jeg vel påstå at det er en viss forskjell på hillclimbing og nürburgring, men joda. De morsomste banene er de med litt høydeforskjell underveis. Road Atlanta er også morsom sånn, spesielt med kombinasjonene i sving 2-6.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...