Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er hard kamp om midtbaneplasser, begynner å bli flere kompetente der. Så spørsmålet er hvem han skulle erstattet.

Samuelsen. Liker han og, men kan ikke si meg enig i at han fortjener plassen mer enn Fredrik. Så kan man diskutere om at de er ulike spillertyper og ditt og datt, men jeg tror en Midtsjø som er blant RBKs beste spillere igjen denne sesongen, kan utrette mer på landslaget enn Martin Samuelsen.

Endret av MartinF
Skrevet (endret)

Ut med Søderlund, inn med Sørloth som faktisk imponerte på forrige samling.

EDIT: Savner også Moi som har herjet for Basel etter han har dratt dit.

Endret av Sameboe
Skrevet (endret)

Kan ikke se at han har vært så dårlig spiller, men..

Og så trodde jeg han har jo spilt i noen landskamper(altså tellende) går det an å snu da da?

Fant utav det: Kossove er ny  nasjon i Fifa systemet, derfor gikk det an.

--------------------

Spent på erstatter. Eikrem da kanskje

Endret av Delvis
Skrevet

Går ikke på det at han er dårlig, men et landslag er litt annerledes enn klubblag. Føler du deg som mer la oss si albansk enn norsk, ja, da bør du jo faktisk ikke representere Norge.

Skrevet

Går ikke på det at han er dårlig, men et landslag er litt annerledes enn klubblag. Føler du deg som mer la oss si albansk enn norsk, ja, da bør du jo faktisk ikke representere Norge.

Det er litt utrolig, med tanke på at han ble født i Sverige og vokste opp i Egersund.

Skrevet

Full runde i både tippeliga, PL osv denne hellga også? Trodde man skulle ta landskampfri nå. neivel.

Da antar jeg at vi får de fleste av de viktigste spillerne såpass skadet at de må stå over. Vil være typisk.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Neste helg det.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Hadde en drømme i natt at San Marino slo Norge og at alle bare lo. Våknet og skjønte at det bare var en drøm var faktisk et lite nederlag  :p

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
Skrevet

Norge gjør mye jeg er stolt over. Resultatene det norske landslaget har gjort de siste årene er dessverre ikke noe av det. Jeg er en som følger lite med, noe fordi tilliten og spenningen med å se de spille og forvente god fotball ikke er tilstedte etter så mange feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...