Gå til innhold

Arena Season 2 Gear


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bleh, så kopierer dem t5 til priest. Blir ikke noe morsomt når man får T5 looken nå da. :(

8819178[/snapback]

kopierte de ikke tier 5 på alle set da?

 

Litt slakkt fra Blizzard's side egentlig å kun kopiere models. Gm gearet til alliance ser helt møkk ut. grønnt... hva faen? :S Arena gearet blir da samme som tier 4/5. 100 kr på at 3# arena gear blir som tier 6.

Lenke til kommentar
Noen andre som er enig i at Mage og Druid for de værste settene hver gang? =/

8818467[/snapback]

 

 

Em.... ROGUE? Ser jo så forbanna latterlig ut. Smart av blizz å gi rogue t5/glad looken en ud look, siden det ikke finnes ud rogues fra før av. Herre jemeni!

 

Men druid ser ikke bra ut det heller, mages derimot liker jeg. Er slik en mage skal se ut imo!

Lenke til kommentar
Bleh, så kopierer dem t5 til priest. Blir ikke noe morsomt når man får T5 looken nå da. :(

8819178[/snapback]

kopierte de ikke tier 5 på alle set da?

 

Litt slakkt fra Blizzard's side egentlig å kun kopiere models. Gm gearet til alliance ser helt møkk ut. grønnt... hva faen? :S Arena gearet blir da samme som tier 4/5. 100 kr på at 3# arena gear blir som tier 6.

8819226[/snapback]

Sett nr. 3 ser ut som Tande P.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva dere syter etter jeg. Blizzard gjør ærlig talt en god jobb med armor-designet, selv om man har noen unntak i blant.

 

Men hva forventer dere egentlig?

8816320[/snapback]

Enig. Trenger ikke lage nytt design når det ser bra ut fra før av vel? ^^

*Glad over å spille lock*

Lenke til kommentar
Bleh, så kopierer dem t5 til priest. Blir ikke noe morsomt når man får T5 looken nå da. :(

8819178[/snapback]

kopierte de ikke tier 5 på alle set da?

8819226[/snapback]

 

Alle dem setta her er omtrent rene kopier av T5 som er ute i dag.

Dette her må være feil, eller så har Blizzard mista flere designere.

T5 film Denne kom for et år siden.

Lenke til kommentar
Bleh, så kopierer dem t5 til priest. Blir ikke noe morsomt når man får T5 looken nå da. :(

8819178[/snapback]

kopierte de ikke tier 5 på alle set da?

8819226[/snapback]

 

Alle dem setta her er omtrent rene kopier av T5 som er ute i dag.

Dette her må være feil, eller så har Blizzard mista flere designere.

T5 film Denne kom for et år siden.

8823510[/snapback]

 

som sagt tidligere i posten, arena settene skal se ut som pve settene. Season1 - Tier 4..

Season 2 - Tier 5.. osv.

 

Quote fra blue post

The arena set items are always intended to match their equivalent tier sets in appearance to easily link them through visual recognition to their PvE counterparts.

Endret av Nvrmind
Lenke til kommentar

Jeg forguder looken på S1 warrior skuldrene og disse skal kjøpes med en gang season2 starter. Kjøper nok også S1 hanskene. Ellers ser jeg at fargene er mørke, dvs at jeg sannsynligvis kommer til å blande S1 og S2 items. Når man bruker tabbard så skjuler man ulikheter ganske bra. Det viktigste er at looken på hansker og skuldre...og tildels også støvlene passer sammen. Og det ser ut som det skal gå bra pga den relativt mørke looken:)

 

Og etter min utregning er stat forskjellene på S1 skuldre og hansker forsvinnende liten i forhold til S2, så det blir bare en ørliten gimp for å se rå ut:)

 

Jeg er omtrent innom area 52 hver dag for å gå i prøverommet:)

 

I LOVE YOU S1 warriorskuldre :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei alle sammen, S2 nermer seg og jeg er IKKE sikker på hva jeg skal skaffe meg denne uka... 

 

Har litt lyst til å skaffe meg gladiator shanker. Siden den har 1.80 speed. (dagger'n jeg har nå har 1.60)

 

Mainhand: http://www.wowhead.com/?item=28572

Offhand: http://www.wowhead.com/?item=28310

 

Bør jeg gjør dette kjøpet ? eller bør jeg skaffe meg deler fra settet?

 

vent med å bruke noe som helst av arenapoeng. Alt av season 1 gear blir billigere når season 2 gear kommer ut. Selv skal jeg kun ha season 1 gear når season 2 gear kommer pga redusert pris. Men det er opp til hver enkelt å vurdere liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...