Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gave til henne ? Trenger hjelp :)


Anbefalte innlegg

  • 10 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Det hadde jo hjulpet om du kunne nevne noe hun liker å gjøre? Har hun hobbyer? Liker hun å bake/lage mat? Jeg vet at jeg hadde blitt heftig fornøyd med en god kjøkkenmaskin f.eks!

 

Hva med en utflukt for dere to sammen? En tur på rappellering, rafting, golf, hva enn dere liker. Eventuelt billetter til cruise? ;)

 

..diamanter blir aldri oppbrukt btw. Holdbare greier ;)

Lenke til kommentar

Signerer duftlys, som ekstragave vel og merke :)Clean cotton er en duft de aller fleste jenter elsker!!! :love: Anbefales :)

 

Synes egentlig dette var et godt forslag jeg, for spa og diamanter kan jo være i dyreste laget for mange :D

 

Men tror jeg ville valgt en mer søt duft som feks Sweet strawberry eller en romantisk en som Fresh cut roses. Kanskje hun vil tenke på deg hver gang hun brenner lyset og kjenner lukten? :love:

Lenke til kommentar

Den perfekte gave til henne behøver ikke være dyr!

Derimot skal den være personlig og vise omtanke for henne. Alle liker å få en gave some viser at partneren vet hva vi foretrekker og hva slags person vi er. Velger du en personlig gave kan du være sikker på at hun blir sjarmert og at hun vil få en gave hun aldri kommer til å glemme. Bestillte en ikke være dyr men ganske unik "ris" gave på side jeg fant på google gave til henne.no som kjæresten elsket! :) lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...