Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hæ, 1 Celsius? :huh:

C er lysets hastighet

Grunnen til at TrondH86 reagerer, er fordi dere bruker stor C, som er prefiksen for Celcius. liten c derimot, er prefiksen for lysets hastighet i vakuum. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet (endret)

Lol, tapere.

:fun:

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Irriterer meg like mykje kvar gong når eg les Kelvingram, Kelvinjoule og Kelvinkalori. ffs <.<

Skrevet
Hvor fort sprekker glass?

Altså når f.eks. en bilrute får en stor rask stein og det slår sprekker. Hvor raskt beveger den sprekken seg?

Mener å ha hørt at sprekken propagerer i en fart i størrelsesorden km/s.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Det taes iallefall med sprøyter, mer vet ikke jeg.

Skrevet
Hvordan bruker personer anabole steroider? Pille form?

Er det daglig inntak det må være for det skal virke?

Noen tas i pilleform. Andre settes med sprøyter. Noen tas daglig. Andre tas ukentlig eller tilogmed månedlig. Det varierer fra medikament til medikament.

Skrevet
Er det noe forskjell på virkningen mellom piller og sprøyte?

Ja. Men det er så utrolig mange forskjellige medikamenter som virker på forskjellige måter at det blir umulig å sammenligne så vagt. Det eneste er at man generelt sett utnytter mindre av virkningstoffet når man tar piller.

Alle AS virker på hver sin måte. Noen av dem kommer i piller. Andre må settes med sprøyte. Spørsmålet ditt er så generelt at det ikke er mulig å svare på neon bedre måte er jeg redd.

Skrevet (endret)

Mener det har noe med at når partiklene (støvskyen) når opp til et visst punkt i atmosfæren, vil partiklene spre seg utover.

Noen som kan utdype litt mer?

Endret av Fev4ng
Skrevet

Fuck. Likeri kke dette her, døra til min bestemor som bor i andreetasjen er låst og jeg har ikke nøkkel eller noen mulighet til å komme meg inn, worst case scenario? I hope not!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...