Gå til innhold

Prisanslag på HP Pavilion dv5095


Anbefalte innlegg

Hei, skal nå selge min gode trofaste HP Pavilion dv5095 15.4"WXGA, Turion ML-37,2x512MB,100GB,DVD±RW,WLAN,XPH

 

Den ble kjøpt ny i juni 2006. Har aldri streiket og fungerer feilfritt. Jeg er litt usikker på hvor mye jeg skal selge denne for.. Tenkte på rundt 6 000-7 000. Det følger med ryggsekk til den og Laser Mouse 6000. En del kabler følger med i tillegg.

Ble kjøpt for 10 000,-

 

Hvor mye mener dere jeg burde selge den for?

 

Svar litt kjapt:P

Endret av nike_10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 7 år senere...

Tusenlapp?

Må vel si i så fall bør selgeren være fornøyd.

 

Turion ML-37 + 1 GB ram 100 GB harddisk.

 

Vel hadde det vært solgt som nytt burde 1000 lapp være brukbar pris.

Så om det er flere som støtter den prisen skulle jeg gjerne solgt min Asus V1V laptop med 4 GB ram og Core™2 Duo Processor T9600 og 500 GB SSD til 6000 kr, og det sier seg selv er en veldig stiv pris for en laptop som har vært lite brukt i nesten 5 år, kunne gitt med ekstra uorginal batteri, og både windows 7/vista recovery DVD samt pc bag.

 

Jeg tviler på noen er villige å gi bud selv til den maskinen.

Så med mindre den selges for 500 kr eller gis bort tror er interiessen er veldig lav, er ikke sikkert den støtter windows 8.1 har lest eldre 64 bits prosessorer fra amd har dårlig støtte for windows 8. For dere som ikke har fått det med seg er HP Pavilion dv5095 beregnet for XP, altså (fra 2006) sånn ca 8 år det er veldig lang tid for laptoper fra HP\Dell så tviler på den maskinen har så lang levetid heller.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...