Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

There's good news this morning for those of you stuck in the Dell XPS M1330 build queue. After weeks of delay, Dell has finally kicked it into large-scale production and expect M1330 systems to ship in all regions "beginning this week." Unfortunately, this update comes a tad late for those of you who felt jerked around by Dell's uninformed customer service reps. For the rest, your 13.3-inch LED-backlit fix should be on the way.

 

Så se etter budbilen!!

 

AKIRA

9171458[/snapback]

 

 

Hurra! Kanskje den kommer før 21.08 da. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
There's good news this morning for those of you stuck in the Dell XPS M1330 build queue. After weeks of delay, Dell has finally kicked it into large-scale production and expect M1330 systems to ship in all regions "beginning this week." Unfortunately, this update comes a tad late for those of you who felt jerked around by Dell's uninformed customer service reps. For the rest, your 13.3-inch LED-backlit fix should be on the way.

 

Så se etter budbilen!!

 

AKIRA

9171458[/snapback]

Betyr det at hvis man bestiller nå, så slipper man å vente i 5 uker?

Endret av -Codeman
Lenke til kommentar
There's good news this morning for those of you stuck in the Dell XPS M1330 build queue. After weeks of delay, Dell has finally kicked it into large-scale production and expect M1330 systems to ship in all regions "beginning this week." Unfortunately, this update comes a tad late for those of you who felt jerked around by Dell's uninformed customer service reps. For the rest, your 13.3-inch LED-backlit fix should be on the way.

 

Så se etter budbilen!!

 

AKIRA

9171458[/snapback]

Betyr det at hvis man bestiller nå, så slipper man å vente i 5 uker?

9174116[/snapback]

Det lurer jeg også på. Får lønn i morra så da har jeg tenkt å ta en telefon til Dell.
Lenke til kommentar
Dell har trukket penger fra kontoen min i dag. Det betyr vel at den er under preproduksjon. Jeg hadde opprinnelig leveringsdato 23.07 men fikk den utsatt til 14.08. Dette lover bra :)

9174690[/snapback]

 

Penga trekt hos meg også nå ser jeg, opprinnelig levering 6/8, men utsatt til 12/9. Står fortsatt under "pre-prod", men virker uansett lovende. Regner med de ikke trekker pengene så tidlig hvis de faktisk ikke har tenkt å få den ut før i september; vil vise seg.

Lenke til kommentar

Nå er jeg møkklei av å vente på svar. Særlig når jeg har prøvd i en uke å få tak i dell-mannen min. Jeg ber andre ordne opp, men de bare overfører meg til en ny fyr. De har sagt 5 ganger nå at han fyren skal ringe meg tilbake, men ingenting skjer. Det har nå gått 8 dager siden første gang han lovte å sende meg mail. Må ha svar på diverse spørsmål angående leveringen, da jeg skal på et lengre utenlandsopphold, og må ha med meg bærbar. Ble jo lovet at jeg skulle få maskinen før august.

 

Sur på Dell for tida.

Lenke til kommentar
Nå er jeg møkklei av å vente på svar. Særlig når jeg har prøvd i en uke å få tak i dell-mannen min. Jeg ber andre ordne opp, men de bare overfører meg til en ny fyr. De har sagt 5 ganger nå at han fyren skal ringe meg tilbake, men ingenting skjer. Det har nå gått 8 dager siden første gang han lovte å sende meg mail. Må ha svar på diverse spørsmål angående leveringen, da jeg skal på et lengre utenlandsopphold, og må ha med meg bærbar. Ble jo lovet at jeg skulle få maskinen før august.

 

Sur på Dell for tida.

9176472[/snapback]

 

Etter at ordren var lagt inn sluttet min dell-mann å svare på mail :thumbdown: Tror jeg har sendt han 4-5 mail som jeg ikke får svar på.

 

Før ordren var lagt inn tok det meg ca 1 time og få svar på de spørsmål jeg lurte på!

Endret av stinger82
Lenke til kommentar
Nå er jeg møkklei av å vente på svar. Særlig når jeg har prøvd i en uke å få tak i dell-mannen min. Jeg ber andre ordne opp, men de bare overfører meg til en ny fyr. De har sagt 5 ganger nå at han fyren skal ringe meg tilbake, men ingenting skjer. Det har nå gått 8 dager siden første gang han lovte å sende meg mail. Må ha svar på diverse spørsmål angående leveringen, da jeg skal på et lengre utenlandsopphold, og må ha med meg bærbar. Ble jo lovet at jeg skulle få maskinen før august.

 

Sur på Dell for tida.

9176472[/snapback]

 

Etter at ordren var lagt inn sluttet min dell-mann å svare på mail :thumbdown: Tror jeg har sendt han 4-5 mail som jeg ikke får svar på.

 

Før ordren var lagt inn tok det meg ca 1 time og få svar på de spørsmål jeg lurte på!

9176755[/snapback]

 

 

Samme har skjedd med meg, helt umulig å få svar på mail. På hverken det ene eller andre.. Kjedelig hvis en noen gang får problemer med sin pc og denne supporten fortsetter...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...