Gå til innhold

er MPX å stole på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er bra...hadde ganske mye trøbbel med komplett..med WD My Book. var jo no piss første gangen var den defekta andre gangen funka den litt ..å så plutseli slutta den å funke...så satsa lizom på intern denna gangen har hørt at de er mer stabile. ..

har bestilt en 320gb harddisk fra mpx nå.. for to min sia. når kan jeg vente ved å få varen... komplett er så trege på for tia..når det gjelder levering

Lenke til kommentar
det er bra...hadde ganske mye trøbbel med komplett..med WD My Book. var jo no piss første gangen var den defekta andre gangen funka den litt ..å så plutseli slutta den å funke...så satsa lizom på  intern denna gangen har hørt at de er mer stabile. ..

har bestilt en 320gb harddisk fra mpx nå.. for to min sia. når kan jeg vente ved å  få varen... komplett er så trege på for tia..når det gjelder levering

8698619[/snapback]

jeg fikk mitt 7800gtx dagen etterpå =) når jeg betstilte i ett tia, og da med levering på døra (men ikke over natta)

Ellers er de mye raskere enn komplett til meg i vertfall :)

Lenke til kommentar
det er bra...hadde ganske mye trøbbel med komplett..med WD My Book. var jo no piss første gangen var den defekta andre gangen funka den litt ..å så plutseli slutta den å funke...så satsa lizom på  intern denna gangen har hørt at de er mer stabile. ..

har bestilt en 320gb harddisk fra mpx nå.. for to min sia. når kan jeg vente ved å  få varen... komplett er så trege på for tia..når det gjelder levering

8698619[/snapback]

Komplett treg for tida? Jeg bestillte en vifte og et minne kl. 23.00 på Mandag og kl. 07.50 på Tirsdag ble den sendt, jeg hadde pakken (brevpost) Onsdag formiddag. Postnummeret mitt begynner atpåtil på 84..

Lenke til kommentar
det er bra...hadde ganske mye trøbbel med komplett..med WD My Book. var jo no piss første gangen var den defekta andre gangen funka den litt ..å så plutseli slutta den å funke...så satsa lizom på  intern denna gangen har hørt at de er mer stabile. ..

har bestilt en 320gb harddisk fra mpx nå.. for to min sia. når kan jeg vente ved å  få varen... komplett er så trege på for tia..når det gjelder levering

8698619[/snapback]

Komplett treg for tida? Jeg bestillte en vifte og et minne kl. 23.00 på Mandag og kl. 07.50 på Tirsdag ble den sendt, jeg hadde pakken (brevpost) Onsdag formiddag. Postnummeret mitt begynner atpåtil på 84..

8698944[/snapback]

 

Jeg syns de er trege, ei pakke jeg bestilte tirsdag kveld, ble ikke sendt avgårde før torsdag. Alt var på lager. De kunne godt ha brukt en dag kortere tid. Har jeg flaks slipper jeg å vente til tirsdag med å få pakka på grunn av at mandag er helligdag. Og det er lenge og vente.

Endret av Martin_03
Lenke til kommentar

Absolutt!! Hadde et vannkjølingssett som lakk og ødela hele PC'n for meg for en tid tilbake. Hadde kun kjøpt vannkjølingssettet der, men de erstattet alt som ble ødelagt. Måtte pushe litt, men de stilte helt opp til slutt. I alle fall for meg den gangen. Topp karakter fra meg.

Lenke til kommentar

Har handlet derfra en fire-fem ganger, alltid rask levering og ikke noe krøll. Hvor bra en butikk egentlig er finner man vel dessverre først ut den dagen man må reklamere på noe... Reklamasjon har jeg kun hatt på en mp3-spiller fra Komplett.no, og det gikk knirkefritt og raskt for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar

Mpx er den butikken jeg har lagt igjen mest penger i de siste 2 årene. Bra service og gode tilbud.

 

Ved kjøp av kompaktkamera m/minnebrikke, så fungerte ikke brikkene som de lovte, kameraet ville ikke lese de, så da sendte jeg inn brikkene, og fikk tilbake brikker til en prisklasse over tilbake i løpet av noen dager.

 

Bare positive ting å si om mpx per dags dato. Så får vi bare håpe de ikke blir for store for sitt eget beste, som enkelte andre butikker begynner å bære preg av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...