Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger jeg en strøm adapter konverterer sak for å kunn elade mobil, laptop, barbermaskin osv i polen? Hvor får jeg kjøpt en slik sak?

 

Strøm i polen:

 

Voltage: 230 V

Frequency: 50 Hz

 

gniazdo1.jpggniazdo1.jpg

gniazdo2.jpg

wtyk2.jpg

 

Den lille tappen på den ene ser jo noe anderledes ut en norske jorda kontakter.

Endret av Lord-KGA
Lenke til kommentar
Jeg forventer ikke at noen skal regne det ut for meg, det holder med et ca-tall, kanskje basert på erfaring?

Vel, alt fra 2x10^-10W til 200W, med tanke på at du ikke spesifiserer avstanden fra kameraet til veggen og vi vet ikke sensitiviteten på kameraet. Innenfor rimlighetens grenser tipper jeg at 20W holder i massevis, Jeg hadde gått for 2-5W selv. Du trenger hvertfall ikke å kjøpe en flere hundre watts laser som brenner hull i veggen...

Endret av SirDrinkAlot
Lenke til kommentar
Hvor lenge varer en ereksjon etter at et menneske er dødt?

 

Hvor lenge kan spermen vare i sædblæren etter at et menneske er dødt?

 

Hvorfor er det slik at jeg har erfart mange av snuserene skal legge ut bilder av snusbokser, stabler av snusbokser o.l på nettet, på mobilen eller ha snusmerket i nicket ?

Fordi de har fått det for seg at det er så jævlig kult å snuse, og vil gjerne vise hele verden at de er en av de kule.

Disse bildene og diverse ting skaper et snusmiljø som skal være nokså fantastisk. Det er et miljø helt for seg selv hvor alle de kulseste folkene med de guleste tennene er.

Når en snuser ser et sånt snusbilde, så vet han med en gang at denne personen som har lagt ut bildet er en av dem. Da har han straks fått en ny, kul venn, takket være det bildet som fortalte om identiteten til personen.

Og det med å stable snusekser er jo bare fun da! "Hvor mange klarer du liksom? Og hvor mange snusekser har du i det hele tatt? Du slår ikke meg likevel, fordi jeg er snuskongen!" Tenk hvor stor status du vil få da om du klarer å ha den største stabelen! Særlig om stabelen er av et spesielt merke ;)

Lenke til kommentar
Ser den dokumentaren om Nord-korea nå. Fy faen, Nord-Korea er jo helt jævlig. Men er sør-korea mye bedre? godt og bo der osv?

Sør-korea er vel som et hvilket som helst annet industriland.

 

EDIT: Jepp.

 

aha, sør-korea virket jo som et ganske fint land å leve i! Går utifra at alle og enhver kan flytte dit?

Lenke til kommentar
Trenger jeg en strøm adapter konverterer sak for å kunn elade mobil, laptop, barbermaskin osv i polen? Hvor får jeg kjøpt en slik sak?

 

Strøm i polen:

 

Voltage: 230 V

Frequency: 50 Hz

Du trenger ikke å konvertere spenningsnivået iallefall, da det er samme som vi har her i Norge. Mange elektriske apparater uten jording har en "flat" plugg, denne pluggen er en universell plugg som passer inn overalt i Europa (unntatt Storbritannia og Irland). Med jording blir det litt verre, men det skal gå så lenge kontakten har et hull slik som på bildet ditt (mange norske kontakter har det).

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Ingen som har et godt svar på mitt spørsmål om "brennende hæler"? Tror jeg er syk.. :( Neida, hadde bare vært kjekt å vite.

 

Jeg veit ikke om dette er akkurat det samme, men jeg får en sånn sinnsyk stikking i helene noen ganger, som nesten er uutholdelig vondt. Det kjenner ut som om det på en måte suges inn nåler, hvis det går an å si det sånn, tusenvis av nåler. Kommer ofte om natta. Men det er ingen ting jeg kan gjøre for å stoppe det, må bare lide og la det gå sin gang. Har en mistanke om at det er døde hudceller eller noe sånt som takker for seg. Haha. Nei hakke peiling.

Lenke til kommentar
Ingen som har et godt svar på mitt spørsmål om "brennende hæler"? Tror jeg er syk.. :( Neida, hadde bare vært kjekt å vite.

Jeg veit ikke om dette er akkurat det samme, men jeg får en sånn sinnsyk stikking i helene noen ganger, som nesten er uutholdelig vondt. Det kjenner ut som om det på en måte suges inn nåler, hvis det går an å si det sånn, tusenvis av nåler. Kommer ofte om natta. Men det er ingen ting jeg kan gjøre for å stoppe det, må bare lide og la det gå sin gang. Har en mistanke om at det er døde hudceller eller noe sånt som takker for seg. Haha. Nei hakke peiling.

Fenomenet dere beskriver ligner svært på et fenomen som ble beskrevet i dagens utgave av P2-programmet Verdt å vite. Programmet kan lastes ned som en podcast.

 

Legen Jørgen Skavland anbefalte i programmet at de som opplever dette bør oppsøke lege, for i noen tilfeller er det faktisk resultatet av en forholdsvis uvanlig sykdom, som kan kureres med rett behandling.

Lenke til kommentar
Ingen som har et godt svar på mitt spørsmål om "brennende hæler"? Tror jeg er syk.. :( Neida, hadde bare vært kjekt å vite.

Jeg veit ikke om dette er akkurat det samme, men jeg får en sånn sinnsyk stikking i helene noen ganger, som nesten er uutholdelig vondt. Det kjenner ut som om det på en måte suges inn nåler, hvis det går an å si det sånn, tusenvis av nåler. Kommer ofte om natta. Men det er ingen ting jeg kan gjøre for å stoppe det, må bare lide og la det gå sin gang. Har en mistanke om at det er døde hudceller eller noe sånt som takker for seg. Haha. Nei hakke peiling.

Fenomenet dere beskriver ligner svært på et fenomen som ble beskrevet i dagens utgave av P2-programmet Verdt å vite. Programmet kan lastes ned som en podcast.

 

Legen Jørgen Skavland anbefalte i programmet at de som opplever dette bør oppsøke lege, for i noen tilfeller er det faktisk resultatet av en forholdsvis uvanlig sykdom, som kan kureres med rett behandling.

 

Hva slags program er det?

Lenke til kommentar
Hvorfor er det slik at jeg har erfart mange av snuserene skal legge ut bilder av snusbokser, stabler av snusbokser o.l på nettet, på mobilen eller ha snusmerket i nicket ?

Fordi man elsker snus ofte mer enn dama :p

 

Tja, gir litt mening. :wee:

 

Er det en måte for å erstatte røykelukten? Slik at du får frem den badboy-delen av deg?

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar

Hvor mange ganger jukkes det i et gjennomsnittlig samleie? Hvor langt er et gjennomsnittlig jukk? Videre: Hvor mange meter jukkes det da per døgn på verdensbasis? Og hvor mange liter ejakuleres det årlig?

 

Ja, jeg lurer faktisk på dette. Jeg er rar. Jeg vet...

Lenke til kommentar
P2-programmet Verdt å vite. Programmet kan lastes ned som en podcast.

Hva slags program er det?

Verdt å vite er et populærvitenskaplig program som går på alle hverdager fra 12.30 til 13.00, altså fem program per uke. De er ofte svært oppdaterte og aktuelle, og har man hørt Verdt å vite de siste dagene så vet man ofte hva som kommer i TV-programmet Schrödinger katt på torsdag. Eller et av innslagene i Dagsrevyen på kvelden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...