Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I HELVETE, nå ble jeg forbanna. Logget på MSN på mobilen min, så dukka x antall MSN-kontakter opp på kontaktlista, og da jeg sletta dem én etter én, har den altså samtidig synkronisert seg opp mot MSN eller hva faen og sletta alle kontaktene mine :realmad::wallbash:

 

EDIT:

I TILLEGG, har den bærbare tatt seg kvelden :realmad::wallbash::realmad::wallbash:

Endret av namk
Lenke til kommentar
I HELVETE, nå ble jeg forbanna. Logget på MSN på mobilen min, så dukka x antall MSN-kontakter opp på kontaktlista, og da jeg sletta dem én etter én, har den altså samtidig synkronisert seg opp mot MSN eller hva faen og sletta alle kontaktene mine :realmad::wallbash:

 

EDIT:

I TILLEGG, har den bærbare tatt seg kvelden :realmad::wallbash::realmad::wallbash:

 

Dette skjedde med meg også! Det er rett og slett for j****!

Lenke til kommentar
Arg.. hva faen skal jeg gjøre nå... må vente til at folk skal snakke til meg så jeg kan legge dem til igjen kanskje.. faen

 

Jepp.. Det blir nok sånn. Men jeg skrev: "Har mistet alle kontaktene, si hei eller noe til meg".

 

For å si det sånn, så er det nå du ser hvem som liker deg og ikke gjør det :p heheh

Lenke til kommentar
Vel til nå har jeg bare 2 :(

Jeg har Live Plus! da.. Jeg kan liksom se av dem jeg har på lista om dem har adda meg.. Skal se om jeg kan mixetrixe litt og få kontaktene tilbake på den måten :p

Hva i all verden skulle dere fjerne kontaktene fra messenger mobilen i utgangspunktet for?

Sletter du en på mobilen vil den også være fjernet på PC-en.

Lenke til kommentar
Vel til nå har jeg bare 2 :(

Jeg har Live Plus! da.. Jeg kan liksom se av dem jeg har på lista om dem har adda meg.. Skal se om jeg kan mixetrixe litt og få kontaktene tilbake på den måten :p

Hva i all verden skulle dere fjerne kontaktene fra messenger mobilen i utgangspunktet for?

Sletter du en på mobilen vil den også være fjernet på PC-en.

 

Ja... "Litt" sent å si det nå liksom :p heheh.. Jeg har hele 38 kontakter på MSN nå.. WOHOO!!

 

EDIT: Grunnen til at jeg slettet de fra telefonboken var pga. det ble alt for rotete med msn-kontaktene sammen med de andre kontaktene.

 

Men jeg fant en "løsning" på det.. Jeg merket at MSN-kontaktene ikke dukker opp i PocketCM. Så det var jo en sweet thing..

Endret av Steffen_moss
Lenke til kommentar

Sitter fortsatt å venter på svar fra HTC per mail som ble sendt for over en uke siden. Ikke noe svar angående det wlan problemet. Utrolig dårlig. Men fant en midlertidig løsning ved å skru av den funksjonen som setter telefonen i dvalemodus. Men litt irreterende å måtte skru den av og på når jeg går inn og ut av huset, men greit nok.

Lenke til kommentar
Vel til nå har jeg bare 2 :(

Jeg har Live Plus! da.. Jeg kan liksom se av dem jeg har på lista om dem har adda meg.. Skal se om jeg kan mixetrixe litt og få kontaktene tilbake på den måten :p

Hva i all verden skulle dere fjerne kontaktene fra messenger mobilen i utgangspunktet for?

Sletter du en på mobilen vil den også være fjernet på PC-en.

 

Ja... "Litt" sent å si det nå liksom :p heheh.. Jeg har hele 38 kontakter på MSN nå.. WOHOO!!

 

EDIT: Grunnen til at jeg slettet de fra telefonboken var pga. det ble alt for rotete med msn-kontaktene sammen med de andre kontaktene.

 

Men jeg fant en "løsning" på det.. Jeg merket at MSN-kontaktene ikke dukker opp i PocketCM. Så det var jo en sweet thing..

 

Hmmm. mine MSN-kontaker dukker opp i PocketCM :hmm:

Uansett, jeg fant en måte å få alle kontaktene tilbake på:

 

Gikk verktøy -> alternativer -> personvern -> vis hvem som har meg på sin kontaktliste - og der var alle som hadde adda meg!

Var bare til å klikke på hver enkelt å legge dem til :D

 

That's it!

 

Eneste jeg lurer på nå er:

1. Hvordan få HTC Touch Dual albumet til å fungere skikkelig, og å bytte knappen på TouchFlo til å bruke denne.

2. Få vekk "sendt melding"-varslingen, men egentlig ikke et problem når jeg bruker PocketCM.

3. Mer? Kommer ikke på mer akkurat nå :p

Lenke til kommentar
Vel til nå har jeg bare 2 :(

Jeg har Live Plus! da.. Jeg kan liksom se av dem jeg har på lista om dem har adda meg.. Skal se om jeg kan mixetrixe litt og få kontaktene tilbake på den måten :p

Hva i all verden skulle dere fjerne kontaktene fra messenger mobilen i utgangspunktet for?

Sletter du en på mobilen vil den også være fjernet på PC-en.

 

Ja... "Litt" sent å si det nå liksom :p heheh.. Jeg har hele 38 kontakter på MSN nå.. WOHOO!!

 

EDIT: Grunnen til at jeg slettet de fra telefonboken var pga. det ble alt for rotete med msn-kontaktene sammen med de andre kontaktene.

 

Men jeg fant en "løsning" på det.. Jeg merket at MSN-kontaktene ikke dukker opp i PocketCM. Så det var jo en sweet thing..

 

Hmmm. mine MSN-kontaker dukker opp i PocketCM :hmm:

Uansett, jeg fant en måte å få alle kontaktene tilbake på:

 

Gikk verktøy -> alternativer -> personvern -> vis hvem som har meg på sin kontaktliste - og der var alle som hadde adda meg!

Var bare til å klikke på hver enkelt å legge dem til :D

 

That's it!

 

Eneste jeg lurer på nå er:

1. Hvordan få HTC Touch Dual albumet til å fungere skikkelig, og å bytte knappen på TouchFlo til å bruke denne.

2. Få vekk "sendt melding"-varslingen, men egentlig ikke et problem når jeg bruker PocketCM.

3. Mer? Kommer ikke på mer akkurat nå :p

 

 

1. Jeg har flyttet HTC Touch Dual albumet til "kuben" min. For å gjøre det så kan du laste ned "Touch Settings". - Går det ikke an å installere det, så må du først slette "MediaHubMini.exe", eller ved å bruke MemMaid og deaktivere den. Jeg har kun deaktivert den. Så må du huske å soft-resete mobilen etter dette. Jeg har kun deaktivert den.

 

HUSK AT DU GJØR DETTE PÅ EGET ANSVAR!

 

2. Det lurer jeg også på.

Lenke til kommentar
1. Jeg har flyttet HTC Touch Dual albumet til "kuben" min. For å gjøre det så kan du laste ned "Touch Settings". - Går det ikke an å installere det, så må du først slette "MediaHubMini.exe", eller ved å bruke MemMaid og deaktivere den. Jeg har kun deaktivert den. Så må du huske å soft-resete mobilen etter dette. Jeg har kun deaktivert den.

 

HUSK AT DU GJØR DETTE PÅ EGET ANSVAR!

 

2. Det lurer jeg også på.

 

Fungerer ditt Dual Album skikkelig? Hos meg får jeg ikke opp menyene og slikt, ser bare thumbnails :hmm:

Endret av JohndoeMAKT
lang quote
Lenke til kommentar

Er det forresten noen som vet hvordan jeg kan bla mellom kamerabildene på lagringskortet mitt uten å måtte gå ut av hvert enkelt bilde for så å gå inn igjen på neste? Jeg mener å huske at jeg fant ut av det en gang, men nå får jeg det ikke til. Mulig jeg innbiller meg alt, men det burde da vitterlig gå an.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...