Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Sorry, gutta!

Jeg er skjeptisk til de fra Utenabonnemet.

 

1) Beskrivelsen av telefonen er på engelsk, og det er jo litt "billig"

2) Fremdeles står lagerstatus på 100 stk ...

3) Det var disse som ifølge Amobil hadde hatt et bitte-lite parti med engelske Touch, for en tid tilbake (noe JEG tviler på var tilfelle).

 

Jeg håper at min skjepsis blir til spått og spe, og dere får Touch med norsk operativsystem - så raskt som et olja lyn!

 

Tobias

9037970[/snapback]

Hvis de har svart på mail og bekreftet norsk versjon og at de har lagerbeholdning så er det jo på kanten av svindel hvis det ikke stemmer. Uansett så har vi jo angreretten hvis det er noe snusk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

9037970[/snapback]

Hvis de har svart på mail og bekreftet norsk versjon og at de har lagerbeholdning så er det jo på kanten av svindel hvis det ikke stemmer. Uansett så har vi jo angreretten hvis det er noe snusk.

9038073[/snapback]

 

Jo, da det er forferdelig om en eller annen "uskylidig" i Utenabonnement har tatt overivrige sjefers opplysninger for god fisk. Men, det er bare en annen butikk som jeg vet om som har en bekreftet lager dato:

 

PS Data: Bekreftet dato - 18.07.07!

 

Jeg sier ikke mer enn at jeg håper at mine bange anelser blir stilt tilskamme ...

 

Tobias :thumbup:

Lenke til kommentar
Jo, da det er forferdelig om en eller annen "uskylidig" i Utenabonnement har tatt overivrige sjefers opplysninger for god fisk. Men, det er bare en annen butikk som jeg vet om som har en bekreftet lager dato:

 

PS Data: Bekreftet dato - 18.07.07!

 

Jeg sier ikke mer enn at jeg håper at mine bange anelser blir stilt tilskamme ...

 

Tobias :thumbup:

9038486[/snapback]

Hehe som jeg skrev selv så er jeg også skeptisk.. Men så lenge det ikke har kostet meg en krone enda så er det jo ikke farlig akkurat. Hvis ikke jeg får en leveringsbekreftelse i løpet av morgendagen så er det nok store sjanser for at jeg avbestiller og venter på at en "seriøs" nettbutikk får telefonen inn på lager.

 

Kan jo ikke skade så lenge det er snakk om postoppkrav. Da kan de jo ikke lure meg for noen kroner før de faktisk har sendt meg noe i posten :D

Lenke til kommentar

Jeg har i dag mottatt 1 stk HTC Touch fra www.utenabonnement.no. Den har norsk språk og kommer fra leverandøren Brightpoint, som blant annet leverer til mobilkjeden Telebutikken.

 

Ingenting i veien med verken telefonen, butikken, prisen eller forsendelsen :-)

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Jeg har i dag mottatt 1 stk HTC Touch fra www.utenabonnement.no. Den har norsk språk og kommer fra leverandøren Brightpoint, som blant annet leverer til mobilkjeden Telebutikken.

 

Ingenting i veien med verken telefonen, butikken, prisen eller forsendelsen :-)

 

-snubbel

9039179[/snapback]

Bestilte du nå idag/igår? eller forrige gang de hadde telefoner på lager?

Lenke til kommentar

Bestilte "denne gangen". Lagerstatusen på UtenAbonnement er virtuell. De har ikke noe eget lager men oppgir lagerstatus hos sin leverandør. På denne måten kan de holde så jækla lave priser :-) Har handlet med dem mange ganger før; alltid bra priser og kjapp levering. Eneste minus er at de ikke tar VISA.

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Jeg har i dag mottatt 1 stk HTC Touch fra www.utenabonnement.no. Den har norsk språk og kommer fra leverandøren Brightpoint, som blant annet leverer til mobilkjeden Telebutikken.

 

Ingenting i veien med verken telefonen, butikken, prisen eller forsendelsen :-)

 

-snubbel

9039179[/snapback]

Jeg bøyer meg i støvet, med glede!

Grattis med dette forumets første norske HTC Touch!

 

Nå til 1 000 000-kroner spørsmålet: Hvordan er det med været? Har du mange norske byer inneygget?

 

Tobias

Lenke til kommentar

@snubbel: Gidder du poste ROM version osv på mobilen din? (Start - Innstillinger - System - Enhetsinformasjon(?)/Device Information

 

Hadde vært kult hvis du kunne "dumpet" det norske ROM'et ditt og lagt det ut på nett. Kan finne guide til deg.

Lenke til kommentar
Bestilte "denne gangen". Lagerstatusen på UtenAbonnement er virtuell. De har ikke noe eget lager men oppgir lagerstatus hos sin leverandør. På denne måten kan de holde så jækla lave priser :-) Har handlet med dem mange ganger før; alltid bra priser og kjapp levering. Eneste minus er at de ikke tar VISA.

 

-snubbel

9039218[/snapback]

 

Fikk du noe ordrebekr. foruten bekreftelsen bekreftelse på at de hadde mottatt bestillingen ??

Hadde vert greit med et sporingsnr. vet du,og som regel så kan man spare en dag på dette.... :roll:

Lenke til kommentar
Fikk du noe ordrebekr. foruten bekreftelsen bekreftelse på at de hadde mottatt bestillingen ??

Hadde vert greit med et sporingsnr. vet du,og som regel så kan man spare en dag på dette.... :roll:

9042136[/snapback]

 

Fra UtenAbonnement får man sendingsnummer hvis man ber om det. Man må altså sende en mail og si at man ønsker sporingsnr. Jeg vil anta at dette er noe de gjør manuelt, og at det ikke sendes ut som standard fordi det vil ta mer tid. Tid=arbeidskraft=penger :-)

 

-snubbel

Lenke til kommentar
Fikk du noe ordrebekr. foruten bekreftelsen bekreftelse på at de hadde mottatt bestillingen ??

Hadde vert greit med et sporingsnr. vet du,og som regel så kan man spare en dag på dette.... :roll:

9042136[/snapback]

 

Fra UtenAbonnement får man sendingsnummer hvis man ber om det. Man må altså sende en mail og si at man ønsker sporingsnr. Jeg vil anta at dette er noe de gjør manuelt, og at det ikke sendes ut som standard fordi det vil ta mer tid. Tid=arbeidskraft=penger :-)

 

-snubbel

9042145[/snapback]

 

OK,takk,da har jeg sendt dem en mail med referanse til mitt mottatte ordrenr,så får vi bare håpe det går litt kjapt....venter spent vet du.... :-)

Noen formening om når jeg kan forvente den,sendte min best. igår ved 1400 tiden.....

Lenke til kommentar

hei

 

jeg bestilte idag fra utenabonnement.no

 

har fått ordrebekreftelse på mail....

 

 

 

ba .(ca11.00 tiden) om å sende sporingsnr også...men har ikke fått svar ennå

får sikkert mail når de sender pakken.....håper at de sender den idag...

 

venter spent....

 

Jack_is_Back har du fått sporingsnr?

 

kommer tilbake, når det skjer noe her ;)

Lenke til kommentar
hei

 

jeg bestilte idag fra utenabonnement.no

 

har fått ordrebekreftelse på mail....

 

 

 

ba .(ca11.00 tiden) om å sende sporingsnr også...men har ikke fått svar ennå

får sikkert mail når de sender pakken.....håper at de sender den idag...

 

venter spent....

 

Jack_is_Back  har du fått sporingsnr?

 

kommer tilbake, når det skjer noe her ;)

9043345[/snapback]

 

Ingen sporingsnr.på meg enda nei,sendte mail til dem tidlig idag og ba om dette,men har ikke hørt noe enda :hmm:

Venter i spenning som deg,og gir lyd så snart jeg hører noe.... :-)

Lenke til kommentar

hmm..

 

Jeg har enda ikke fått mail om at telefonen er sendt og jeg har heller ikke fått svar på mail som jeg sendte igår...

 

Jeg bestilte natt til mandag, ca kl 0100, så jeg var vel rimelig tidlig ute her. Mailen sendte jeg igår ca kl 1400 så de burde vel ha klart å svare meg nå!?

 

Enda skeptisk jeg.

 

Edit: MEN jeg ser at de har endret på antall telefoner på lager så noe skjer i hvert fall :D

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar
hmm..

 

Jeg har enda ikke fått mail om at telefonen er sendt og jeg har heller ikke fått svar på mail som jeg sendte igår...

 

Jeg bestilte natt til mandag, ca kl 0100, så jeg var vel rimelig tidlig ute her. Mailen sendte jeg igår ca kl 1400 så de burde vel ha klart å svare meg nå!?

 

Enda skeptisk jeg.

 

Edit: MEN jeg ser at de har endret på antall telefoner på lager så noe skjer i hvert fall :D

9043499[/snapback]

 

Ja, vi får ta dette som et positivt tegn,solgt 9 stk. da siden igår(lagerstatus nå: 91 stk.)...... noe positivt må vi jo ha å gripe fatt i :hmm:

Lenke til kommentar

hehe ja.. Klynger meg til håpet.. Var i hvert fall ingenting i posten idag og uten sporingsnummer så har jeg jo ingen ide om pakken er sendt eller ikke heller. I følge nettsidene til utenabbonnement så sender de varene samme dagen hvis det er bestilt før 1300 så når jeg bestiller kl0100 så burde de ha klart å sende telefoenen igår...

 

Hater hater hater å vente sånn her.

 

Har forresten sendt enda en mail og bedt høflig om ordrestatus nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...