Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (18 minutter siden):

Ny bortedrakt. Slutt på den populære isbre-bortedrakta som stort sett var utsolgt.

 

 

Den blå og hvite som er "isbre-drakten"? Den som er nesten like stygg som bortedrakten til Liverpool 20/21? Da synes jeg faktisk den nye er finere. Mye mer clean, dog kanskje litt kjedelig.

Edit: Innser jo at jeg nok er en del av mindretallet som ikke likte drakten om den konstant var utsolgt, men "en milliard fluer kan ikke ta feil", "smaken er som baken" etc etc 😅

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Vil si at bortedraktene alltid er finere enn hjememdraktende da. Rødt er ikke helt min farge.
 

Ja i morgen ( eller i kveld rettere sagt) braker det løs med den første av 4 Nation league kamper. 2 av dem mot Sverige.

Interessen for landslaget har dabbet veldig av på dette forumet da. Det er på fridiskusjon.no det skjer nå.  

Lenke til kommentar

Knallsterk borteseier, for en innsats! Serbia borte er harde saker. Beste borteseier siden Düsseldorf med Drillo?

Veldig bra førsteomgang. Hang i tauene i andre, men er veldig imponert over hvordan laget kjemper med nebb og klør, og det er det som gjør at seieren dras i land.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
15 hours ago, Snikpellik said:

Knallsterk borteseier, for en innsats! Serbia borte er harde saker. Beste borteseier siden Düsseldorf med Drillo?

Veldig bra førsteomgang. Hang i tauene i andre, men er veldig imponert over hvordan laget kjemper med nebb og klør, og det er det som gjør at seieren dras i land.

Tyskland-kampen var en treningskamp. Det er ekstremt sjelden vi tar 3 poeng mot relativt bra lag på bortebane i tellende kamper.  Må vel tilbake til 90-tallet hvor vi slo lag som Hellas, Sveits og Polen på bortebane.

 

Lenke til kommentar
kilik skrev (1 time siden):

Tyskland-kampen var en treningskamp. Det er ekstremt sjelden vi tar 3 poeng mot relativt bra lag på bortebane i tellende kamper.  Må vel tilbake til 90-tallet hvor vi slo lag som Hellas, Sveits og Polen på bortebane.

Ja, sant det. Tyskland-kampen var imponerende uansett, de hadde toppet laget og skulle vise seg frem i Düsseldorf mens Norge manglet både Carew, Riise og Iversen. 

Men det er ekstra bra å gjøre det i en tellende og viktig kamp som nå. Hadde denne matchen blitt spilt bare for et år siden ville de mistet seieren på slutten. Norge har nå flere strenger å spille på enn jeg kan huske vi har hatt på lang tid. Teknisk begavede spillere i verdensklasse, resten av gjengen som ikke er like begavede gir jernet og kjemper virkelig for hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...