Gå til innhold

Den store Dell XPS m1330 tråden


Anbefalte innlegg

Nå er jeg møkklei av å vente på svar. Særlig når jeg har prøvd i en uke å få tak i dell-mannen min. Jeg ber andre ordne opp, men de bare overfører meg til en ny fyr. De har sagt 5 ganger nå at han fyren skal ringe meg tilbake, men ingenting skjer. Det har nå gått 8 dager siden første gang han lovte å sende meg mail. Må ha svar på diverse spørsmål angående leveringen, da jeg skal på et lengre utenlandsopphold, og må ha med meg bærbar. Ble jo lovet at jeg skulle få maskinen før august.

 

Sur på Dell for tida.

9176472[/snapback]

 

Etter at ordren var lagt inn sluttet min dell-mann å svare på mail :thumbdown: Tror jeg har sendt han 4-5 mail som jeg ikke får svar på.

 

Før ordren var lagt inn tok det meg ca 1 time og få svar på de spørsmål jeg lurte på!

9176755[/snapback]

 

 

Samme har skjedd med meg, helt umulig å få svar på mail. På hverken det ene eller andre.. Kjedelig hvis en noen gang får problemer med sin pc og denne supporten fortsetter...

9176791[/snapback]

 

 

Da ringer du nok en helt annen avdeling :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå er jeg ihvertfall sint. Dell unngår å svare på spørsmål så fort de får betalingen sin, og de lover den ene datoen etter den andre. Hvilken dato blir den neste? 24 desember?

 

Først lovte de meg "senest 23 juli", så lovte de meg senest 8 august. Nå sier de 31 august.

 

Det må da være en eller annen lov som sier at man ikke kan selge og reklamere for et produkt som de ikke har på lager. Når jeg bestile dataen fikk jeg ingen beskjed om noe lengre ventetid enn MAKS 23 juli. Nå er det utsatt med 5 uker.

 

Ringte de nå og gav dem så hatten passet.

Lenke til kommentar

Kan "berolige" folk med at Dell-selgeren min opplyste om at pengene kunne bli trukket fra og tilbake på kontoen, litt sånn uregelmessig og uten at det betydde at varen var klar til avsending :ermm: Så jeg ville ikke fått forhåpninger før jeg så noe pakkeseddel i omløp...

 

Ser ut til at det kan drøye dette her ja, jeg bestilte 23. juli, men har ennå samme leveringsdato, 30. august.

Lenke til kommentar

Min ordre er også utsatt til 30. august fra 8. august :thumbdown:

 

Er utrolig dårlig av Dell. De må jo ha visst dette på et tidligere tidspunkt? Jeg følte meg generøs når jeg lot dem få en hel måned. Jeg hadde virkelig lyst å få denne pc'en til semesterstart...

 

Nå må jeg i tenkeboksen, enten blir det heving av kjøpet eller så må jeg få noe form for kompensasjon..

Lenke til kommentar
Nå er jeg møkklei av å vente på svar. Særlig når jeg har prøvd i en uke å få tak i dell-mannen min. Jeg ber andre ordne opp, men de bare overfører meg til en ny fyr. De har sagt 5 ganger nå at han fyren skal ringe meg tilbake, men ingenting skjer. Det har nå gått 8 dager siden første gang han lovte å sende meg mail. Må ha svar på diverse spørsmål angående leveringen, da jeg skal på et lengre utenlandsopphold, og må ha med meg bærbar. Ble jo lovet at jeg skulle få maskinen før august.

 

Sur på Dell for tida.

9176472[/snapback]

 

Etter at ordren var lagt inn sluttet min dell-mann å svare på mail :thumbdown: Tror jeg har sendt han 4-5 mail som jeg ikke får svar på.

 

Før ordren var lagt inn tok det meg ca 1 time og få svar på de spørsmål jeg lurte på!

9176755[/snapback]

 

 

Samme har skjedd med meg, helt umulig å få svar på mail. På hverken det ene eller andre.. Kjedelig hvis en noen gang får problemer med sin pc og denne supporten fortsetter...

9176791[/snapback]

 

 

Da ringer du nok en helt annen avdeling :thumbup:

9178087[/snapback]

 

 

Nå kan det hende jeg tar litt feil, men mener en ny lov trådde i kraft i sommer at det ikke skulle da mer enn 3 dager å få svar på e-post du sender slik til bedrifter. Muligens det var et forslag bare. Prøvd å finne litt ut om det på nett, men fant ingenting. Skal sjekke litt til eller er det noen andre her som vet det?

Lenke til kommentar

Jeg skal få min 16/08 men ettersom folk som skulle fått den 8. august har fått den utsatt såppass så får jeg vel ikke min før langt uti september. Latterlig... Det er tydelig at det må være en flaskehals i produksjonssystemet. Sikkert problemer med LED-skjermene elns. Hva vet vel jeg..

Lenke til kommentar

Jeg ringte og fikk 1500kr i kompensasjon (cash eller i produkter, eller kombinasjon) pga min leveringstid (utsatt fra 6/8 til 12/9). Det var hva Dell supporter'n kunne gi meg uten å sende saken høyere i systemet. Hva som overrasket meg var at kompensasjonen gjaldt allerede, selv om leveransen teoretisk kan komme til opprinnelig leveringstidspunkt (6/8), virket som min ventetid allerede kvalifiserte til kompensasjon ^¨.

Lenke til kommentar
Det som er så surt er at det ikke finnes andre alternativer. Ikke med den ytelsen/design i samme laptop..

9181283[/snapback]

 

 

Nettopp. Det er utrolig surt =\

 

Får bare smøre meg med tålmodighet.

9181869[/snapback]

 

Design er relativt ;)Alternativ fra Asus. Dette burde vel være en bra deal?

9182198[/snapback]

 

 

Har kikket litt på denne, men det er vel ikke santa rosa? og heller ingen led skjerm. Er dog mye for pengene den fra asus..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...