Gå til innhold

Supertynn bærbar: 1,78cm 1,02kg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sikkert fin for damer som ikke trenger noe særlig ytelse

8700864[/snapback]

 

Det er få i verden du må yte så mye for som damer! Believe me! :)

8701245[/snapback]

ikke hvis du er en pc

8701486[/snapback]

 

Det var tidenes! Skulle ønske jeg var en pc.... ;)

 

On topic: spennende å se om den kommer i salg noen gang. Må bygge utrolig solid om den skal tåle noe med den tykkelsen der.

Lenke til kommentar
hva skal man med ytelse på en sånn pc??  heller mobilitet enn ytelse. går da fint med 1gig ram og 1,6ghz core2, flashdisk og vista..

office, opera, acrobatpro, photoshopcs, foobar2000, mediaplayerclassic. trenger ikke mer enn det på en sånn pc..

8739675[/snapback]

 

Hhahaha, 1gb ram på vista. du er morsom du. :fun:

 

Men uansett, ytelse er alltid kjekt, uansett hvor liten og lett pc'n er. Så ser ikke helt problemet med å ønske og ha det tilgjengelig. 3D ytelse f.eks er for min del totalt uinteressant, men antar at for mange andre er det sikkert kjekt og ha. Folk er forskjellig med forskjellige bruksområder.

Lenke til kommentar

det jeg mente var at det er vanskelig å kombinere høy ytelse med liten størrelse. i de fleste tilfeller er det (dessverre) sånn at jo mindre pc'n er, jo dårligere er ytelsen. og motsatt. 3D kan man mest sannsynlig bare gi faen i..

jeg foretrekker liten pc med relativ lav ytelse.

ble faktisk litt irritert da jeg fikk levert LG T1-pc'n min med t2500 cpu istedet for 2300 jeg hadde bestilt

 

men du har nok rett i at 1gb var litt optimistisk.. har ikke prøvd vista med 1gb ram, men tenker det er horribelt. har 2 på min stasjonære.

Lenke til kommentar
Bare de ikke kompromisser for mye med batteritiden for å få bedre grafikkort og prosessor. Jo svakere prosessor og skjermkort jo lengre batteritid kan den ha.

8739969[/snapback]

blir det ikke å regne som en supermoderne skrive maskin å regne da med svak prosesor og svakt grafikk kort.

 

ellers er jo alt så likt nå så mac-pc sklir mere å mere sammen når det gjelder komponenter.

er vel begrensa på hva som kan gjøres uten at ting ligner på verandre i dag

Lenke til kommentar
krbalto: Jeg skrev macbook pro, ikke macbook. Og det er veldig mange elementer fra pro seriene til apple i den maskina der.

8713465[/snapback]

 

Man gjenkjenner noe som funker og kopierer det... jess. det er katastrofe :innocent:

"Talent imitates, genius steals"

 

Denne var seriøst lekker :dribble:

Lenke til kommentar

Uff, er det noen som maser om mac likheter nå? Denne ligner jo ikke overhodet på mac! hva er likeheten, at den har skjerm, tastatur og er firkantet og flat? Er så irriterende at hver gang det produseres en pc med god design så må noen begynne å mase om macbook.. Apple har faktisk ikke patent på god design.

Lenke til kommentar
Bare de ikke kompromisser for mye med batteritiden for å få bedre grafikkort og prosessor. Jo svakere prosessor og skjermkort jo lengre batteritid kan den ha.

8739969[/snapback]

blir det ikke å regne som en supermoderne skrive maskin å regne da med svak prosesor og svakt grafikk kort.

8740060[/snapback]

Hva? Det er jo fortsatt en fullt brukbar PC som den har litt svakt grafikkort og prosessor. Det blir selvfølgelig ikke noen spill-bærbar, det lå vel aldri i kortene heller, men til vanlig kontorbruk, bilder, musikk, video, nettsurfing, chat, skype osv så holder det jo i lange baner med selv prosessorer langt under 1GHz og grafikkort fra 4-5 år tilbake. Ikke at jeg mener at prosessoren og grafikkortet trenger å være så tregt for å få god batteritid. Det var bare for å lage et poeng angående ytelsen og skrivemaskin-uttalelsen din. En "vanlig" ULV-prosessor f.eks Core 2 Duo U7500 og integrert GMA grafikk holder i lange baner til det meste av ikke-spill bruk.

 

Poenget er at hvis man satser for høyt på ytelse så blir den enten tung og tykk eller får en batteritid som er til å le av. Uten en skikkelig batteritid faller jo det meste av poenget med at den skal være superbærbar bort.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Jeg hadde syklet med ballettskjørt og rosa tanga fra Trondheim til Heimdal om noen hadde gitt meg en sånn gratis..  :green:

8701097[/snapback]

 

Ikkje gjør samme tabben som Dahle nå da :roll:

 

 

Fin PC det der, men ser egentlig ikkje tynnere ut enn denne på bildet :hmm: Det der er vel forøvrog også eneste som kan sammenlignes med denne(?).

Lenke til kommentar
Jeg hadde syklet med ballettskjørt og rosa tanga fra Trondheim til Heimdal om noen hadde gitt meg en sånn gratis..  :green:

8701097[/snapback]

Ikkje gjør samme tabben som Dahle nå da :roll:

8740548[/snapback]

Det var med vitende og vilje jeg sa det. Jeg står også for det. Gjør det gladelig den sykkelturen for en sånn premie. (Øivind ville ikke vunnet noe om han vant)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...