Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg akkurat bestilt meg en slik liten herlighet selv, fra Expansys.

Gleder meg skikkelig til den kommer :D

8961961[/snapback]

 

Gratulerer!

 

Tobias :thumbup:

8962227[/snapback]

 

 

Vet du hvor mye du maa betale totalt for telefonen etter moms, toll og frakt?

Er det noen som vet om det er mulig aa bestille denne til Norge faar saa aa ta den med paa utforsel?

Skal hjem til Norge noen uker, og jeg har lyst paa telefonen naa.

Lenke til kommentar

Jeg måtte ringe kundeservicen til Expansys pga at jeg betalte med Paypal og de måtte ha en sikkerhetssjekk. Mailen dukket ikke opp, så jeg ringte og etterlyste den for å få fortgang i ordren.

Snakket med to veldig hyggelige personer på support og det hele løste seg meget raskt. Dette er nok en butikk jeg kommer til å handle mer med. :)

Lenke til kommentar
Vet du hvor mye du maa betale totalt for telefonen etter moms, toll og frakt?

Er det noen som vet om det er mulig aa bestille denne til Norge faar saa aa ta den med paa utforsel?

Skal hjem til Norge noen uker, og jeg har lyst paa telefonen naa.

8962284[/snapback]

 

Total pris: Vi som har handlet på Expansys.no (fra England) må regne med å betale i underkant av 4700,-

 

Om et par uker kan du antagelig få den i Norge på nettbutikker for ca 4000, kanskje noe under. Verktøyet her er: https://prisguiden.no/product.php?productId=75496

 

Klarer du å vente med å kjøpe Touch til den kommer til Norge, får du den også med norsk opperativsystem, jeg som ikke klarte å vente, må legge inn dette i ettertid.

 

Er ikke helt sikker på hva du mener med "ta den med på utførsel?" Men om spørsmålet er om du kan ta med deg telefonen til utlandet (er du student?), og bruke den der, så kan du det såfremt landet der du skal bruker den har det samme GSM systemet som Europa og USA. Er dette i orden kan du bare stikke SIM kortet som du bruker der du er, i Touch'en og du er på lufta! Du må selvfølgelgelig ikke kjøpe telefonen med binding ...

 

Tobias

Endret av TobiasAbrahamsen
Lenke til kommentar
Hvordan har du kommet frem til disse summene?

 

Jeg bestilte kun telefonen, ikke valuepacken, og kommer frem til at jeg betaler ca 3900 kroner.

 

Pris på siden: 3,169

23% moms:      729

Sum:            3899

 

 

Det er vel ikke mer enn momsen man må legge til?

8963078[/snapback]

Jeg bestilte ved en feiltagelse valuepacken: 3505,-

Frakt: 260,-

Moms: 871,-

Sum før eventuelle tollgebyr: 4631,-

 

Tobias :thumbup:

Lenke til kommentar
Men hvor i landet bor du siden de ringte deg å sa at den kommer i morra?

Jeg bor i Kristiansand, og det er ikke helt riktig at de ringte meg, det var en forenkling ... :)

Jeg fikk en SMS hvor DHL ville ha personnummeret mitt for å klarere forsendelsen, jeg ringte opp, og gav dem hva de ville ha, pluss at jeg spurte når jeg kunne vente meg pakken. Det var da de svarte at jeg kunne vente den i morgen.

 

Tobias

Lenke til kommentar
Uff. Jeg begynner å få seriøst lyst på denne telefonen etterhvert. Det som er så dumt er at jeg er superfornøyd med min N80 som jeg har hatt et drøyt halvår. Kanskje jeg rett og slett må unne meg å ha to telefoner?

8963668[/snapback]

 

min "gamle" telefon er N73, er vel egentlig fornøyd med den også.. men er lei av den, pluss at jeg har vel egentlig alltid hatt lyst på en touch screen mobil. Men det var ingen som falt helt i smak før denne.

Lenke til kommentar
Om jeg kjøper tlf hos f.eks. cdon.com der det står at den er svensk, er norsk språk da tilgjengelig på telefonen?

8964443[/snapback]

Skal ikke ta gift på dette, men jeg tror det er slik:

Du får mulighet til norsk T9, men selve operativsytemet er på svensk. Skal du endre det må du legge inn norsk operativsystem.

Var jeg deg og klarte å vente på svensk og norsk verson, hadde jeg spandert de få kronene det eventuelt koster å få en Touch med norsk Pocket PC ferdiginstalert. De neste ukene kan også prisene falle, slik at CDON ikker er billigst lenger.

 

Tobias

Lenke til kommentar
Om jeg kjøper tlf hos f.eks. cdon.com der det står at den er svensk, er norsk språk da tilgjengelig på telefonen?

8964443[/snapback]

Skal ikke ta gift på dette, men jeg tror det er slik:

Du får mulighet til norsk T9, men selve operativsytemet er på svensk. Skal du endre det må du legge inn norsk operativsystem.

Var jeg deg og klarte å vente på svensk og norsk verson, hadde jeg spandert de få kronene det eventuelt koster å få en Touch med norsk Pocket PC ferdiginstalert. De neste ukene kan også prisene falle, slik at CDON ikker er billigst lenger.

 

Tobias

8964687[/snapback]

 

Takker for svar. En annen ting jeg lurer på er denne værmeldingsfunksjonen! Hvordan kan touchen vite hvordan været er (vil bli)? Touchen må vel på en eller annen måte være tilkoblet internett på en eller annen måte for å klare dette, og vil ikke dette i såfall bli dyrt?

Lenke til kommentar
Takker for svar. En annen ting jeg lurer på er denne værmeldingsfunksjonen! Hvordan kan touchen vite hvordan været er (vil bli)? Touchen må vel på en eller annen måte være tilkoblet internett på en eller annen måte for å klare dette, og vil ikke dette i såfall bli dyrt?

8964943[/snapback]

 

Jeg antar at det smarteste vil være å bruke Wi-fi til dette. Det er i alle fall det jeg kommer til å gjøre.

Lenke til kommentar

Dere som får touchen deres må huske å skrive en anmeldelse her! :p

Jeg prøvde LG Prada idag på elkøp. Var ikke så syk spesiell, men den virket ihvertfall liten! Og HTC Touch er jo litt større. Var ganske morsomt å skrive sms på den også, den har ferdig et større skriveprogram enn det touch har.

Noen som har et forslag til hva prisen på touch blir om et noen uker? Har lyst på den nå, men den er ikke i butikker/nettbutikker, men jeg MÅ ha den i Juli eller August.

Lenke til kommentar
Noen som har et forslag til hva prisen på touch blir om et noen uker? Har lyst på den nå, men den er ikke i butikker/nettbutikker, men jeg MÅ ha den i Juli eller August.

8965538[/snapback]

 

om et par uker ligger den vel på 3800-4200. kommer ann på hvilken butikk.

 

Men hvor i landet bor du siden de ringte deg å sa at den kommer i morra?

Jeg bor i Kristiansand, og det er ikke helt riktig at de ringte meg, det var en forenkling ... :)

Jeg fikk en SMS hvor DHL ville ha personnummeret mitt for å klarere forsendelsen, jeg ringte opp, og gav dem hva de ville ha, pluss at jeg spurte når jeg kunne vente meg pakken. Det var da de svarte at jeg kunne vente den i morgen.

 

Tobias

8963703[/snapback]

 

jaja.. kan nokk ta litt lengre tid å få den til molde.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...