Gå til innhold

Arena Season 2 Gear


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Paladin sitt var utrolig stygt, hater fargen. T5 er litt fint, selv med den rosafargen og robocop stilen. Men dette, dette var bare kvalmende stygt. De skulle laget den som det photoshoppa bildet av t5 pala som noen lagde, e-creds til den som finner det bildet.

Lenke til kommentar

Beklager et noobespørsmål, har ikke spilt siden Mars (har planer om å starte igjen nå, derfor jeg spør). Uansett:

 

Vil season 2 gearet være bedre enn det gamle gladiatoropplegget? Vil det koste like mye også, eller åssen blir det?

 

Satte meg ikke inn i arena-systemet før jeg slutta, var så opptatt med å komme igang med raidinga :!:

Lenke til kommentar
Blir prisene på BG-rewards satt ned med 15%? :hmm:

8818236[/snapback]

Nye prisene for Honor rewards kan du finne HER

samt Gladiator Season1 prisene HER

 

Beklager et noobespørsmål, har ikke spilt siden Mars (har planer om å starte igjen nå, derfor jeg spør). Uansett:

 

Vil season 2 gearet være bedre enn det gamle gladiatoropplegget? Vil det koste like mye også, eller åssen blir det?

 

Satte meg ikke inn i arena-systemet før jeg slutta, var så opptatt med å komme igang med raidinga  :!:

8818289[/snapback]

 

Det vil være bedre en gladiator season 1 settet, men er ikke veldig mye bedre.

HER Kan du se de nye statten til Warrior(eneste tilgjengelig atm) og vis du sammenligner, så er det ikke veldig mye bedre. Og prisen vil være det samme som season1 settet

koster nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...