Lightningwolf Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Det er med god grunn Nihilum er de beste av de beste.Snakk om progressjon og så utrolig dyktige de er. De må jo tenke ut taktikker på alle first-kill bossene selv, er INGEN som kan veilede de, eller hjelpe de - siden de faktisk er de første i verden til å gjøre det de gjør. Applaus til Nihilum for godt arbeid, selvom jeg er enig i at det finnes en grense på hvor langt man går for et spill. 8792652[/snapback] Det er vel bare snakk om og ville. Det er jo ikke vanskelig hvis du skjønner hva jeg mener.
mad_arab Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Det er nok ikke veldig vanskelig bare man er dedikert nei. Så lenge man har et godt miljø og en viss sosial faktor, så er man mye mer interessert i å jobbe for noe sammen med guilden.
Amon Amarth Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Jasså, dem tok han ned ja... forklarer hvorfor jeg ikke kommer meg inn på siden dems
femftifem Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Det er da ikke noe galt i at Nihilum har vært heldige med å skaffe dyktige spillere som er flink og kjapp i huet? Man trenger ikke å være nolifer for å være taktisk i hodet for å være en guildmaster? Det kreves kun litt mer unik planleggelse og litt mer seriøsitet i spillet, og "kolleger" som møter opp til rett tid, så er det her np.
Zippio Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Sargeras ''lever'' i beste velgående, men han har ikke kropp etter mora til Medivh knuste hans fysiske legeme. 8792380[/snapback] Syntes å huske at Sargeras lot dama knuse kroppen som endel av planen hans for å ta over Medivh. kan ta feil tho. jaja, fart har de i alle fall.
Antatra Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Det er da ikke noe galt i at Nihilum har vært heldige med å skaffe dyktige spillere som er flink og kjapp i huet? Man trenger ikke å være nolifer for å være taktisk i hodet for å være en guildmaster? Det kreves kun litt mer unik planleggelse og litt mer seriøsitet i spillet, og "kolleger" som møter opp til rett tid, så er det her np. 8793083[/snapback] Rart at det er så få guilds som er så gode(raske) når det er som du sier, så enkelt. Tror det skal litt mer til en som så.
MaxXRebo Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Guilds som Nihilum rekrutterer nok på tvers av serverene, dyktige spillere med god tid til overs finnes på alle servere, og med tanke på hvor attraktivt det er å være med i Nihilum tror jeg de ligger ett lite hode foran alle
John Keats Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Blizzard suger.. Klarer de virkelig ikke lage encounters som er vanskeligere enn dette? Pre-TBC tok det LANG tid før noen cleara et nytt instance.. Tenker på både AQ og Naxx. 4HM var en skikkelig cockblock, samme var Huhuran, Twins osv.. Vil jo gratulere Nihilum veldig, men må si jeg synes det er synd å se at content ikke har lenger levetid en dette..
DeadbeaT Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 veldig imponerende! noen av dere som har noe mening om påstandene om at det er falskt? hvis du ser på skjoldet til kungen så ser det seriøst ut som det er copypasta på -.-
Naramar Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Sargeras ''lever'' i beste velgående, men han har ikke kropp etter mora til Medivh knuste hans fysiske legeme. 8792380[/snapback] Syntes å huske at Sargeras lot dama knuse kroppen som endel av planen hans for å ta over Medivh. kan ta feil tho. jaja, fart har de i alle fall. 8793194[/snapback] -Ja det var planen hans, men Khadgar(som står i Shattrat)drepte Medivh med Anduin Lothar sitt sverd Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood. dermed ble Sargeras sin spirit sendt ut i Twisting Nether.
John Keats Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 veldig imponerende! noen av dere som har noe mening om påstandene om at det er falskt? hvis du ser på skjoldet til kungen så ser det seriøst ut som det er copypasta på -.- 8793631[/snapback] lol
Kombat-Kaare Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 de er faktisk voksene personer med jobb de fleste av dem, de hadde rundt 100-200 days played de fleste av dem i følge forumet, i interjuet sa de også att de var vanlige mennesker som ikke spillte så mye, de hadde bare veldig mye ferdigheter. 8791099[/snapback] HAHAHAHAHA. Om du SPØR en nerd om han ikke har noe liv, så sier han selvfølgelig ikke det rett ut. Jeg vet om tusenvis av innavla nerdepuslinger som også påstår at de er "helt vanlige". HAHAHAHA, go screw yourself Nihilum.
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Det kan jo være at de nesten bare spiller når de raider, og det er det.
Minus Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Godt gjort syns jeg. Men altså, hvorfor whine om at de ikke har noe liv? Det er jo bare patetisk, noen velger å jogge veldig mye, mens andre foretrekker å spille. Hva er poenget med å kritisere hva folk selv velger?
xanth0s Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 de er faktisk voksene personer med jobb de fleste av dem, de hadde rundt 100-200 days played de fleste av dem i følge forumet, i interjuet sa de også att de var vanlige mennesker som ikke spillte så mye, de hadde bare veldig mye ferdigheter. 8791099[/snapback] HAHAHAHAHA. Om du SPØR en nerd om han ikke har noe liv, så sier han selvfølgelig ikke det rett ut. Jeg vet om tusenvis av innavla nerdepuslinger som også påstår at de er "helt vanlige". HAHAHAHA, go screw yourself Nihilum. 8794142[/snapback] Seriøst kombat-kaare. Noen ganger ser det mer ut til at du er her får å trolle.
Rata101 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Det som er litt kjipt er at jeg ikke føler at jeg kan stole på at såpass "dedikerte" guilds alltid kjører cleane kills. Det ligger liksom i sånne folks natur at de vil bruke alle metoder som er tilgjengelige. Sånn ser hvertfall jeg det... Jaja... Uansett har det egentlig ikke en dritt å si for meg hva som har blitt downa og ikke downa.
Wheeljack Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Godt gjort syns jeg.Men altså, hvorfor whine om at de ikke har noe liv? Det er jo bare patetisk, noen velger å jogge veldig mye, mens andre foretrekker å spille. Hva er poenget med å kritisere hva folk selv velger? 8794215[/snapback] Sjalusi... enkelt og greit! Grats til Nihilum, jeg kommer aldri til å havne på et sånt nivå... og det er igrunn helt ok!
Superslask Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Hva, dør han?! Skrev ikke en eller annen CM at "It's not like you kill him, more like you get in his way" eller noe slikt? Illidan er min personlige favoritt gjennom hele warcraft, dette var en stor skuffelse da jeg faktisk trodde de ville lage en fet event ut av at han gir seg, stikker, broren hans kommer eller noe slikt som kan være veldig betydningsfullt for fremtiden. Det der drepte hele min lyst til å noengang logge på igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå