Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?


Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?  

1 079 stemmer

  1. 1. Hva syns DU er mest sexy m.t.p undertøy?

    • Tanga
      186
    • Hipsters
      618
    • Truse
      75
    • G-string
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer selv om jeg er jente jeg.. :)

 

Hipsters, helt klart. Liker det veldig godt selv, i tillegg til at reaksjonen fra det motsatte kjønn ikke akkurat er til å ta feil av. :p

De er stort sett laget i fint stoff, med fine farger, og har en fin form. Liker at de sitter så lavt på hoftene, at de "både sjuler og viser" litt, i tillegg til at man får generelt fin kroppsfasong i de. Syns selv det ser ut som man får bittelitt flatere mage i hipsters, i tillegg til at rumpa blir fin da. hehe.

Det samme gjelder egentlig lave jenteboxere, men det brukes mest under f.eks joggebukser til trening og sånt, ikke til "fint."

Bruker det ikke under trange treningsbukser/tights og sånt da. Da er det tanga som gjelder.

 

S

 

(edit:hadde skrevet string, mente tanga.)

Endret av Sessan
Lenke til kommentar

Hipsters er vel mest sexy, men jeg har også en liten ting for truser. Nå mener jeg ikke truse type bestemors Sloggi, men de lave og søte som en kan vandre rundt med og fremdeles føle seg bra. Jeg har vanskelig for å finne hipstere jeg liker. Enten er de stygge og med fælt mønster, kjedlige, dyre, eller bare ikke meg. Jeg er kanskje sær, men jeg liker ikke de typiske blondehipsterne ala den i første posten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...