kvakkster Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Hei, Jeg har pr dags dato en Amilo Si1520 som kjører XP. Nå i nærmeste fremtid har jeg tenkt å formatere og legge inn Vista Ultimate. Spørsmålet er om pc'en greier å takle det. Selv bruker jeg pc'en til: - Office - Surfing - iTunes Takk for svar
JEBauge Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Si 1520 kommer, så vidt jeg har forstått, i ørten ulike versjoner... Gi litt specs, please...
fose Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Siden den har integrert grafikk burde du ha 2gb ram for at den skal virke godt. Ellers har den GMA 950 grafikk, som skal klare å dra aeroglass i Vista. Med andre ord skal det gå greit så lenge du har nok minne.
Vikdal Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Den maskina er jo tilgjengelig med Vista også, så det burde vel fungere finfint
kvakkster Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Skrevet 1. juni 2007 Hei, takk for svar hittil. Maskinen jeg har er: 1,8 ghz core duo Integrert skjermkort (vet ikke hvor mange mb) 80 GB HDD Håper dette var tilleggsopplysningene du trengte Janey
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå