Gå til innhold

Kamelot til Sentrum Scene, Oslo, 3. mai 2008

_Vangen_

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vokalist Roy Khan bekreftet i dag under nettmøtet på dagbladet.no at Kamelot returnerer til Sentrum Scene i Oslo 3. mai neste år. Billettene blir lagt ut for salg 9. juni i år.

Anbefaler på det varmeste å utnytte denne muligheten om du ikke har fått sett de før, er uten tvil i mitt hjerte det beste bandet jeg noen gang har sett live!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at jeg har en ny sjangse neste år! Hadde ikke anledning til å dra på konserten som var den 19.05.07 :(

Er det bandet jeg har mest lyst til å se live!

Skrevet

Hmmm...tviler på det er 18 års aldersgrense på Kvinesdal, men i såfall har de sikkert en slags fadderordning. Finner mer info på festival siden deres.

Om du siktet til Sentrum Scene neste år, så regner jeg med det blir som i år, egen avdeling (balkongen) for de som er under 18.

Skrevet

Var på den som var den 19. Det var morsomt, men den til neste år er sikkert Ghost Opera, så jeg vet ikke helt om jeg kommer til å bruke penger på å den konserten siden jeg var så lite begeistret for CD-en.

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

billetter er lagt ut for leeeeeeeenge siden.. Finnes billetter både for og under 18.. Goin' there mafakka!!

Endret av Oma-
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hva er greia med at jeg som 16-åring må sitte oppi galleriet? Halve konsert-opplevelsen er jo å stå midt i feltet og virkelig føle suset! neinei.. dette er virkelig dårlige greier :(

Noen som har erfaringer med galleriet?

Endret av Speik
Skrevet
Hva er greia med at jeg som 16-åring må sitte oppi galleriet? Halve konsert-opplevelsen er jo å stå midt i feltet og virkelig føle suset! neinei.. dette er virkelig dårlige greier :(

Noen som har erfaringer med galleriet?

9513149[/snapback]

Ikke egentlig, men tror ikke at de som sto oppe i galleriet under forrige Kamelot konsert på SS hadde så store problemer, de stjal jo showet med tanke på at Khan sto og roste de opp i skyene mellom hver sang, og Casey kastet tromme stikker opp dit.

Litt dritt å måtte sitte sikkert, men bedre enn ikke noe, og Kamelot har jo ikke all verden til "hoppe rundt som en tulling" sanger.

Skrevet

Regner med at jeg kommer til å ta turen ned for å se Kamelot, men har også mange andre utgifter på denne tiden, så må nok vente litt med å bestille billett.

• 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...