Zumcern Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Hei! Har hatt pause ei god stund nå. Har ikke BC men lurer på om det er mange som spiller uten ennda? Endret 31. mai 2007 av magnuzzz
mad_arab Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Det er etter min erfaring ekstremt få som "spiller" uten BC. De som ikke har BC er enten de som ikke har spilt på mange måneder, eller har veldig lav level char, eller kinesiske goldfarmers.
galskab Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 kinesiske goldfarmers Trail account sier nå jeg 8751603[/snapback] Der kan du jo bare bli level 20, og ha en viss antall sum men penger(?)
Tbau5 Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 kinesiske goldfarmers Trail account sier nå jeg 8751603[/snapback] Der kan du jo bare bli level 20, og ha en viss antall sum men penger(?) 8752476[/snapback] Og man kan vel ikke sende mail heller?
DeadbeaT Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 goldwhisperer og folk som spammer i /1 og say i byer er på trial accounts, farmere er på wow accounts, noen også nå på tbc accounts. De aller fleste som var 60 har nok valgt å oppgradere, de fleste fordi det er så mye nytt og resten fordi det er så få å spille med på 60. men selvfølgelig er det unntak, alltid noen særinger
MrSifter Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Prøv å kjør en /who nagrand klokken fire om natten, kanskje 90% huntere. Joda, farmerene har kommet seg til Outland de også.
stonebro Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Det *fins* noen ytterst få "vintage-guilds" som kjører kun Vanilla-content @ 60, men det er meget meget begrenset. Tror jeg hørte om et slikt guild på en eller anna RP-server. De fleste gode gamle sonene er så godt som uten særlig spillerbesøk bortsett fra farmbots som levler og folk på vei til Caverns of Time. Skal du fortsette å spille må du nesten oppgradere. Jeg kan gi deg en trial TBC account gratis om du vil (har 2 stk. som ligger og støver ned). Eller er de trial-accountene som fulgte med TBC slik at man må starte på nytt og ikke kan kjøre videre med sin 60 i en liten periode? (Sannsynligvis da man lett levler til 70 på 10 dager ..) Endret 1. juni 2007 av stonebro
Heart Break Kid Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 goldwhisperer og folk som spammer i /1 og say i byer er på trial accounts, farmere er på wow accounts, noen også nå på tbc accounts. De aller fleste som var 60 har nok valgt å oppgradere, de fleste fordi det er så mye nytt og resten fordi det er så få å spille med på 60. men selvfølgelig er det unntak, alltid noen særinger 8754055[/snapback] Trials kan vel ikke skrive i /1 ?
DeadbeaT Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 maaybe not. har aldri drevet mitt eget goldselling selskap.
Skrellaren Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 BC-trial for folk som har kjøpt og tidlegare spelt WoW kan kun levlast til eitt xp før LV61. Med andre ord kjem ein seg aldri ut av Hellfire Peninsula, om ein ikkje har lyst på eit sjølvmordsoppdrag eller to då.
Heart Break Kid Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 BC-trial for folk som har kjøpt og tidlegare spelt WoW kan kun levlast til eitt xp før LV61. Med andre ord kjem ein seg aldri ut av Hellfire Peninsula, om ein ikkje har lyst på eit sjølvmordsoppdrag eller to då. 8761710[/snapback] Begynte i Zangar på lvl 60 jeg ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå