Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

MartinF skrev (5 minutter siden):

Topp to går til EM. Klarer vi det ikke nå, så klarer vi det aldri. 0p i Spania er forventet, men vi burde hatt poeng. We move on.

Alt annet en 0 poeng i denne kampen ville jo vært en enorm opptur, så det er egentlig ikke noe vits å grave seg ned. Bortekamp mot Spania er 0 poeng for de fleste nasjoner. Det er i alle de andre kampene vi skal avgjøre dette, så jeg kommer til å sove godt i natt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
helsten2 skrev (På 25.3.2023 den 22.49):

... som alltid .. opp som en bjørn - ned som en skinnfell ...

... men media tror fremdeles at Norge skal kvalifisere seg ... de lærer aldri!

Og slik går no dagan ...

Etter en god kamp borte mot Spania, som ikke har tapt hjemme siden 2003 forstår jeg ikke helt hvor du kommer fra. Det er vel ingen som budsjetterte med poeng der, likevel kunne vi faktisk ut fra prestasjonen til laget endt med å få med oss noe.

Norge er det nest beste laget i gruppa. Det er sånn sett mer sannsynlig at vi kvalifiserer oss enn ikke.

Skottland har vært svake lenge, men kommer de tilbake i form igjen skal det stå mellom de og oss. Vi er likevel fremdeles favoritter til andreplassen, kanskje mer enn før Spania-kampen.

Så får vi se om historien gjentar seg og det rakner igjen, men jeg synes det er vanskelig ikke å være optimistisk nå.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Laget mot Georgia. En del endringer.

Veldig spent på kampen. Georgia har en god hjemmestatistikk, også mot bedre lag. De slo Sverige.

Før dette oppgjøret har de fordelen av hvile (en treningskamp mot Mongolia), mens vi kommer fra en tøff bortekamp for fire dager siden.

Den første av de fire kampene mot Georgia og Skottland som må vinnes.

image.thumb.png.acde473572c3f685f199952db08b673c.png

Lenke til kommentar

Litt utrolig at det ikke står 0-2. Samtidig så er jo den bommen erketypisk for hva vi har sett gjentatte ganger de siste x antall årene, vi spiller veldig bra frem til boksen, og så stokker det seg helt der inne. Det burde vært noen der inne som brautet inn noen flere baller. Men men. Neste samling. 

Fin scoring av Sørloth. Det virker som vi har grei kontroll på dette, men jeg vil ikke sette penger på at vi scorer flere. Konsentrasjon i andre omgang og tre poeng med hjem, nå. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...