Gå til innhold

EM 2008 i Østerrike/Sveits tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tv2 sport

 

neeeei....er jo Goalissimo der..skjer?

 

 

 

Heheh, jeg og trodde kampene skulle gå der. Bestilte på fredag. Men det er hvis bare folk som har canal digital som får kampene. Og da på TV2 Sport Euro 2008/HD. Går på TV4 hvis du har den. Og som enkelte andre her synes nå jeg den er bedre enn TV2.

Lenke til kommentar

Viktig å påpeke at du må ha TV2 Sport-abonnement også, det holder ikke med bare Canal Digital. Men har du CD og TV2 Sport, burde kanalen (TV2 Sport UEFA Euro 2008) være der.

 

Synd at Sveits ikke fikk med seg poeng i dag, hadde fortjent det. Nå heier man på Tyrkia. :)

Lenke til kommentar
Viktig å påpeke at du må ha TV2 Sport-abonnement også, det holder ikke med bare Canal Digital. Men har du CD og TV2 Sport, burde kanalen (TV2 Sport UEFA Euro 2008) være der.

 

Synd at Sveits ikke fikk med seg poeng i dag, hadde fortjent det. Nå heier man på Tyrkia. :)

 

Joda,har tv2 sport abo også...må jo ha med meg Tippeligaen.

 

Får ta ett kanalsøk da ;)

Lenke til kommentar
Rettferdig resultat. God opning av min favouritt. (favouritt pga to Manchester united spillere.)

 

Heldigvis knekker ikke Nani et ben. Kan UEFA gi straff i etterkant? klart rødt kort

 

De sa på STV4 at de skulle se nærmere på situasjonen som kunne gi 3 kamper utestengelse. Vet ikke om det er taklingen, men kan ikke huske at det skjedde noe annet.

Lenke til kommentar

Det er nå jeg syns man skal gå inn etter kampen og utestenge han som takla Nani. Hadde han brukket benet, noe som var veldig flaks at han ikke gjorde, ville det kommet samme oppstyr rundt han som det gjorde rundt Taylor etter taklingen på Eduardo. Utesteng han (var det Aurelio?) resten av EM, eller hvertfall noen kamper!

Det siste målet var forresten helt nydelig. Godt gjort av Mauinho eller hva han het, å holde seg Onside der, når Ronaldo bruker lovlig lang tid..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...