Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lite spm, hvorfor blir HTC Touch kalt elf?

8967446[/snapback]

Elf

I USA har er mobilene sterkere knyttet opp mot operatørenene, slik som telenor og Netcom, i Norge. Hva jeg har forstått er det operatørene som driver reklame for telefonene og de setter egne navn på dem. Ofte slik at navnet virker gjenkjenende på opperatøren.

Hos XDA har en oversikt over HTC modellene og USA navnene: http://wiki.xda-developers.com/

 

Tobias

Lenke til kommentar

Da er min HTC Touch også bestillt fra Expansys. Takk for tipset om denne butikken :D

 

Men har de flere butikker /lagere? På expansys.com står den som "In Stock" og på expansys.no er det 2 dagers ventetid.. Ja, ja, jeg kan vel vente to dager...

 

*utålmodig*

Lenke til kommentar
Da er min HTC Touch også bestillt fra Expansys. Takk for tipset om denne butikken  :D

 

Men har de flere butikker /lagere? På expansys.com står den som "In Stock" og på expansys.no er det 2 dagers ventetid.. Ja, ja, jeg kan vel vente to dager...

 

*utålmodig*

8968011[/snapback]

Neida. Sorter etter pris så ser du hva det er... HTC touch value pack har 2 dagers ventetid, HTC touch dermot er det i skrivende stund 146 av på lager. Det er bare sorteringen som er litt anerledes på sidene ;-)

Lenke til kommentar

Stemmer ikke. Min ordrestatus er:

 

Main Status: Awaiting Stock

Explanation: We are currently awaiting the stock required to fulfil your order.

 

Jeg har ikke bestillt value pack.

 

Sjekker jeg på expansys.com står det: 46 in stock.

Sjekker jeg på expansys.no står det: 146 In Stock - 2 Days

 

hmm...

 

Edit:

Sendte dem en epost og spurte om dette. Den er ikke på lager nei, sendes i neste uke. Svaret jeg fikk var slik:

 

Unfortunately not / as stock is required to fulfill your order,

from our European warehouse / we have now contacted them directly

For this,

 

Delivery should take place beginning next week

Endret av trondrm
Lenke til kommentar

Da fikk jeg min Touch:D

 

910 kr måtte jeg betale får å få den. nettop sotte meg ned med den no, så kan ikke si så mye enda.. brukte derimot litt tid på å finne ut hvordan jeg satt inn simkortet osv.. en ting da, skal velge været. men eneste byen i norge jeg finner tak i er norge. noen som har peil?

Lenke til kommentar
DHL

Har ringt, de kommer snart, bare så kipt at jeg snart må på jobb ...

 

Tobias

8968591[/snapback]

 

Hei du, om jeg forstår riktig så får du din telefon i dag, hvor lang tid tok det siden du la inn bestillingen, jeg bestilte min telefon på onsdag og venter i spenning, gleder meg som en unge:) :dribble:

Lenke til kommentar
Stemmer ikke. Min ordrestatus er:

 

Main Status: Awaiting Stock

Explanation: We are currently awaiting the stock required to fulfil your order.

 

Jeg har ikke bestillt value pack.

 

Sjekker jeg på expansys.com står det: 46 in stock.

Sjekker jeg på expansys.no står det: 146 In Stock - 2 Days

 

hmm...

 

Edit:

Sendte dem en epost og spurte om dette. Den er ikke på lager nei, sendes i neste uke. Svaret jeg fikk var slik:

 

Unfortunately not / as stock is required to fulfill your order,

from our European warehouse / we have now contacted them directly

For this,

 

Delivery should take place beginning next week

8968102[/snapback]

 

Jeg har også samme status på min ordre "Main Status: Awaiting Stock

Explanation: We are currently awaiting the stock required to fulfil your order."

 

Etter tolking av hva som står på siden til expansys.no så forstår jeg det som at telefonene er på et "fjern lager" som de må få varene fra før utsending...

Lenke til kommentar
Hei du, om jeg forstår riktig så får du  din telefon i dag, hvor lang tid tok det siden du la inn bestillingen, jeg bestilte min telefon på onsdag og venter i spenning, gleder meg som en unge:) :dribble:

8968719[/snapback]

Jeg la inn bestillingen på onsdag. Du kan følge pakken med DHLs tracking. Linken til dette finner du når du klikker deg til lagerstatusen, i e-posten du fikk fra Expansys, og videre på DHL logoen.

 

Tobias :thumbup:

Lenke til kommentar

quote=TobiasAbrahamsen,29/06-2007 : 13:14]

Hei du, om jeg forstår riktig så får du  din telefon i dag, hvor lang tid tok det siden du la inn bestillingen, jeg bestilte min telefon på onsdag og venter i spenning, gleder meg som en unge:) :dribble:

8968719[/snapback]

Jeg la inn bestillingen på onsdag. Du kan følge pakken med DHLs tracking. Linken til dette finner du når du klikker deg til lagerstatusen, i e-posten du fikk fra Expansys, og videre på DHL logoen.

 

Tobias :thumbup:

8968752[/snapback]

 

Ingen logo på siden... :no:

 

edit:

tracking.JPG

Endret av kimmi80
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...