Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

cool, hvilken bestilte du? spurte du om de kunne sende den som gift?

8953504[/snapback]

Jeg bestilte fra den "norske" siden til Expansys, og der hadde de ikke noen "tilbudspakker."

 

Tobias betaler høflig sin skatt, toll og avgifter, så han spurte ikke butikken om de ville hjelpe han til å snyte på felleskassa. :tease:

 

Det sto at Touch'en var bestillingsvare, men jeg tror ikke dette for et problem. DHL skulle bruke 1-3 dager, men pakka skal gjennom tollen også så jeg venter ikke telefonen før et stykke ut i neste uke.

 

Tobias

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du sett silicone case?

 

http://youtube.com/watch?v=RIUVhk-ciQc

 

Tobias

 

Den var fin, men den skjermen er ikke beskyttet.

8953424[/snapback]

Riper er ikke noe problem!

Jeg har hatt stylus mobiler i årevis, min nåværende SE P900 har jeg brukt i 3-4 år uten flippen og har ikke en ripe i skjermen! Tror ikke dette er et problem for Touch'en heller, om du ikke slenger "juvelen" sammen med nøkkler og slikt i en veske da. Desuten kan du benytte deg av skjermbeskytter i form av en folie som du legger opppå skjermen. Jeg tror faktisk at det følger med en slik i esken, hvis ikke så er de til salgs på nettet allerede.

 

Når det gjelder case så tenker jeg, at jeg ikke vil ha noe som ødelegger inntrykket av at dette er verdens minste Pocket PC, og jeg vil definitivt ikke ha belteklips! Belteklips er så 90-tall!

 

Tobias

Lenke til kommentar

Hold tungen rett i munnen!

Om du skal bestille på Expansys må du holde tungen rett i munnen. Når jeg bestilte i morges hadde jeg ikke drukket cappuccinoen min ennå, og jeg bare klikket meg raskt igjennom. Senere, når jeg leste gjennom bekreftelsen på E-post, så jeg at jeg hadde bestilt Value Pack. Den kommer med ekstra styluser, billader, ekstra USB ledning, USB reiselader, et Jabra blåtann hodesett og tre skjermbeskyttere! Greit nok det, men skjermbeskytterne er ikke på lager før om 15 dager, og pakken skulle sendes komplett! Heldigvis var det en knapp jeg kunne trykke for å separere forsendelsen. Det kostet ekstra 200 og noe, men jeg vil da ikke vente 15 dager!

 

Når jeg sjekket statusen, står det nå at Touch’en allerede er sendt, og på nettbanken ser jeg at pengene allerede er trukket fra konto. Det betyr at det er noe som er på vei til meg ...

 

Tobias

Lenke til kommentar

Akkurat ja, for kun touchen har de jo 156 stk av på lager, skjønte ikke helt den posten din tidligere da :) . Men ser total prisen på den kommer jo på ca 4300,- levert. Også skal vel kanskje DHL ha noe for fortollings prosessen også.

 

Må vente til en netshop forhandler får den inn og se om jeg kan få den på jobb dealen. :)

Lenke til kommentar

Så dette på forumet til expansys >>

 

"HTC Touch do not work outside UKHave just recieved a HTC Touch phone and can not get it to work, properly because of my danish SIM card. Be aware of that. Have to return the phone and wait for the release in Denmark."

 

Nå har jeg allerede bestilt :x

 

gjelder dette norske simkort og eller?

 

 

 

 

 

http://www.expansys.no/ft.aspx?k=92460

Lenke til kommentar
Så dette på forumet til expansys >>

 

"HTC Touch do not work outside UKHave just recieved a HTC Touch phone and can not get it to work, properly because of my danish SIM card. Be aware of that. Have to return the phone and wait for the release in Denmark."

 

Nå har jeg allerede bestilt :x

 

gjelder dette norske simkort og eller?

Jeg leste også den for noen dager siden, men har valgt å se bort fra den. Jeg kjenner ikke det danske systemet, men alle vanlige 3 bånds GSM mobiler skal fungere med vanlige SIM kort, skulle jeg tro ...

 

Den derre dansken er enten helt på vidda, eller så har han en eller annen binding på abonementet sitt, tror jeg ...

 

En annen ting, man må ta med i beregnigen at alt som blir skrevet på nettet, ikke nødvendigvis stemmer.

 

Tobias

Lenke til kommentar
Så dette på forumet til expansys >>

 

"HTC Touch do not work outside UKHave just recieved a HTC Touch phone and can not get it to work, properly because of my danish SIM card. Be aware of that. Have to return the phone and wait for the release in Denmark."

 

Nå har jeg allerede bestilt :x

 

gjelder dette norske simkort og eller?

http://www.expansys.no/ft.aspx?k=92460

8955768[/snapback]

 

Kjøpte min HTC Touch fra England og har ingen problemer med spansk sim-kort eller mitt norske One Call sim-kort. Han har sikkert satt i sim-kortet sitt feil vei eller noe :)

Lenke til kommentar
Da har jeg også bestilt meg en touch Tobias:D

 

Men jeg velgte part shipping siden HTC Elf Screen Protector kommer ikke inn før om 15 dager og HTC Elf Stylus (3 Pack) om 3 dager.

8955576[/snapback]

 

 

Hva er det med ekstra Styluser? Går de kjapt istykker eller skal dere bare ha ekstra?

Og den skjermbeskyttern(folieaktig) som noen snakket om. Dere må nevne om det kommer med(om jeg trenger det da)...

Lenke til kommentar

Ekstra styluser og skjermbeskyttere

Jeg leser de som sier at det er lett å miste styluser, derfor er det ekstra value å legge ved tre til. Personlig har jeg brukt stylus mobiler i årevis uten å trenge flere enn de to som altid følger med en ny telefon.

 

Når det gjelder skjermbeskyttere, har jeg ikke klart å slite ut den på min P900, etter flere år, uten flipp! Det kan kanskje være større behov for skjermbeskytter på Touch'en siden skjermen ikke er nedfelt i telefonen, men går i ett - men like vell da ..?

 

Tobias

Lenke til kommentar

Vel.. jeg var en av de som hadde det LITT travelt med å bestille...:p

 

Når man jobber som nattevakt er man ikke helt ved sine fulle 5 kl 0900. Etter jeg har sett over hva jeg får med så må jeg innrømme at det ikke er så gale. er ganske "mye" exstra for en liten penge (ca 300). og jeg er kjent for å rote vekk små tinger som kabler og Styli. så det er ok.

 

fant en kose mail i junk mail folderen:

 

Shipped Items:

 

Invoice Code Description

1421876 126509 Generic Mini USB Sync Cable

147577 HTC Elf Stylus (3 Pack)

101717 ORA USB Travel Charger

148525 HTC Touch Pocket PC

115178 eXpansys Services Accessory Catalogue

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

UtenAbonnement.no hadde Touch i går!

Innrømmer at jeg stussa litt når jeg så at amobil.no utbasonerte på topp at Touch var i handel, det var de jo ikke ... Jeg mailet artikkelforfatter og påpekte feilen, og fikk dette svaret:

 

"Årsaken til at vi skrev artikkelen var at noen få nettbutikker i følge prisguiden vår hadde telefonen på lager i går (saken ble skrevet i går). Disse ser imidlertid ut til å ha blitt utsolgt allerede.

Det var for øvrig UtenAbonnement.no som hadde den på lager i går".

 

Jeg sjekket lagerstatus i går ved 08-tiden, og da var det ingenting. Personlig har jeg ingen tro på at UtenAbonnement.no hadde noe å selge i går ...

 

Hadde foresten telefon fra DHL i dag, de kunne fortelle meg at pakken fra Expansys kommer i morgen :dribble:

 

Tobias

Lenke til kommentar
UtenAbonnement.no hadde Touch i går!

Innrømmer at jeg stussa litt når jeg så at amobil.no utbasonerte på topp at Touch var i handel, det var de jo ikke ... Jeg mailet artikkelforfatter og påpekte feilen, og fikk dette svaret:

 

"Årsaken til at vi skrev artikkelen var at noen få nettbutikker i følge prisguiden vår hadde telefonen på lager i går (saken ble skrevet i går). Disse ser imidlertid ut til å ha blitt utsolgt allerede.

Det var for øvrig UtenAbonnement.no som hadde den på lager i går".

 

Jeg sjekket lagerstatus i går ved 08-tiden, og da var det ingenting. Personlig har jeg ingen tro på at UtenAbonnement.no hadde noe å selge i går ...

 

Hadde foresten telefon fra DHL i dag, de kunne fortelle meg at pakken fra Expansys kommer i morgen :dribble:

 

Tobias

8961448[/snapback]

 

Fikk også samme svar da jeg tipsa skribenten i amobil om dette

og Utenabo har ikke hatt denne igår

Er heller ikke første gang det skrives lignende

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...