Gå til innhold

Teaser: Fallout 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er grunnen til at gamer sin videospiller er så ugjevn?

Er det bare meg eller er dette et kjent fenomen?

 

Ellers ser spillet absolutt lovende ut. Bare leit jeg må se alle videoene andre steder grunnet den ubehagelige hakkingen.

Endret av atrimiS
Lenke til kommentar
Hva er grunnen til at gamer sin videospiller er så ugjevn?

Er det bare meg eller er dette et kjent fenomen?

 

Ellers ser spillet absolutt lovende ut. Bare leit jeg må se alle videoene andre steder grunnet den ubehagelige hakkingen.

8791447[/snapback]

Jeg har aldri hatt problemer med spilleren.

 

Var ikke så mye å se i videoen, ihvertfall ikke noe originalt. Men gleder meg uansett.

Lenke til kommentar

Bruker også opera (med adblock), linux og har bra nok hardware. Har så vidt merket noe hakking, men ikke noe nevneverdig. Ingenting på denne videoen.

Sikker på det ikke er lastingen som ikke holder tritt med avspillingen ?

Lenke til kommentar

Eg synst ikkje den videoen her skil seg ut ifrå cut scenene frå Fallout serien, på godt og vondt.

 

Uansett;

Ein teaser som består av ein video inni spelet er vel ikkje akkurat det vi er interessert i.

Cut scenene fortel ingenting om korleis sjølve spelet blir.

Men det ser ut som cut scener er veien å gå, eg har aldri skjønt vitsen.

Vi speler jo aldri cut scenene, og dei utgjer berre 0,001% av heile spelet.

Lenke til kommentar

Det er en "catchphrase" fra de tidligere spillene. Enkelt og greit

 

For dem av oss som overanalyserer kan det signalisere at Bethesda prøver å si til oss enda en gang at de ikke skal gå for langt vekk fra essensen av det Fallout var, noe jeg håper. Jeg vet det er sagt før, men jeg håper på liv og døde at de ikke drar en Oblivion for Fallout 3..

Lenke til kommentar
Haha. "War. War never changes." Det må være den dølleste kommentaren noensinne. Synes de bygde opp spenningen skikkelig i traileren (bra stemning!), også kom den stemmen og ødela alt på slutten.

8793489[/snapback]

 

Luringen. Det er selve Fallout sitatet. Jeg synes forøvrig den er alt annet en døll. Det er en veldig trist kommentar. Krig endrer seg aldri. Krig er noe dritt. Dette er også et av temaene i Fallout serien. Spillene foregår tross alt i en post apokalyptisk verden.

 

Kanskje du burde sette deg litt inn i Fallout serien før du slenger ut merkelige kommentarer til den kanskje mest essensielle setningen i hele spillet.

Lenke til kommentar
Haha. "War. War never changes." Det må være den dølleste kommentaren noensinne. Synes de bygde opp spenningen skikkelig i traileren (bra stemning!), også kom den stemmen og ødela alt på slutten.

8793489[/snapback]

 

 

Du er ikke en Fallout-fan, neste gang du skriver slikt piss, husk å legge ved "jeg syns" så det ikke ser ut som at din mening er alles mening, du skulle ha skrevet det innlegg på engelsk på Fallout-3 offisielle forums, da kan jeg tenke meg dem villa ha flambert rævva di på stedet.

Lenke til kommentar
Haha. "War. War never changes." Det må være den dølleste kommentaren noensinne. Synes de bygde opp spenningen skikkelig i traileren (bra stemning!), også kom den stemmen og ødela alt på slutten.

8793489[/snapback]

 

 

Du er ikke en Fallout-fan, neste gang du skriver slikt piss, husk å legge ved "jeg syns" så det ikke ser ut som at din mening er alles mening, du skulle ha skrevet det innlegg på engelsk på Fallout-3 offisielle forums, da kan jeg tenke meg dem villa ha flambert rævva di på stedet.

8793655[/snapback]

 

Spoken like a true fanboi.

 

Satser på at spillet blir fett, men den teaseren sugde.. Ser ut som at den er laget på slutten av 90-tallet, jo!

Lenke til kommentar

Javel... Så det var altså teaseren... En vraket buss. At spillet blir pent nok er det vel ingen som har vært i tvil om (skjønt, jeg håper de innser at bloom må brukes med måte innen spillet slippes. Syntes det var litt tendenser til de samme gyslige, "fluoriserende" overflatene i teaseren som i Oblivion).

 

Det jeg er mest spent på, er jo om de har tenkt å levere et ordentlig rollespill denne gangen eller om de har tenkt å gi oss enda et "følg pilen, hent skatten" spill ala Oblivion. Komplett med pappfigurer med nydlige voiceover og et reportear på 3-4 setninger hver.

Lenke til kommentar
Det så ut som ingame

8793280[/snapback]

 

Pete Hines commented on the video at Voodoo Extreme:

 

    1) Yes, that's in-engine (in-engine means it's done with game assets in our rendering engine, but isn't done real-time. If it was done in real-time, that'd be gameplay footage. This isn't something, for example, that was sent to some house [e.g. Blue Studios] so they could build assets and render it out, and create something for us to release [e.g. Dawn of War 40K intro cinematic]). 2) Yes, that's The Ink Spots singing "I Don't Want to Set the World On Fire" 3) Yes, that's Ron Perlman [voiceover man extraordinaire of Fallout 1 and 2

 

Er en veldig grei teaser som gjør at eg gleder meg til trailerne kommer :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hoff, og jeg som ville høre MacGyver!! :( Får bare vente på flere videoer da :)

Men ser bra ut dette, gleder meg virkelig.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...