Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?


Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?  

1 079 stemmer

  1. 1. Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?

    • Tanga
      186
    • Hipsters
      618
    • Truse
      75
    • G-string
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holder en knapp på truser ala de i første posten, slike er meget tiltrekkende etter min mening. G og tanga ser bra ut på en perfekt bakdel, men ellers synes jeg sjeldent de er særlig pen.

Hotpants kan også være rimelig sexeey da. Men stumpen er jo viktigst da!

Når enden er god...

 

"...shake your moneymaker, c'mon!" :fun:

Lenke til kommentar
Hipster og boxer.

Hipster fordi det gir som regel pene rumper.

Og boxer fordi jeg liker at jentene dekker til litt, gjør det litt mer mystisk og opphissende.

Men av skal det uansett, så er ikke så viktig.

8742648[/snapback]

 

 

Kunne vel nesten ikke sagt det bedre selv.

Det samme gjelder med at store gensere. Vet ikke hvorfor, men jeg liker det :love:

Lenke til kommentar
Det samme gjelder med at store gensere. Vet ikke hvorfor, men jeg liker det :love:

8746435[/snapback]

Jeg er stikk motsatt av det. Jeg liker trange gensere, som får frem formen. Synes det ser mye penere når kroppsfassongen vises.

 

Håper Julie ankommer i rødt undertøy idag. HINT HINT. (Ikke bare det da, men under)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Hvor er hotpants? Eller regnes ikke det som undertøy?

8742980[/snapback]

Hotpans er vel egentlig ikke undertøy, det er vel mer liten shorts. Men hipster ligner stort sett mye, bare at det er av et annet stoff enn hotpans :)

 

Ellers vil jeg no si at tanga er absolutt det som er mest praktisk å gå med.

Hipster funker svært dårlig under bukser, syns jeg hvertfall.

Men til skjørt kan det være svært praktisk :)

 

Men jeg må nok gi min stemme til tanga, rett og slett fordi det er det jeg stort sett går i. :p

Lenke til kommentar
Aidskake: Det var veldig kjedelige truser.

8745976[/snapback]

Nei, de var veldig sexy - ikke alt trenger å være glorete, gjennomsiktig og fargesprakende. Helt hvitt stilrent undertøy er hot - den får min stemme.

8750429[/snapback]

Hadde de bare vært en annen farge, eller hatt et mønster, så hadde de vært ok, men helt hvitt er så kjedelig. Det virker rett og slett som man gir litt faen.

Lenke til kommentar
Aidskake: Det var veldig kjedelige truser.

8745976[/snapback]

Nei, de var veldig sexy - ikke alt trenger å være glorete, gjennomsiktig og fargesprakende. Helt hvitt stilrent undertøy er hot - den får min stemme.

8750429[/snapback]

Hadde de bare vært en annen farge, eller hatt et mønster, så hadde de vært ok, men helt hvitt er så kjedelig. Det virker rett og slett som man gir litt faen.

8750897[/snapback]

Nuvel, i dine øyne så. I mine øyne er det minimalistisk og stilrent.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...