Gå til innhold

Teaser: Fallout 3


Anbefalte innlegg

Oi, her var det mye hissige folk. Jeg synes ikke kommentaren var særlig virkningsfull uansett, heller selvsagt og overfladisk. Greit nok at den kanskje har blitt sagt i et tidligere spill, men jeg har vanskelig for å se for meg en sammenheng hvor den ville ha virket helt genial.

 

Skjønner at spillet er myntet på superfans av tidligere spill, og at jeg ikke er i målgruppen. Ingen grunn til å klikke. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
War, war never changes passer litt bedre hvis du ser introen

 

8795807[/snapback]

 

Tja. Jeg skjønner selvfølgelig hva som ligger i uttrykket og alt det der, men jeg synes fortsatt ikke det er kult. Og den videoen forandret ingenting.

 

Jeg må også innrømme at jeg ikke forstår hva dette har med stein og glasshus å gjøre... Jeg nevner min egen subjektive mening om en sak, og det burde da både være lov og akseptert på en side som dette.

Lenke til kommentar
Jeg må også innrømme at jeg ikke forstår hva dette har med stein og glasshus å gjøre... Jeg nevner min egen subjektive mening om en sak, og det burde da både være lov og akseptert på en side som dette.

8796339[/snapback]

 

Ikke en dritt, i rett forstand. Men stikker du innom Fallout 3 teaser tråden, forteller fansen at noe av det som gjør Fallout til Fallout er det dølleste du har sett, forvent deg reaksjoner :)

Lenke til kommentar
...men den teaseren sugde.. Ser ut som at den er laget på slutten av 90-tallet, jo!

8794057[/snapback]

 

Ja, som vi alle vet har grafikk alt å si. :)

 

EDIT: Dessuten bør du slå opp ordet "teaser" på Wikipedia. En Teaser-trailer skal ikke vise noe. Den skal bare være en "oppvekker".

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Oh, håper virkelig turn based, hadde vært gull!

8797454[/snapback]

 

Turn-based =! Wallmart-kundegruppen.

Så jeg tviler litt på det, men det går vel an å håpe det blir real-time /w pause istedenfor å gå helt over til oblivion with guns.

Lenke til kommentar

Det som hadde vært konge var om de ga spilleren et valg når du starter spillet, å velge enten turnbased/iso eller oblibion with gunz mode :D

 

Da hadde de jo fått begge gruppene. Ja, det er masse ekstra jobb , men det kunne faktisk ha fungert. Motorn hadde taklet det fint.

 

Problemet hadde jo vært å balansere "begge" spillene.

 

Men de har jo trass alt 80 mennesker på teamet da :>

Lenke til kommentar

Oi, folk satt og venta i flere mnd på at et kamera langsomt floata ut av en buss

 

glad jeg ikke fant ut om denne videoen for et par dager siden og slapp å sitte en mnd å vente i spenning på DETTE, lol

 

Fallout er ikke det helt store lengre, jeg anbefaler at alle dere som er store fans av spillet å spille det på nytt nå, tror ikke dere sitter igjen med samme følelsen som da dere spilte det back in the 90's

Spilte igjennom serien selv her i mars og det var så vidt den holdt på oppmerksomheten. Ønsker jeg ikke hadde spilt den så hadde jeg aillefall sittet igjen med feelingen jeg hadde fra det fra back in the days.

Lenke til kommentar
Jeg vet det er sagt før, men jeg håper på liv og døde at de ikke drar en Oblivion for Fallout 3..

Selvfølgelig gjør de det. Hvorfor? Fallout 3 (X360), Fallout 3 (PC), Fallout 3 (PS3).

 

Fallout 1 og 2 er to av tidenes beste spill, men dette har jeg absolutt ikke tro på. Dessverre.

Lenke til kommentar

Var innom den siden hver dag i en måned for å se om det var kommet ny consept art, og fikk hakeslepp med "Paradise Falls". Hengt på forumet rent alt for mye, og det har betalt seg i form av mange gode "Meet the Devs" samt en rekke nostalgiske, og ikke fullt så nostalgiske tråder ... mange gode uansett.

 

De bildene som var forut for traileren var til gjengjeld outsourcede pre-alpha bilder av en uavhengig kunstner og har ingenting med spillet å gjøre, og de fleste av dem var litt sånn ... "Hmh, OK".

 

Teaseren derimot, shit, jeg har aldri sett en teaser med så mye andakt. Jeg satt der med frysninger over hele kroppen og hoppet rundt som en ojoj hele resten av dagen ...

 

DEN ER PERFEKT.

 

FALL 2008, haha! 11 langer år på oss ^^ Tonefallet på "war never changes" illustrerer det så jævlig godt, at her har dere det faenmeg, og dere har det godt, ikke noe bullshit: Det blir Fallout 3, som i 1, 2 og 3.

Lenke til kommentar
Tja, Baldurs Gate er jo et spill der man kan spille både real-time (med pause) og turn-based. VanHalen-Fallouten var også ment å kunne være både real-time of turn-based, selv om techdemoen var kun real-time.

 

Det burde absolutt være mulig. Jeg foretrekker turn-based :)

8798286[/snapback]

 

Tactics var også sånn tar jeg ikke feil, og det funka sømløst. Av og til er det ikke så morro å vente på at 10 stk. fiender skal gjøre sitt trekk ... Da kan man like gjerne trykke og vente, og pause superfort når man finner ut at noen har crita deg til omtrent 3 HP. Det er ikke NØDVENDIGVIS kampsystemet som gjør Fallout til Fallout, så lenge taktikken og "The SPECIAL System" er i orden. Jeg har tro på at de holder seg unna FPS ... de er smartere enn som så. De lagde kanskje Oblivion, ja, men man må ikke glemme at de også lagde Morrowind.

Lenke til kommentar

Om det er turn based eller ikke driter jeg egentlig i. Det er mange som sier at det er det turn baserte spillet som gjør Fallout så bra, men jeg er ikke enig.

 

Det er settingen, den post apocalyptiske settingen, som gjør det så bra. Det er så langt fra den vanlige fantasy- og sci-fi-settingen at det er forfriskende.

 

Jeg håper dog virkelig at de har forandret på det aller største problemet med Fallout 1 og 2, og det er den kjedelige delen først i spillet.

 

Jeg har prøvd å få mange til å spille Fallout, men det er litt vanskelig når man må si "Ja, de første timene er kanskje veldig kjedelige, men etter det blir det skikkelig konge!". Spillet må fenge helt fra starten av, fordi veldig få har tid til å kaste bort mange timer på noe som kanskje blir bra. De bør med andre ord lære litt av Blizzard.

 

Men når alt kommer til alt, så gleder jeg meg som en unge til Fallout 3 kommer. Har ikke sett noen videoer fra det enda, for jeg vil at alt skal være nytt når jeg starter spillet.

Lenke til kommentar

Fett. det skal spilles! spillte 2ern mye. ble så uber med rifle at jeg skjøt tvers over skjermen. Etter jeg runda det gikk jeg å drepte hele den ene byen.... :p var ikke en skjel igjen....

 

Var litt dritt den ene gangen jeg spilte så sto han tribal duden i line of fire og jeg tok sjansen men traff han. i hver kamp etter det så bare løp han.... litt synd for det var ett godt stykke uti og.

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Turbasert eller ikke....

 

Hvis Fallout 3 ikke er levelbasert ala FO1 og FO2 (EXP, skills, perks osv.) så blir jeg nødt til å ta turen innom Bethesda for en alvorsprat!

På en annen side - hvis de ikke har fått med seg dét så tviler jeg på de holder seg tro til serien.

 

Gleder meg uansett til å se hva de får til. :thumbup:

 

PS. Fallout 3 og PS3 går hånd i hånd hvis støtten for tastatur og mus er der.

(mange spill har mulighet for tastatur/mus OG f.eks joystick, ratt/pedal osv.)

Endret av Ka2d
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...