Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

1. Når du velger 2.1 versjonen, hvordan kommer du deg tilbake til "standard" tastaturet eller phonepad? Mulig dette er RTFM, men den tar fullstendig styringen... Eneste måten er å gå på input, velge "keyboard" og boote telefonen. Høres nesten ut som om den kjører Windows  :D

9014966[/snapback]

Yes, den gærningen tar fulstendig styringen, også jeg må boote :cry:

Sjekk ut min neste post om teksting og Touch ...

2. Du har valgt norsk mini-tastatur sier du? Jeg fulgte linken din, installerte det og fikk beskjed om å boote for å endre språk. Etter det ville telefonen ikke starte mer... Måtte ta en hard reset.

9014966[/snapback]

Uff da! Hva har du gjort? Hard reset er ikke no' kult! Vet ikke hva du har gjort galt jeg men prøv denne linken: http://www.epocket.no/tastatur/default.aspx

Tror de er kliss like, men prøv ...

 

Tobias

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortsettelse på teksting og Touch

Etter å forsøkt utallige løsninger for fullskjerm tastaur har jeg kommet frem til at den beste softwaren er Spb Full Screen Keyboard. Problemet er bare at det hittill bare har funnets norsk tastauroppsett i portrettmodus, og det er for trangt til å fingertaste på.

 

Jeg vil ha norsk Spb Full Screen Keyboard i landskapsmodus så jeg fant en på Spb sitt suportforum som hadde modifisert et skinn til norsk. I går tasta han meg, og sa at han kunne hjelpe oss med å lage et norsk skinn til Spb Full Screen Keyboard i landskapsmodus (med deres standard utseende). Har ikke hørt fra han i dag, men avvneter videre kontakt.

 

Tobias :thumbup:

Lenke til kommentar

Noe helt annet...

 

Har dere klart å sette lyden for mottatt sms, slik at den høres? Etter hva jeg skjønner, gjøres det med lydknappen på siden. Selv med "slideren" dratt helt opp, er det knapt hørbart når det kommer melding. Sitter jeg jeg noen meter unna telefonen hører jeg ingenting.

 

Dette var super-irriterende!

 

Hjelp?

Lenke til kommentar
Kan den engelske versjonen oppgraderes til norsk??

9034913[/snapback]

Man er nødt til å flashe den om til norsk. Blir nok lagt ut norsk ROM nokså snart nå som de begynner å selge den i Norge. Man må bare CID unlocke mobilen før man kan flashe andre ROM, og det kan man betale $38 USD for nå eller vente til det kommer gratisversjon.

Lenke til kommentar
Kan den engelske versjonen oppgraderes til norsk??

9034913[/snapback]

Man er nødt til å flashe den om til norsk. Blir nok lagt ut norsk ROM nokså snart nå som de begynner å selge den i Norge. Man må bare CID unlocke mobilen før man kan flashe andre ROM, og det kan man betale $38 USD for nå eller vente til det kommer gratisversjon.

9035979[/snapback]

 

Til informasjon så er denne nå på lager hos : http://www.utenabonnement.no/default.asp

 

Bekreftet lagerstaus : 100 stk.

Har bestilt allerede,kr.4300 inkl.frakt :)

Lenke til kommentar
Kan den engelske versjonen oppgraderes til norsk??

9034913[/snapback]

Man er nødt til å flashe den om til norsk. Blir nok lagt ut norsk ROM nokså snart nå som de begynner å selge den i Norge. Man må bare CID unlocke mobilen før man kan flashe andre ROM, og det kan man betale $38 USD for nå eller vente til det kommer gratisversjon.

9035979[/snapback]

 

Til informasjon så er denne nå på lager hos : http://www.utenabonnement.no/default.asp

 

Bekreftet lagerstaus : 100 stk.

Har bestilt allerede,kr.4300 inkl.frakt :)

9036412[/snapback]

Hehe bestilte der inatt jeg :) Men hos meg kom prisen på 4400kr med frakt!? Hadde ingen valg når det kom til frakt jeg så jeg måtte ha post-oppkrav.

 

Rimelig skeptisk til den siden men tenkte at det kunne vel ikke skade altfor mye siden det var postoppkrav :innocent: Kommer den så kommer den.. HAr derimot ikke fått noen bekreftelse på annet enn at bestillingen er mottatt.

Lenke til kommentar
Kan den engelske versjonen oppgraderes til norsk??

9034913[/snapback]

Man er nødt til å flashe den om til norsk. Blir nok lagt ut norsk ROM nokså snart nå som de begynner å selge den i Norge. Man må bare CID unlocke mobilen før man kan flashe andre ROM, og det kan man betale $38 USD for nå eller vente til det kommer gratisversjon.

9035979[/snapback]

 

Til informasjon så er denne nå på lager hos : http://www.utenabonnement.no/default.asp

 

Bekreftet lagerstaus : 100 stk.

Har bestilt allerede,kr.4300 inkl.frakt :)

9036412[/snapback]

Hehe bestilte der inatt jeg :) Men hos meg kom prisen på 4400kr med frakt!? Hadde ingen valg når det kom til frakt jeg så jeg måtte ha post-oppkrav.

 

Rimelig skeptisk til den siden men tenkte at det kunne vel ikke skade altfor mye siden det var postoppkrav :innocent: Kommer den så kommer den.. HAr derimot ikke fått noen bekreftelse på annet enn at bestillingen er mottatt.

9036573[/snapback]

 

Javist var det 4.400,-,en liten "leif" fra meg :-)

 

Jeg hadde mailkontakt med dem,da jeg spurte om de fysisk var på lager og om dette var norsk utgave,noe han bekreftet rimelig kjapt,hvor jeg igjen opplyste at jeg hadde sendt bestilling,med ønske om snarest mulig levering !

Fikk ordrebekreftelse med ordrenr. 5 min. etter jeg hadde sendt bestillingen,så da gjenstår det bare å se..:-)

Lenke til kommentar
Javist var det 4.400,-,en liten "leif" fra meg :-)

 

Jeg hadde mailkontakt med dem,da jeg spurte om de fysisk var på lager og om dette var norsk utgave,noe han bekreftet rimelig kjapt,hvor jeg igjen opplyste at jeg hadde sendt bestilling,med ønske om snarest mulig levering !

Fikk ordrebekreftelse med ordrenr. 5 min. etter jeg hadde sendt bestillingen,så da gjenstår det bare å se..:-)

9036678[/snapback]

Dette hørtes lovende ut :)

 

Jeg fikk også ordrebekreftelse etter noen få minutter men har ikke sett noe mer fra dem etter det. Jeg bestilte som sagt inatt så kan vel være jeg er i overkant utålmodig men så har jeg ikke vært så giret etter en duppeditt på mange år.. Synes jeg har ventet lenge nok nå siden telefonen ble presentert i begynnelsen av Juni :innocent:

Lenke til kommentar
Javist var det 4.400,-,en liten "leif" fra meg :-)

 

Jeg hadde mailkontakt med dem,da jeg spurte om de fysisk var på lager og om dette var norsk utgave,noe han bekreftet rimelig kjapt,hvor jeg igjen opplyste at jeg hadde sendt bestilling,med ønske om snarest mulig levering !

Fikk ordrebekreftelse med ordrenr. 5 min. etter jeg hadde sendt bestillingen,så da gjenstår det bare å se..:-)

9036678[/snapback]

Dette hørtes lovende ut :)

 

Jeg fikk også ordrebekreftelse etter noen få minutter men har ikke sett noe mer fra dem etter det. Jeg bestilte som sagt inatt så kan vel være jeg er i overkant utålmodig men så har jeg ikke vært så giret etter en duppeditt på mange år.. Synes jeg har ventet lenge nok nå siden telefonen ble presentert i begynnelsen av Juni :innocent:

9036703[/snapback]

 

 

Enig,du burde definitivt hatt en endelig.o.bekr. nå,så ville sendt dem en mail,fikk som sagt svar rimelig kjapt fra [email protected]

Er ikke mindre spent jeg heller,så kommer nok til å sjekke mailbox utover ettermiddagen tenker jeg....

Lenke til kommentar
Enig,du burde definitivt hatt en endelig.o.bekr. nå,så ville sendt dem en mail,fikk som sagt svar rimelig kjapt fra [email protected]

Er ikke mindre spent jeg heller,så kommer nok til å sjekke mailbox utover ettermiddagen tenker jeg....

9036780[/snapback]

Hehe er som sagt utålmodig så har allerede sendt av gårde mail med spørsmål om ordrestatus :D Dog ikke fått noe svar enda.. Men de skal få mer enn en drøy time på seg før jeg blir furten da :p

 

Sjekker mailen hvert 5.minutt her.. Vil ha ny tlf _nå_...

 

Sender forresten denne butikken ut sporings-info slik at jeg slipper vente på at posten skal sende meg en hentelapp? Sparer vanligvis en dag på det.

Lenke til kommentar

Sorry, gutta!

Jeg er skjeptisk til de fra Utenabonnemet.

 

1) Beskrivelsen av telefonen er på engelsk, og det er jo litt "billig"

2) Fremdeles står lagerstatus på 100 stk ...

3) Det var disse som ifølge Amobil hadde hatt et bitte-lite parti med engelske Touch, for en tid tilbake (noe JEG tviler på var tilfelle).

 

Jeg håper at min skjepsis blir til spått og spe, og dere får Touch med norsk operativsystem - så raskt som et olja lyn!

 

Tobias

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...